Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

129 berichten • Pagina 7 van 7

Gebruikersavatar
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3203
Lid geworden op:
do 28 jan 2010, 19:43

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed - superfan en simcooper en eigenlijk heel s3n
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimAnouk
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 11:45

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed - superfan en simcooper en eigenlijk heel s3n - mijn lover -
Ik hou van het leven, ik hou van de zon, ik open mijn deuren, en val van het balkon :P
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed - superfan en simcooper en eigenlijk heel s3n - mijn lover - koffers om alles in te doen -
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed - mijn lover - koffers om alles in te doen - Pizza -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed - mijn lover - koffers om alles in te doen - Pizza - mijn vet coole nieuwe fiets .. :D -
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed - mijn lover - koffers om alles in te doen - Pizza - mijn vet coole nieuwe fiets .. - Mijn vrienden :wub
Afbeelding
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed - mijn lover - koffers om alles in te doen - Pizza - mijn vet coole nieuwe fiets - Mijn vrienden - een haarmasker
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed - mijn lover - koffers om alles in te doen - Pizza - mijn vet coole nieuwe fiets - Mijn vrienden - een haarmasker - Lady Gaga :3

:')
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed - mijn lover - koffers om alles in te doen - Pizza - mijn vet coole nieuwe fiets - Mijn vrienden - een haarmasker - Lady Gaga :3 - Ayumii Shi -
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten