Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

348 berichten • Pagina 12 van 18

Menno434
Snackventer Snackventer
Berichten:
60
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 11:28

Re: Rol je actie!

Menno ontmoet vriendelijke imboorlingen, met deze gelezellige eilandbewoners drinkt hij een bekertje kokosmelk en kruipt dan in een hangmat tussen twee palmbomen. :P
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Rol je actie!

@ je zou kunnen vragen of je op de wachtlijst kunt komen te staan ;)
er kunnen namelijk maar 6 mensen tegelijk meedoen.

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 19 okt 2010, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Hikari-Desu: 4 Je vindt een vuursteen, nu moet je nog wat metaal vinden om vuur te maken!
Caesar: 1. Je maakt een toverstaf van een takje, maar je steekt jezelf in brand. Je moet binnen 2 beurten water vinden.
Maike: 2. Het lukt je niet om Caesar te helpen.
Afbuiter: 6. Tig boten zien het, maar ze komen in een boot-file door te veel boten op een plek.
Ayumii: 5. Inderdaad. (Gehehe, als je dat soort dingen zegt is een 2 het beste cijfer)
Maike weer: 3. Je duwt Ayumii overeind, maar echter heeft ze hierdoor wel wat pijn. Ayumii is een beetje geïrriteerd nu.
Menno, je kan op de wachtlijst. Reageer even hierop om te bevestigen.
Kelvin: 3. Je maakt er een, maar hij is niet bestand tegen de golven van de open zee.
Lizzy: 2. Het is ietwat mistig dus je kunt hoogstens zien waar de anderen zijn.

Vraag van Afbuiter: 5. Het ligt helemaal aan wat de spelers doen! Ik bedenk er wel weer een moeilijke situatie bij. Het spel zal stoppen als er geen spelers meer zijn of als de spelers voor langere tijd inactief zijn.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Rol je actie!

ik spring in de zee en kom lekker nat terug.
daarna loop ik naar Hikari met mijn toverstaf
en verander haar in een gorilla :p
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Hikari-Desu: 3. Je vindt veel metalen, maar net niet dat metaal wat je nodig hebt.
Caesar: 6. Je springt in de zee, zwemt een kwartiertje, maar je komt volledig droog het water uit.
Checken: 2. Het lukt je niet om hikari in een gorilla te veranderen.
Lizzy: 5. Je schreeuwt, en wat vriendelijke apen komen je begroeten.
Jepske: 5. Het lukt je om op de wachtlijst te komen.
Kelvin: 3. Je vraagt wie zin heeft om touw te trekken. Iemand heeft zin, maar echter heb je geen touw.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten