Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

97 berichten • Pagina 2 van 5

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic

Dat kan ook, het duurt denk toch nog even voor de laatste zes personages bezet zijn, maar je hoeft niet persee een personage maken, maar dat is we leuker ;)

V
Je staat erbij, het is inderdaad iets van weerwolven wakkerdam

Laatst gewijzigd door minermb op ma 19 aug 2013, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - Speltopic

wie kiezen de laatste vijf personages?
minermb schreef:Personages
Inwoners
Thomas Conley
Thomas is getrouwd met Linda. Hij kan nogal snel boos worden, maar zijn vrouw kalmeer hem dan meestal. Zijn vrouw is zwanger, maar hij ziet er erg tegen op om vader te worden. Hij is de eigenaar van het café. hij woont met zijn vrouw vlakbij het strand

Alice Conley
Alice is nogal makkelijk onder de indruk. Ze is het zusje van Linda. Ze is de eigenaar van de winkel, waar je alles behalve brood kan kopen. Ze is ook nog vrijgezel en wil haar leven met iemand delen. Ze is de buurvrouw van Nikkie en ze zijn goeie vriendinnen. ze woont in het centrum

Bram Banks
Bram was vroeger een gezellig man die zijn vrouw miste en van jagen hield, totdat er pas geleden een zware tak op zijn hoofd viel, daardoor is hij veel vergeten. Hij weet ook niet meer dat Olivia zijn dochter is. hij woont aan de rand van het bos.

Studenten
Marie Rhine
Marie is vroeger veel gepest en is daardoor erg verlegen. Ze is stiekem verliefd op Mike, maar zij denkt dat hij haar helemaal niks vind. Ze is ook het lievelingetje van Charlotte. Ze is vaak te vinden in de bibliotheek.

Mike Land
Mike en Mark zijn eeneiige tweeling. Hij houdt van sporten en denkt daarom dat hij alles is. Mike is verliefd op Olivia en Mike denkt dat zij ook verliefd is op hem, maar hij weet niet dat Olivia hem alleen maar gebruikt. Hij is vaak te vinden in de sportzaak.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic

Ik wil Marie of anders Mike wel zijn of bram mag ook, ligt er aan wat anderen willen. Het liefst Marie.
lijstje 1. Marie
2. Bram
3. Mike
altijd in voor rollenspellen :)

V prima, dank je. Ben maandag pas echt weer thuis, maar ik weet niet of dan al begonnen is. Dat jullie t weten iig.

Laatst gewijzigd door djon black op vr 23 aug 2013, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic

ik zal je wel bij marie zetten

ik heb trouwens bij de eerste post even neergezet wat er allemaal in het centrum is qua gebouwen
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - Speltopic

wie kiezen de laatste 4 personages?
minermb schreef:Personages
Inwoners
Thomas Conley
Thomas is getrouwd met Linda. Hij kan nogal snel boos worden, maar zijn vrouw kalmeer hem dan meestal. Zijn vrouw is zwanger, maar hij ziet er erg tegen op om vader te worden. Hij is de eigenaar van het café. hij woont met zijn vrouw vlakbij het strand

Alice Conley
Alice is nogal makkelijk onder de indruk. Ze is het zusje van Linda. Ze is de eigenaar van de winkel, waar je alles behalve brood kan kopen. Ze is ook nog vrijgezel en wil haar leven met iemand delen. Ze is de buurvrouw van Nikkie en ze zijn goeie vriendinnen. ze woont in het centrum

Bram Banks
Bram was vroeger een gezellig man die zijn vrouw miste en van jagen hield, totdat er pas geleden een zware tak op zijn hoofd viel, daardoor is hij veel vergeten. Hij weet ook niet meer dat Olivia zijn dochter is. hij woont aan de rand van het bos.

Studenten
Mike Land
Mike en Mark zijn eeneiige tweeling. Hij houdt van sporten en denkt daarom dat hij alles is. Mike is verliefd op Olivia en Mike denkt dat zij ook verliefd is op hem, maar hij weet niet dat Olivia hem alleen maar gebruikt. Hij is vaak te vinden in de sportzaak.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic

^
dat kan ;)

ik ben misschien van plan om te beginnen als er nog 2 personages over zijn en die 2 te schrappen, want anders duurt het nog heel lang. wat vinden jullie hiervan?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~inschrijvingen~

ik heb je erbij gezet

ik denk dat ik zomenteen alle dubbelrollen zal versturen en dan zal ik waarschijnlijk vanavond de eerste post plaatsen. als er vanavond nog niemand bij is gekomen zal ik sommige dubbelrollen een beetje aanpassen. ik ga trouwens een eilandbewoner en de hartenbreker als dubbelrollen verwijderen

V
oke... ja ik had gewoon geen zin om te wachten tot het weekend en ik wacht wel op die personage

Laatst gewijzigd door minermb op ma 26 aug 2013, 17:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~inschrijvingen~

de enige aanpassingen die ik gedaan heb zijn: dat Linda zwanger is van haar man of de inspecteur, Marie is verliefd op Mark en Olivia heeft geen slaafje meer, want die andere 2 vond ik daar niet geschikt voor. ik ga nu alle andere dubbelrollen verzenden
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~inschrijvingen~

ik zal zo de eerste post plaatsen.
mike en bram bestaan wel, maar waren op dat moment niet op het eiland

ieder week is er een stemronde, die is voor iedereen behalve de moordenaars en de meeloper. ik zal iedere week in het vragentopic zetten dat de stemronde geopend is en dan kunnen de niet-moordenaars mij een pm sturen met wie jij verdenkt, dan zal ik de degene die de meeste stemmen heeft dood laten gaan. er is ook elke week een moordronde, dat zal ik ook in het vragentopic zetten. de moordenaar die als eerste mij een pm stuurt met wie hij/zij wil vermoorden, die wordt vermoord. de moordenaars weten ook niet van elkaar wie de moordenaars zijn.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Gesloten