Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

348 berichten • Pagina 1 van 18

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Rol je actie!

Dit, is een eenvoudig spel. Er kunnen 6 deelemers tegelijkertijd meedoen. Het spel is een heel klein beetje gelijk aan text adventure. Maar hier, vertellen de deelnemers een actie, en ik gooi een dobbelsteen, digitaal of normaal.

Ik zal hier posten wat de uitkomst wordt. De zes getallen staan natuurlijk allemaal voor iets anders.

Ik hou ook bij wat voor handicaps je hebt, bijvoorbeeld, als je een gebroken neus hebt, zal alles wat met je neus te maken heeft, -1 hebben. 5 wordt dan bijvoorbeeld 4.

Bijvoorbeeld, je gaat een koe melken.

1, staat voor: GEWELDIG GEFAALD: Je begint de koe te melken, maar de stier is het er niet mee eens en trapt je een gebroken arm.
2, staat voor: Gefaald: Je begint te melken, maar de koe geeft geen melk
3, staat voor: Deels geslaagd: Je melkt de koe, maar de melk is zuur
4, staat voor: Succes: Je melkt de koe en de melk smaakt prima.
5, staat voor: Groots succes: Je melkt de koe, die zeer veel, erg goed smakende melk geeft.
6, staat voor: OVERSUCCES: je melkt de hele wei met koeien, die allemaal veel melk geven, maar voordat je het naar de schuur hebt gedragen is het allemaal bedorven.

Regels:

Niet vals spelen (hoofdmenu, saven, etc.)
Deelnemers die 7 dagen lang niets posten, liggen eruit en maken plaats voor een ander
Deelnemers die in het spel dood (in het spel dan wel) zijn gegaan, liggen eruit en maken plaats voor een ander.
Reageer voor een plek in de lijst!

Het huidige verhaal:
Je zit met 6 anderen gevangen op een groot vijandelijk slagschip. Je zult hier uit moeten komen. Er ligt een reddingsboei in het water, en een eiland in de verte.

Lijst van deelnemers:
Kelvin
maike0090
Afbuiter
Hikari-desu
Ayumii
Caesar1111
--Lizzy--
Wachtlijst:
Superfan
Jepske

Laatst gewijzigd door Mastvlag op ma 25 okt 2010, 14:40, 10 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Oke.
Ik zal jullie toevoegen aan de lijst.
Het is de bedoeling, dat jullie in de verhaallijn van het "Huidig verhaal" een actie ondernemen.
Momenteel is dit: Je zit met 6 anderen gevangen op een groot vijandelijk slagschip. Je zult hier uit moeten komen.
Je kunt gewoon beginnen als nog niet 6 personen zich hebben aangemeld, door een actie te posten. Ik zal een dobbelsteen rollen om te kijken of de actie succesvol is of juist niet.
Is het nu wat begrijpelijker?

\/ *zucht* Oke, ik leg het nog een keer uit. En dan niet met CTRL-V.
stap een: Je kijkt bij "Huidig verhaal"
Stap twee: Je bedenkt een actie die je kan ondernemen hierin
Stap drie: Ik rol een dobbelsteen om te kijken of dit succesvol is.
Stap vier: hiermee zal de verhaallijn steeds veranderen

Als je niet post voor 1 week, lig je eruit.
Als je, persoon in het spel doodgaat, lig je eruit
Spelers die eruit liggen maken plaats voor een ander.

NU goed uitgelegd?

Laatst gewijzigd door Mastvlag op zo 19 sep 2010, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Rol je actie!

het zal wel aan mij liggen maar ik snap het nog steeds niet :sweatdrop
leg het maar niet nog een keer uit want ik ga het toch nooit snappen :bored
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Rol je actie!

hmm... dus als ik het goed begrijp moet ieder 6 mogelijke acties posten en jij rolt met de dobbelsteen en dan zie je wat voor actie je hebt gedaan??
of heb ik het nou mis :$
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

/\ Het is de bedoeling dat je één actie noemt, en de dobbelsteen kijkt of deze goed verloopt.
Dat was uitleg 4.

Enne, mensen die zich hebben aangemeld, jullie kunnen al beginnen met acties te noemen!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Rol je actie!

Oke, dan meld ik me aan! :D

Dus als ik het goed begrijp moet het zo:

je springt overboord.

Dat was gelijk mijn inzending (als-ie goed was tenminste)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

De huidige spelerslijst is nu vol.
Als je je nog wilt inschrijven, kom je op de wachtlijst.
Wanneer er iemand het spel verlaat, komt de wachtende persoon erin.
Jammer genoeg, is er maar een iemand al gestart met het benoemen van een actie.
De uitslag:
Hikari-Desu:

5. Je springt in zee, en het water voelt prima aan.
Checken
2. Je valt flauw in zee
Checken
6. Je strandt op een eiland, met ontiegelijk veel schoonheid, veel grondstoffen, maar dat bewoond wordt door gevaarlijke inboorlingen.

Ik moet tot 3 posts tussen mijn posts wachten, dus ik kan niet meteen alle acties nakijken.

Oh ja, als er Checken onder een actie staat, dan gaat de actie verder, omdat je in een situatie zit waar je zelf niets of niet echt veel kan doen.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Nee, ik rol die dobbelsteen. Je uitslag staat in mijn post hierboven.
Caesar, ik voeg je toe op de geheime, 7de speelplek, die alleen in werking komt als ik een fout heb gemaakt.
Enne, wel je actie posten! Vanaf nu, gaan de 1-week timers aan, en zomaar kunnen mensen eruit liggen! (na een week dan)
Lizzy: 1. Je probeert op je handen te lopen, valt, en je breekt je pols. Je zult 2 beurten lang, een punt minder krijgen op alles waarin je pols een grote rol speelt.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten