Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

97 berichten • Pagina 4 van 5

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~moordronde~

Djon black heeft Mike gekozen om weer mee te spelen. Hij mag niet stemmen, maar hij kan wel weggestemd of vermoord worden.

Ik ga trouwens van woensdag t/m vrijdag naar ieper met school, dus dan zal ik niet online zijn. Dan weten jullie dat even

V
Het gaat gewoon verder hoor, ik ben er dan alleen ongeveer 3 dagen niet. Maar dan kunnen jullie gewoon verder gaan met het verhaal

Laatst gewijzigd door minermb op zo 01 sep 2013, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~stemronde~

markos had aangegeven dat hij gaan tijd voor het rollenspel had voor het rollenspel en hij wou ermee stoppen, dus heb ik hem maar dood laten gaan met de andere 2. degene die dood zijn gegaan mogen trouwens nog een post plaatsen en daarin hij dood beschrijven.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~stemronde~

waarom word er zo weinig gereageerd de laatste tijd? de laatste dode is al 2 dagen gevallen en er heeft pas 1 persoon gereageerd. ik ben misschien van plan om mensen die 10 dagen niet hebben gereageerd te diskwalificeren
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~stemronde~

minermb je moet het echt niet verkeerd op vatten dat niet iedereen zo snel reageert. Ik vergeet het omdat het offtopic is en ik kijk bij de actieve forums. Bovendien heb ik ook toetsen en kan ik echt niet elke 2 dagen reageren. Ik denk dat veel mensen wel ongeveer hetzelfde hebben :D
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~stemronde~

^
Dat snap ik idd, maar om eerlijk te zijn ga ik dat diskwalificeren toch maar niet doen, want jullie hebben het allemaal druk geloof ik. Het was gewoon niet zo slim van mij om aan het begin van het schooljaar te beginnen. Maar het loopt in ieder geval. :D
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~stemronde~

Djon black ziet af van zijn rol als Mike af, wil iemand die als personage gestorven is zijn rol overnemen?

V
dat mag, dan mag je alleen niet stemmen.

Laatst gewijzigd door minermb op zo 15 sep 2013, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic ~stemronde~

^
bedankt, je deed ook heel leuk mee.

wow het gaat nu echt snel. er zijn nog 2 eilandbewoners, 1 dorpshoofd, 1 beschermengel, 1 meeloper, 2 moordenaars en een iemand die voor spek en bonen meedoet.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Gesloten