Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

888 berichten • Pagina 8 van 45

Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Vanmorgen was ik al vroeg uit de veren. Ik wilde graag ontbijt maken voor Perry, toast en Fransiscaner eieren. Perry was net iets later wakker dan mij en riep mijn naam, ik zei dat ik in de keuken was en hij kwam naar me toe en begroette me. Hij zag er niet echt fit uit, die nachtmerries breken hem blijkbaar op. Verder zag ik dat hem iets dwars zat, maar wat?

Na het ontbijt besloten we om te gaan winkelen, ik had onze voorraadkast even bekeken en een behoorlijke boodschappenlijst gemaakt. Ik hoop tevens dat we misschien even langs een reisbureau langs zouden kunnen gaan..een paar daagjes Parijs lijkt me toch wel erg leuk.
Mijn mobiel liet ik voor deze keer eens thuis, ik wilde ongestoord met Perry kunnen winkelen.

Whitney
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Opeens werd ik uit mijn bed gebeld.
Whowhwuhweaa!
Ik nam op, en het is mijn baas. Gelukkig is hij erg optimistisch en meestal erg vrolijk.
"Jeffery! Hoe gaat het?"
Steeds doet-ie alsof hij me in jaren niet heeft gezien.
"Ik kom je even herinneren dat je presentator moet zijn op het Bridgeport Jaarlijks PopOrkest!" Het begint om 3 uur, en je moet er om 2 uur zijn, of ik bel je om 2 uur weer op en je maakt een stunt naar het podium. Kom maar als je gewoon komt, als je er niet bent bel ik!"
"Dan weet je het even. Zie je om 2 uur"
"Ook tot zo baas."

Whow, glad vergeten! En het is al half twee! Ik doe er gemiddeld 20 minuten om daar te komen, als het verkeer mee zit. Maar dat lijkt me niet, en dan kom ik in flinke tijdsnood. Of ik kan mijn heli-piloot laten komen, en met de helicopter een parachutesprong op het podium maken, hmm.. Dat lijkt me wel wat.
Maar goed dat ik in films altijd mijn stunts zelf doe. Ik stap even snel onder de douche, ik scheer me, ik was mijn gezicht, ik doe mijn netste pak aan, en, ik heb nog tijd over. Ik eet even snel wat, en ik ga nog even voor de tv zitten voordat mijn baas weer belt."

Jeffery Miller.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Wachtend op klanten of een telefoontje van Whitney zat ik in mijn stoel.
Ik besloot om mijn laptop te pakken, ik ging een spel spelen.
Ik speelde een bubbelgame, wat een oud spel, maar wel leuk.
Een uur ging voorbij en ik voelde me eenzaam in mijn zaakje.
Pff.. Geeft niemand meer om mij?

-Gabriel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik stopte het broodje in een keer in mijn mond. Moeizaam slikte ik het door. Ik wandelde verder en vond een oude gitaar op straat hij was nog helemaal perfect. Ik stemde hem en speelde er een beetje op. Het voelde helaas niet hetzelfde als mijn eigen gitaar. Maarja ik speelde nog een beetje verder. Ik bracht hem naar de zaak van Gabriel met wie ik al een tijdje goed bevriend was. Ik bracht de gitaar naar hem toe en vroeg of hij er wat me kon. Hij zag er een stuk vrolijker uit. ik zag de onderkant. Daarop stond: Stoneloved 1979. Een echte klassieker! Hier was hij vast heel blij mee. Mijn ogen werden groot en ik keek Gabriel aan. Zijn mond was opengevallen van geluk.

-leroy
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik sprint de supermarkt uit! Hier is het nog erger!! Ik ren een winkel in en zie een ouwe man staan die me bekend voor komt. Natuurlijk, dat is de man van gisteren in de club!! Ik wil wegrennen, maar....

~Ashley
Afbeelding
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Keith loopt inderdaad de supermarkt in ik loop nog steeds achter hem aan.
Bij de badschuimpjes-afdeling blijft hij staan.
'Keith' roep ik en hij draait zich om.
Ik kijk hem afkeurend aan en loop dan de winkel weer uit.
-Brooke
Afbeelding
Luc

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Zit aan mijn middageten een lekkere tosty. Ik denk na wie gooit er nou een raam in bij mijn club ? Zoveel vragen zitten in mijn hoofd, maar geen antwoorden.. Klaar met eten ik ga naar het park de duiven voeren. Ik hoopte dat ik nog iemand tegen kwam waarmee ik kon prate. Maar er waren niet zoveel mensen. Gelukkig had ik mijn laptop meegenomen dan kon ik het laatste Sims 3nieuws in de gaten houde en nog even twitteren. En daar zat ik dan Aleen in het park met, Zoveel vragen maar geen antwoorden. En nog steed hopend dat er iemand lang kwam om een babbeltje te maken.

£.Aron Edison
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

"Jazeker kan ik hier iets mee Leroy. Bedankt jongen."
Vol bewondering keek ik naar de gitaar.
"Wil je er wat voor hebben? Jij hebt hem natuurlijk gevonden en naar mij gebracht."

-Gabriel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Nee bedankt,
Ik heb hem alleen gevonden. Ik hoop dat u er veel plezier mee heeft. Dag
Ik loop naar het park en zie een man op een bankje zitten er zit een labeltje aan zijn jas daarop staat Aron Ik loop naar hem toe en zeg een voorzichtige hoi
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Maritttt schreef:"Jazeker kan ik hier iets mee Leroy. Bedankt jongen."
Vol bewondering keek ik naar de gitaar.
"Wil je er wat voor hebben? Jij hebt hem natuurlijk gevonden en naar mij gebracht."

-Gabriel
(Uhm, ik sta in je shop hoor!! :sweatdrop )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Dane
Ik reed een beetje rond in mijn wagen. Het was nog rustig op de weg voor Bridgeport. Er was een kleine file bij de supermarkt, voor dat model zeker.
Mijn mobiel, die op de bijrijdersstoel lag, begon opeens te piepen. Ik stopte en keek op het scherm. Een smsje van Emily. Wat ik gister gevraagd had... Ik had eigenlijk geen idee...
"Ik heb geen idee meer, maar heb je zin om ergens af te spreken? Dane." stuurde ik terug. Hopelijk antwoordde ze snel.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik wou net naar buiten stappen toen ik mijn mobiel hoorde. Ik had een smsje. Ik las hem. Snel smsde ik terug. "Ohja leuk! Maar nu zijn er nog geen clubs open.. Misschien vanavond?" Ik verstuurde hem en ik wachtte af met een glimlach. Ik keek op mijn horloge. Ik liep wat rond en zag dat er een opstopping was bij de supermarkt ik schudde mijn hoofd. Om de minuut keek ik of ik een smsje had.

*Emily.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

ik loop het meisje vorbij en zie het fotomodel Poppy staan.
Mijnhart slaat sneller.
Ze praattegen me, denk ik bij mezelf en ik bloos weeer.
Euh ... allse goed ? vraag ik aan haar
ik probeer zo stoer mogelijk over te komen.
ze knikt.
" Ik geef een feestje vanavondn heb je zin om te komen?" vraag ik
Ze knikt enthousiasten loopt door
Nu alleen nog een feestje organiseren denk iok bij mezelf.

-Thomas-
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Dane
"Is ook goed, waar ben je nu? Het is nogal saai alleen in de auto.. Kan ik je ergens oppikken?" smste ik weer terug. Ik hoopte dat ze kon, want ik miste haar wel een beetje.. Ook al kende ik haar pas net.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik besluit maar snel naar huis te gaan om kleren voor het feestje uit te zoeken. Ik ben, behalve naar al die sterrenfeestjes (gááp...) nog nooit naar een feestje geweest. IK was altijd te druk met werk enzo, en in Afrika kon ik het niet eens dromen. Ik roep een taxi en ga vliegensvlug naar huis. Als ik in de taxi achteromkijk, zie ik een horde mensen erachteraan lopen.
Waarom moeten ze altijd mij hebben? Waarom vinden ze een simpel meisje als ik, die geen rooie cent heeft, zo bijzonder?

-Poppy

Weergave- en sorteeropties

Gesloten