Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 22 van 25

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

Whahaha! Al hun spullen weg XD. Met moeite had ik gematerialiseerd en wist ik de spullen in de brand te steken. Alles stond nu in de aula te fikken. Helaas kon de boel niet platbranden, want de sproeiers deden het nog. Naja... ik gaf nu echt niets meer om die vreselijke "mensen". Ze waren nog erger dan de wezens die mij verbannen hadden.
Ugh, ik voelde me zo bitter. Ik ging die knullige moordenaar maar eens opzoeken, eens 'vragen' wat zijn motief was. Want ik was zelfs onder de geesten in mijn voordeel: ik was sneller, sterker en ik hoefden mijn krachten niet te verbergen. Ha!
Daar kwam hij aanzweven. Met mijn 'spook-slierten' hield ik hem in een wurggreep.
"Nou, spreek op!"

~Marica
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

Ik was doodgegaan in de tijd dat ik mezelf even niet onder controle had. Ik had helemaal geen idee van wat er was gebeurd. Ik zweefde zomaar even rond de school tot ik iemand tegenkwam. Het was Marica. Die stomme heks die ik had vermoord. Maar goed ook ! Ze was meer een bedreiging voor iedereen. Ze kwam naar me toe en hield me vast bij mijn keel. Ik stapelde al mijn kracht bijeen. Ik was veranderd, sterker dan in mijn mensenleven. Ik duwde haar van mij weg. 'Laat me met rust!' Zei ik rustig tegen haar. Ik keek haar recht in de ogen aan. 'Ik ben mijn hele leven lang vernederd en gepest. Maar dat laat ik niet nog eens gebeuren. Rot op Marica !'

-Jasper
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

"HA!" sneerde ik! "Ik was hier bijna weg, totdat jij me vermoorde! Ik ga je dit betaald zetten! Je bent dan misschien sterker dan eerst, eerst maar nog steeds niet zo sterk als ik!"
Ik ging hem krijgen! Ik voelde een woede in me opkomen die me sterker maakte, al mijn haat en woede kwamen eruit.

Een harde flits...

Jasper lag verstijfd op de grond. Hij knipperde met zijn ogen en keek mij aan.
"Ik ben verlamd! Wat heb je gedaan?" Hij keek woedend.
Ik lachte hem uit, wat een sukkel.
"Ik zie je wel weer later Jasper."

~Marica
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

Ik liep door de gangen van de school, opeens zag ik daar Jasper op de grond liggen.
"Help!" Zei hij tegen me. "Marica heeft me verlamd op een of andere manier!" Zei hij.
Alleen zijn hoofd kon nog bewegen.
Ik keek hem boos aan en liep gewoon langs hem af.
Bah, wat haat ik dat joch, hoe kon ik hem aardig vinden!
Ik keek nog even achter me en zei "Jasper, je hebt het echt verpest."
Ik kreeg tranen in mijn ogen.

-Elena-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

Hij riep mij na. "Jasper, ik vertrouwde jou! Jij was een hartstikke lieve, onschuldige jongen, maar jij hebt achter onze rug om 2 moorden gepleegd! Ja, het is Tim, maar hij verdiende niet vermoord te worden, Marica ook niet al bezorgd die vrouw mij de rillingen! Jasper, jij verdiende dit echt, maar .. Wie heeft jou vermoord.. ?"

-Elena-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

'Elena ! Tim maakte mij het leven zuur ! Had ik toen maar zelfmoord gepleegd was het beter geweest ! Niet ?! Zo denk je er nu vast ook over. Wat Marica betreft, ze is een echte HEKS met toverkrachten ! Zij verdiende het zeker !' Het laatste zinnetje riep ik extra hard zodat Marica het ook kon horen. Ik begon stilaan terug normaal te worden en kon me weer bewegen. Elena keek me bedroefd aan. Ik weet niet wie mij vermoord heeft.' Antwoordde ik er nog bij

-Jasper
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

"Als iemand jou het leven zuur maakt is dat geen rede om hem te vermoorden Jasper! Hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen? Achja, maakt ook niet uit. Maar Marica is dan wel een heks, ook dat is geen rede om iemand te vermoorden. Moorden mag niet en dat moet je ook niet doen! Lost niets op. En Irene dan? Ze was je vriendin en ze is echt teleurgesteld in je." Ik bleef bedroefd kijken. Ik snap die jongen dus echt niet.

-Elena-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

Ik zat naar Elena te kijken, die schreeuwde naar iets. Uit wat ze zei kon ik waarmaken dat het Jasper was. 'Elena!' ik kwam naar haar toegerend en gaf haar een knuffel. 'Ik kan dit niet meer langer. We moeten vechten, alles er aan doen om te ontsnappen. Zouden ze niet ergens een vluchtroute hebben?' ik sleurde haar mee naar het kantoor van de directeur. De kamer ernaast was de archief kamer, met wel 1000 mappen. Het moest toch ergens zijn, een vluchtroute?! Ik kwam een mapje tegen waar met hoofdletters Irene was opgeschreven. Ik opende het en zag een soort verslag van mijn middelbare schooltijd. Goede cijfers vooral voor Nederlands, stil en beste vriendin van Elena.. ik glimlachte en keek blij naar Elena toe. Mijn beste vriendin.

~Irene~
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

Nou, ik stond paf. Ik wilde horen hoe hard die kerel ging huilen omdat hij op de grond lag, toen Elena langs kwam. En ze nam het voor me op? Raar meisje zeker, ze was bang van me, maar toch nam ze het voor me op. Mensen zijn echt raar.
Verbaasd zag ik Jasper langs zweven, shit. Mijn krachten werkten duidelijk niet zo heel lang. Ik besloot hem te volgen, ik wilde weten waar hij heen ging.

~Marica
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

Ik heb het een plastic zakje. er is hier vast wel ergens een! Erg makkelijk dan ben ik verlost van het menselijk leiden en Elena leg ik het dan wel uit...

moet ik dit wel doen

nee toch

ik wacht gewoon tot een moordenaar me vermoord

of wel...

mischien moet ik maar Elena een hint geven

_________________Katja
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten