Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

348 berichten • Pagina 3 van 18

Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Rol je actie!

maar als iemand hier een week niet post... dan komt er een nieuwe in
alleen is dan een week niet een beetje lang?!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Die week, kan misschien nog veranderen. Nu blijft het even op een week. Als ik zie dat ik ongeveer een week lang, 3 keer per dag moet rollen per persoon, zal dit misschien ingekort worden.

Hikari-desu: 3. Je zit op een boot! Natuurlijk is er water! Het is alleen wel zout.
Caesar: 5. (4+1) Je peddelt met Ayumii naar het eiland. Jullie komen uit bij een mooi strand.
Sterren: 3. Het lukt je om te bellen, maar er zijn geen vliegtuigen beschikbaar. Je zult moeten zwemmen, of de boot in beweging moeten krijgen. Of iets anders.
Lizzy: 6. Je gaat zwemmen, en zwemmen is wat je doet. Je bent alleen al snel verdwaald op zee. Gelukkig kan je goed zwemmen.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Rol je actie!

ik zwem een beetje rond en zie dan caesar en ayummi op een eilandje zitten en ik ga naar ze toe
en ik zeg hoi :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Lizzy: 4, Je zwemt naar ze toe, en je zegt hoi.
Hikari-desu: 2. Je kan geen hengel vinden.
Ayumii: 1. Je maakt die gebaren, maar je gaat opeens springen, en je valt. Hikari begrijpt er niets van.
Caesar: 3. Je maakt een tent, maar die is niet compleet waterdicht.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Hikari-desu: 6. Je pakt een laken, en je vangt heel veel kleine zeediertjes. Jammer genoeg zijn ze allemaal giftig.
Checken: 3. Je hebt een klein hapje genomen, toen je uitvond dat ze giftig waren. Je hebt 10 beurten om schoon water te vinden.

Sterren: 1. Onder je is een zeer gevaarlijke haai! Merk je het op tijd?
Checken: 3. Je merkt het op tijd, je klimt snel op de boot, maar je zit nu nog niet op het eiland.

Caesar: 2. De vissen willen niet luisteren.

Hikari-Desu | Vergiftigd| 10 beurten| Schoon water vinden | 3 beurten -3 op alles | Minder dorst |
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Rol je actie!

Ayumii: Je staat aan land, en Hikari is op de boot. Maarja, 6. Je zwemt naar Hikari toe, vraagt wat er aan de hand is, maar je kan Hikari's antwoord niet ontcijferen.
Caesar: 5. Je vindt een mooie bron met schoon water.
Lizzy: 3. Jij vindt ook een bron, maar zonder echt schoon water.


Dorstige spelers:
Caesar1111 3 beurten
Sterren 3 beurten
--Lizzy-- 3 beurten
maike0090 3 beurten
Afbuiter 3 beurten
Hikari-desu 3 beurten
Ayumii 3 beurten

Jullie zijn allemaal dorstig! Als jullie binnen 3 beurten niet wat water drinken, zullen jullie uitdrogen.
Jullie kunnen zout, niet erg schoon, of schoon water drinken. Alleen heeft zout flink wat risico's, en niet erg schoon ook wat risico's.
(Tip! Caesar heeft schoon water gevonden, en Lizzy niet erg schoon. Zout water is in de zee)
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Rol je actie!

kom maar wat van mijn bron drinken :d
ik drink wat water
en ik probeer een vogel te vangen :p

( @ mastvlag, hikari is al op het eiland, denk ik (A) )

Weergave- en sorteeropties

Gesloten