Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

348 berichten • Pagina 13 van 18

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Lizzy: 6. Je wordt zo boos op de apen, dat ze wegrennen. Echter komt nu wel een grotere, sterkere, vaderaap erbij.
Ayumii: 4. Dat is wat je doet.
Maike: 4. Je vind een bananenboom met wat rijpe bananen eraan.
Hikari: 1. Je gaat naar de berg, maar net bedenk je dat je geen aap bent, en je valt eraf. Een gebroken been! -1 totdat je iets hebt gevonden om je been in één positie te houden, of voor 3 beurten.
De tourgorilla is even een vriendelijke andere gorilla.
Caesar: 2. Het lukt je niet om er op te klimmen
Lizzy: 3. Je komt erop, maar je zit op het meest oncomfortabele plekje, namelijk het hoofd.
Kelvin: 1. Je valt er af, en dat is niet bepaald fijn. Volgende beurt -1
Maike: 4. Je klimt op de rug.
Afbuiter: 5. Je klimt erop, en je zit erg comfortabel. +1 voor de volgende beurt.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Rol je actie!

"Wat een leuke tour!", we kletsen de hele weg om elkaar wat beter te leren kennen. "Hè, kijk daar! Wel meer dan 6 kisten! Kom, we gaan er heen!", roep ik. Iedereen die op de rug zit gaat naar de kisten..
Afbeelding
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Rol je actie!

Ik merk ineens dat ik nog een mobiele telefoon heb in mijn zak. Ik probeer er mee te bellen
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Actiiies!
Afbuiter: 1. Iedereen rent zo hard naar de kisten, dat jij vertrapt wordt. -2 op alle acties voor 2 beurten.
Lizzy: 6. Iedereen wil met je ruilen van plekje, en uiteindelijk kom je weer op hetzelfde plekje uit...
Kelvin: 2. De telefoon is leeg.
Hikari: 4. Je doet dat. Geen -1 meer voor jou!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Rol je actie!

Ik stap op land en pak mijn telefoon. Ik bel 112 op en vertel alles, waar we zitten en zo. Ik vraag ook of ze ons kunnen komen ophalen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Rol je actie!

Yeeeaah!!

Ik maak een kist open, of heb ik dat al gedaan?
mocht ik dat al gedaan hebben klim ik in een hoge boom om beter de omgeving te kunnen bestuderen ;)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op do 04 nov 2010, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten