Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

129 berichten • Pagina 4 van 7

Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding
Afbeelding
Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld -
Het hele S3N team -
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2779
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 12:06

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen -
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf -
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek-
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek-
Mn beste vriendin -
Afbeelding
Hixxo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
306
Lid geworden op:
za 03 apr 2010, 18:01

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek-
Mn beste vriendin - Auto -
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest -
Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje
Afbeelding
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles
Gebruikersavatar
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3203
Lid geworden op:
do 28 jan 2010, 19:43

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels -
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus :blink -
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-
Afbeelding
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo :cursing )

Weergave- en sorteeropties

Gesloten