Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 1 van 25

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Wie is de Moordenaar? (DE LAATSTE MOORD)

Ik wilde zo graag een "Wie is de Moordenaar?" beginnen, dus dan doe ik dat! :D
Je kan kiezen wie je wil spelen, en omdat dit de eerste keer is op het forum hou ik het een klein beetje simpel en mogen er maar 10 Deelnemers meedoen. :$ Als deze afgelopen is en succes heeft gehad start ik misschien nog een tweede "Wie is de Moordenaar".

Het verhaal speelt zich af in een klein dorpje in Engeland. De bewoners leiden een gewoon leventje, totdat er opeens moorden worden gepleegt. Wat moeten ze nu doen?!

Afbeelding1. Burgemeester John (Mastvlag)(BURGER)
Hij komt net van de Universiteit en moet nog van alles leren wat je als burgemeester moet doen. Daardoor is het dorpje een beetje 'nuts'.
(Burgemeester)
Afbeelding >2.Maya(o0simsfreak0o)(BURGER)
De dochter van Amanda. Ze verveelt zich snel en is vrij irritant en chagerijning, wat Amanda natuurlijk heel erg vervelend vind!
(Leerlinge)
3. Amanda (Elodie) (BURGER)
De moeder van Maya, een hardwerkende lerares van de enige school in het dorpje. Omdat zij de enige lerares is, is de school maar klein en zitten de studenten in dezelfde klas, maar Amanda zorgt ervoor dat ze nog goede educatie kunnen krijgen, al word ze er vaak gestrest door.
(Lerares)
4. Tim (AnsjJ2) (MOORDENAAR)
Een pestkop die samen met Noah Jasper dagelijks uitscheld na school. Hij gaat vaak zonder toestemming van zijn ouders naar de grote stad om daar in de nacht te chillen, wat vaak problemen oplevert.
(Leerling)
Afbeelding5.Jasper(Vampsessed) MOORDENAAR Een beetje nerdige jongen die ervan droomt om de volgende generatie spelcomputers te creëren. Hij wordt vaak gepest door Noah en Tim, waardoor hij vaak huilt.
(Leerling)
Afbeelding6. Noah (-LotsOfNothing-) (MOORDENAAR)
Een aardige, kalme, maar toch pittige jongen die snel aangebrand is. Hij pest samen met Tim Jasper, wat meestal resulteert in huisarrest voor Noah. Hij spijbelt vaak en er gaat een gerucht rond het dorp dat hij aan de drugs zit.
(Leerling)
Afbeelding7. Marica (JustMyLife) (HEKS)
Een vrouw met een zwaar verleden. Ze is nogal onaangepast en een beetje vals...Ze heeft een mysterieuze Aura om zich heen, en de meeste bewoners schrikken van haar lichaamsbouw.
(Volwassen vrouw)
Afbeelding8. Elena (Maritttt) (BURGER)
Beste vriendin van Irene, ze houdt zich vooral met haar uiterlijk bezig, en ze is nogal perfectionistisch maar een beetje een snob. Verder is ze gewoon een tutje die af en toe geplaagt word door de jongens.
(Leerlinge)
Afbeelding9. Irene (Jenny) (MOORDENAAR)
Een slim meisje en beste vriendin van Elena. Ze leest graag boeken en ze heeft veel puistjes op haar gezicht. Ze is een zachtaardig meisje die een beetje afwezig is.
(Leerlinge)
Afbeelding10. Katja (tessiegril) (MOORDENAAR)
Een meisje met twee staartjes in haar haar, en een normale leerlinge. Ze wilt zich later in de zaken verdiepen. Ze is een beetje klunzig maar een goed mens.
(Leerlinge)

Wanneer iemand een rol wilt, stuur ik /hem/haar een pm of hij/zij een van de moordenaars is of niet!
De moordenaar die ik vraag iemand te kiezen te vermoorden, zegt dan de naam van die persoon. Niemand mag weten wie de moordenaars zijn, behalve als die dood is.

Die moorden mogen zich alleen afspelen als het NACHT is, wat ik dan hier post. Ik post hier ook wanneer iemand dood gaat, en hoe.

Laatst gewijzigd door Yum op za 09 okt 2010, 15:13, 60 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wie is de Moordenaar? (Deelnemers gezocht)

Vampsessed schreef:Moeten ze allemaal in Sunset Valley wonen?
Hum :| Nee hoor, ze hoeven alleen een uiterlijk te hebben, mij maakt het niet uit waar ze wonen. Zolang je het maar niet in het verhaal laat merken. Wil je dan fotos erbij zetten dan? :huh
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten