Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

348 berichten • Pagina 2 van 18

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Snelle posts :blink
Kelvin, je komt op de wachtlijst. Als er iemand uit het spel ligt, kom jij erin.
Caesar: 6. Je springt overboord, maakt een driedubbele salto, en komt prachtig het water in, maar het stukje waar je vanaf bent gesprongen valt van het schip af!
Checken: 2. Je krijgt slechts een klein stuk ervan op je hoofd, maar het komt wel neer op een hersenschudding. De volgende 2 beurten zul je 1 minpunt krijgen op alles waarmee je stevig moet nadenken.

\/ Nee hoor, je kunt gewoon posten. Met twee beurten, bedoel ik dan je eigen beurten.

Laatst gewijzigd door Mastvlag op di 21 sep 2010, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Jeej, weer posts.

Caesar: 2. Je krijgt niet veel woorden uitgesproken, het is zoiets geworden als: umi, ef e e ve en reingbo, i veuip ie ijn.
Checken: 3. Ayumii kan een beetje liplezen, dus, ze kan het ongeveer verstaan. Naja, eigenlijk alleen het woord reddingsboei.
Checken: 6. Er zijn genoeg reddingsboeien te vinden op het schip, dus Ayumii gooit er een de zee op, terwijl ze een sprongetje maakt. Jammer genoeg komt de reddingsboei een paar meter van je vandaan.

Ayumii: 4. Het lukt je om naar Caesar te kijken.
Je wilt hem achterna lopen, maar je bedenkt dat hij in zee ligt. Merk je het op tijd, of val je al?
Checken: 1. Je valt in het water, en je komt ongeveer 10 meter bij de reddingsboei vandaan, in sterke stroming.


----
BELANGRIJK OM TE LEZEN
Vanaf deze update zal ik hierin situaties zetten, zoals of dat je in brand staat, of in het water ligt, met de gevolgen als je er niet op tijd vanaf komt. Ook zul je om de paar beurten honger, dorst, en slaap krijgen. Dorst komt ongeveer 1 keer langs in de 5 beurten, honger eens in de 7 beurten, en slaap eens in de 10 beurten. Als je dorst krijgt, heb je 3 beurten om iets te drinken. Als je honger hebt, 5 beurten. Slaap, ook 5 beurten.
Als je iets negeert, of het niet lukt, zul je bij allen eerst nog 2 beurten steeds 1 minpunt krijgen. Daarna 1 beurt 2 minpunten. Hierna, gaat je personage dood, en lig je uit het spel.
Naam: | Situatie |Tijd|Doel| Gevolgen van falen|Gevolgen van slagen|
|----------------------------------------------------------
|Caesar | Verdrinkend| 3 beurten| Bij de reddingsboei komen | 3 beurten -1 op alles | 1 beurt +1 op alles|
Ayumii | Verdrinkend| 3 beurten| Bij de reddingsboei komen | 3 beurten -1 op alles | 1 beurt +1 op alles|
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Rol je actie!

Ik ga op caesar's rug zitten: "O i ben zo bang caesar, heb jij al een diploma?? Ik wel, m'n B."
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

/\ Eigenlijk wel. Maar je kunt wel meerdere acties opgeven, als ze maar niet al het antwoord geven op de andere opgegeven.

Hikari-desu: Te onduidelijk. Welke mensen?
Ayumii: 3. Het lukt je om op caesars rug te gaan zitten, maar je valt er af.
Caesar: 4. Het lukt je om naar de reddingsboei te zwemmen.
Lizzy: 3. Het lukt je om te schreeuwen, maar nu is je stem schor. volgende beurt, -1 met wat met je stem te maken heeft

---
Ayumii | Verdrinkend| 2 beurten| Bij de reddingsboei komen | 3 beurten -1 op alles | 1 beurt +1 op alles|
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Caesar: 3. (2 + 1) Het lukt je om je vast te binden aan de reddingsboei, met een touw dat van een onbekende plaats komt. Je schuurt je wel een klein beetje, maar het is niet erg.
Ayumii: 4. Je wordt opgetrokken op de reddingsboei, en je bent nu niet meer in gevaar van verdrinken.
Superfan: ik zet je op de wachtlijst.
Hikari-Desu: 4. Je gooit een steen, en je verjaagt de inboorlingen.
Lizzy: 4. Je gaat liggen, en doet even niets. Je bent nu minder moe, en zult minder snel slaperig worden.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

superfan schreef:o ik wou hier ook met meespelen en ben ik te laaat zoals normaal
Je kan op de wachtlijst komen, als tweede. Als de tweede persoon het spel uit is, kom jij aan de beurt om te spelen.
Zeg maar even of je erop wilt.

EDIT: whow ik had toch echt een PM gestuurd dacht ik. Naja, als deze post verwijderd kan worden is het goed.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Rol je actie!

wil je de dobbelsteen voor me gooien, mastvlag? (a)

EDIT: laat maar, al gelezen. ff denken...
ik weet het al!
ik ga water zoeken

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op wo 22 sep 2010, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten