Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Vragen over De Sims 4 naar aanleiding van Gamescom

Jullie hebben waarschijnlijk al de verschillende posts van Gamescom voorbij zien komen, en aan de reacties merk ik dat er nog redelijk wat vragen zijn. Om het leven wat makkelijker te maken maak ik dit topic aan. Stel je vragen! Ik en anders anderen aangezien we met zijn allen meer weten dan één, zullen proberen je vragen te beantwoorden. Helaas vallen nog niet alle vragen te beantwoorden en heb ik een embargo moeten tekenen waardoor ik nog niet over alles kan praten.

Let op: Graag alleen vragen beantwoorden als je het zeker weet dus niet gaan speculeren, anders word het nogal chaotisch.
Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Vragen over De Sims 4 naar aanleiding van Gamescom

Kun je nog steeds kledingstukken, accessoires enz. aanpassen met een soort create a style? Of zit je weer vast aan standaardkleuren? Ik meende bij de plaatjes van de review alleen maar enkele kleuren te zien en geen knop om zelf de kleuren aan te passen :3

(En, zodra je hier antwoord op mag geven, is dit er ook bij de bouwmodus?)
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen over De Sims 4 naar aanleiding van Gamescom

sims3lover<3 schreef:zijn de werelden groter dan in de sims 3 ?
Over de werelden hebben we helemaal geen informatie gehad. Sorry :(
Rosa schreef:Zijn er meerdere werelden in De Sims 4?
Hoeveel verschillende emoties zijn er? En welke zijn dat?
Welke banen/beroepen zijn er, en hoeveel?
Over de werelden en hoeveel kan ik helaas niets zeggen want ik weet er niets van.
Er zijn heel veel verschillende emoties, een paar die ik heb gezien is gemotiveerd, gepassioneerd, flirterig, blij, verdrietig, boos, depressief, razend en enthousiast.
Het enige beroep dat ik heb gehoord is astronaut.
abctje schreef:Kun je nog steeds kledingstukken, accessoires enz. aanpassen met een soort create a style? Of zit je weer vast aan standaardkleuren? Ik meende bij de plaatjes van de review alleen maar enkele kleuren te zien en geen knop om zelf de kleuren aan te passen :3

(En, zodra je hier antwoord op mag geven, is dit er ook bij de bouwmodus?)
Create a style zit er nu niet in maar ze zijn wel op zoek/in discussie over zo'n soort mogelijkheid. Nog erg vaag dus. :)
Afbeelding
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Vragen over De Sims 4 naar aanleiding van Gamescom

Over de werelden: een andere fansite heeft een exclusief interview gehad met een Guru buiten de presentaties waar Sims Nieuws bijgezeten heeft. Hierin is gezegd dat de werelden op dezelfde schaal zijn als de sims 3 maar we naar andere steden kunnen reizen? Was een vage vertaling van een team dat niet zo goed was in Engels > Nederlands. :P
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vragen over De Sims 4 naar aanleiding van Gamescom

Froos schreef:Weet je ook of er weer huishoudens meedoen uit voorgaande sims-spellen zoals: Familie v/d Kerkhof, Landgraaf, Vrijevogel, Rimpelbil enz.
Geen flauw idee. Wel is er in de aankondigingstrailer verwezen naar Cora. Ergens denk ik het wel hoor, is in 2 en 3 ook zo geweest.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten