Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

97 berichten • Pagina 1 van 5

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Het Gedoemde Eiland - vragentopic (einde)

Er is een niet zo bekend eiland genaamd the doomed island. Daar is onlangs een moord gepleegd. De vrouw van de man die vermoord is heeft de moord zien gebeuren. Zij gaf als verklaring dat er 4 moordenaars waren en dat ze verkleed waren als de moordenaar uit de film: the scream. Kort daarna werd de getuige vermoord. Niemand mag nu het eiland in of uit. Zullen de inwoners van het eiland het overleven of zal heel het eiland uitgeroeid worden.

5 eilandbewoners – ze hebben geen speciale gave. Hun doel is om net als de andere niet-moordenaars de andere moordenaars uit schakelen en te overleven.
4 moordenaars – zij moeten iedereen vermoorden.
1 beschermengel – kiest elke nacht voor een moord wie er niet vermoord word. Hij/zij mag ook zichzelf kiezen.
1 meeloper – beschermt elke stemronde een moordenaar, de meeloper mag niet stemmen wie er dood gaat.
1 cupido – maakt een stel van 2 mensen. Als er eentje dood gaat, neemt de een de ander mee in zijn graf. Dat kan de cupido eenmalig, daarna heeft cupido geen krachten meer.
1 dorpshoofd – Als er gelijk op verschillende mensen is gestemd, dan mag het dorpshoofd kiezen wie er dood gaat. Als het dorpshoofd dood gaat, mag hij/zij kiezen wie het volgende dorpshoofd word.
1 postbode – de postbode verwissel 3 dubbelrollen. Hij/zij krijgt de namen die horen bij de dubbelrollen niet te horen. Na dit gedaan te hebben heeft de postbode geen speciale krachten meer.

Extra informatie:
• Auto’s zijn verboden op het eiland.
• Het begint bij de moord op de getuige.
• Alle studenten behalve Kaylee wonen in het studentenhuis. De school is gesloten i.v.m de moorden.
• In het centrum staan: een café, een winkel, een bakker, een sportcentrum, een bibliotheek en een speelhal
• De vakantieganger zitten op een camping met caravans.
• Degene die iets bezitten, zoals het café, die mogen zelf bedenken hoelang dat open blijft. Ze mogen ook hun winkel verlaten en dan blijft er een NPC achter.
• Als je wilt mag je zelf een sim voor je personage maken. Een foto van de sim mag je via een pm naar mij sturen met maximaal een afmeting van 640x480. Dan zal ik die in het vragentopic zetten

Regels:
• Houd je dubbelrol geheim.
• Zorg dat je niet te veel voor anderen bepaalt wat ze doen
• Blijf realistisch
• Hou het netjes, geen grove taal dus

plattegrond
Afbeelding
de kleine vierkantjes zijn de huizen en alles van de middenstand staat in het centrum. het duurt een half uur om van de ene kant van het eiland naar de andere kant te fietsen

Laatst gewijzigd door minermb op wo 02 okt 2013, 18:02, 22 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - Speltopic

Personages
Inwoners
Afbeelding
Thomas Conley (robin.) postbode
Thomas is getrouwd met Linda. Hij kan nogal snel boos worden, maar zijn vrouw kalmeer hem dan meestal. Zijn vrouw is zwanger, maar hij ziet er erg tegen op om vader te worden. Hij is de eigenaar van het café. hij woont met zijn vrouw vlakbij het strand

[u]Linda Conley[/u] (itsmemanouk) eilandbewoner
Linda is getrouwd met Thomas en ze is de zus van Alice. Ze is altijd de rust zelve, ook als er iets erg gebeurt. Zij is al 3 maanden zwanger en ze kan niet wachten tot ze bevalt, ze weet alleen niet of ze zwanger is van Thomas of van de inspecteur. Ze houdt heel erg van lezen en is de eigenaresse van de bibliotheek.

Afbeelding
Alice Conley (abctje) eilandbewoner
Alice is nogal makkelijk onder de indruk. Ze is het zusje van Linda. Ze is de eigenaar van de winkel, waar je alles behalve brood kan kopen. Ze is ook nog vrijgezel en wil haar leven met iemand delen. Ze is de buurvrouw van Nikkie en ze zijn goeie vriendinnen. ze woont in het centrum

De inspecteur (minermb)
Niemand weet de naam van de inspecteur. hij is een charmante man en is vastbesloten om de moord op te lossen, maar hij is niet de beste inspecteur. hij woont ten noorden van het centrum

Charlotte Carter (mikese) moordenaar
Charlotte woont sinds kort op het eiland om les te geven. Ze was een strenge lerares en ergerde zich soms dood aan de studenten, vooral aan Mark. Maar nu de school gesloten is verveelt ze zich. zij woont op de camping omdat ze geen huis kon vinden

Bram Banks (knukybu)
Bram was vroeger een gezellig man die zijn vrouw miste en van jagen hield, totdat er pas geleden een zware tak op zijn hoofd viel, daardoor is hij veel vergeten. Hij weet ook niet meer dat Olivia zijn dochter is. hij woont aan de rand van het bos.

Afbeelding
Nikkie Smith (lestis) dorpshoofd
Nikkie houdt heel erg van koken en is een eigen bakkerswinkel begonnen. Ze is nogal nieuwsgierig en vanuit haar bakkerswinkel hoort ze allemaal geruchten. Ze is de buurvrouw van Alice en ze zijn goeie vriendinnen. Ze woont in het centrum

Studenten
Afbeelding
Kaylee Grey (ray) beschermengel
Kaylee heeft alles geërfd van haar ouders, haar ouders waren namelijk degene die onlangs nog vermoord waren. Daar is ze best verdrietig over, maar dat laat ze niet merken. Zij bezit een strandvilla en heel veel geld. Omdat ze zo veel geld heeft, kan ze nogal arrogant zijn. Maar diep van binnen is toch best aardig. Zij heeft vaak ruzie met Olivia.

Marie Rhine (djon black) moordenaar
Marie is vroeger veel gepest en is daardoor erg verlegen. Ze is stiekem verliefd op Mark, maar zij denkt dat hij haar helemaal niks vind. Ze is ook het lievelingetje van Charlotte. Ze is vaak te vinden in de bibliotheek.

Afbeelding
Olivia Banks (merlijntje) eilandbewoner
Olivia is de dochter van Bram. Maar sinds de tak op Brams zijn hoofd is gevallen heeft ze bijna geen contact meer met haar vader. Haar moeder is overleden aan kanker toen ze nog maar een baby was, althans dat had haar vader gezegd. Ze is heel erg mooi en is heel goed in het manipuleren van anderen. Ze heeft vaak ruzie met Kaylee. Olivia zag een keer Ginovani lopen en viel gelijk als een blok voor hem.

Mike Land (djon black >totallygeeked<)
Mike en Mark zijn eeneiige tweeling. Hij houdt van sporten en denkt daarom dat hij alles is. Mike is verliefd op Olivia en Mike denkt dat zij ook verliefd is op hem, maar hij weet niet dat Olivia hem alleen maar gebruikt. Hij is vaak te vinden in het sportcentrum.

Mark Land (markos) eilandbewoner
Mark en Mike zijn eeneiige tweeling. Vroeger haalden hij met zijn broer veel grappen uit. Nu heeft hij soms een hekel aan zijn broer. Mark is nog steeds de grapjas van het eiland.

Zack Thompson (>totallygeeked<) moordenaar
Zack is een echte computernerd, hij was zo verslaafd dat zijn ouders hem ingeschreven hadden om op het eiland te studeren, want ze mogen in het studentenhuis maar 1 uur per dag op de computer. Maar zijn ouders wisten niet dat er ook een speelhal op het eiland is.

Vakantiegangers
Afbeelding
Ginovani Neville (froos) meeloper
Ginovani is een echte casanova, hij heeft al vele relaties gehad terwijl hij nog best jong is. Hij kwam naar het eiland om mooie chickies te vinden. Hij is nog niet van plan een vaste relatie te beginnen. Op de camping ontmoette hij Nick en ze zijn goeie vrienden geworden.

Afbeelding
Nick hall (sebas.) moordenaar
Nick is een feestbeest, hij kwam naar het eiland om te feesten maar er waren maar weinig feestende mensen. Op de camping ontmoette hij Ginovani en ze zijn goeie vrienden geworden.

Afbeelding
Bloem Wakefield (knukybu) cupido
Bloem was met haar hartsvriendin Lola op vakantie op het eiland toen de moord werd gepleegd. Als ze iets voor elkaar wilt krijgen, dan kan ze niet stoppen voor ze het voor mekaar heeft. Zij heeft onlangs een one night stand met Ginovani gehad. Ze vind hem nog steeds leuk en wil heel graag een relatie met hem beginnen. Maar dat is niet wederzijds.

Lola Moore (babybrowny) eilandbewoner
Lola was met haar hartsvriendin Bloem op vakantie op het eiland toen de moord werd gepleegd. Ze is verlegen, maar als je haar eenmaal kent, is ze best gezellig. Dat Bloem zo geobsedeerd is door Ginovani vindt zij helemaal niks. Ze is namelijk stiekem verliefd op Bloem, maar dat durft ze niet te vertellen.

Laatst gewijzigd door minermb op do 03 okt 2013, 17:26, 51 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - Speltopic

ik ben natuurlijk de inspecteur en ik kan niet vermoord of weggestemd worden. ik zal af en toe lijn in het verhaal brengen

de inschrijvingen kunnen beginnen!!

V
je staat er bij, ja sorry ik weet het maar ik vond het een beetje onhandig om alles in een post te plaatsen

Laatst gewijzigd door minermb op vr 16 aug 2013, 10:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic

Leuk idee! Ik vind het wel een beetje op Weerwolven en Beren lijken :laugh
(misschien heb je het daar ook wel op gebaseerd)

Ik zou graag Olivia Banks willen zijn :D

V Haha, oke. Ik was gewoon benieuwd.
Wanneer krijgen we eigenlijk je dubbelrol te horen? Als alle normale rollen zijn verdeeld ofzo?

Laatst gewijzigd door Merlijntje op vr 16 aug 2013, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic

Jullie staan erbij. Het lijkt wel of alle studenten als eerst bezet worden

@merlijntje ik ken de weerwolven en de beren niet dus ik weet het niet. als alle rollen verdeeld zijn dan krijg je je dubbelrol te horen

V
Je staat erbij. Ik zag dat er per ongeluk een klein stukje weg was dus dat heb ik bijgewerkt. Het waren maar 3 woorden.

Laatst gewijzigd door minermb op vr 16 aug 2013, 17:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic

^
je staat erbij

ik heb trouwens een plattegrond gemaakt, maar ik ga misschien nog een betere maken. wat vinden jullie ervan?
de vierkantjes zijn de huisje (een beetje klein ik weet het, maar ze zijn wat groter) in het centrum staat alles van de middenstand zoals het café, de bakker enz

Laatst gewijzigd door minermb op za 17 aug 2013, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic

ik heb de plattegrond in de eerste post neergezet. het duurt ongeveer een half uur om van de ene kant naar de andere kant van het eiland te fietsen. ik heb bij de inwoners gezet waar ze wonen. nu nog wachten op meer inschrijvingen :wachten
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Gedoemde Eiland - vragentopic

Jullie staan erbij, alle vakantiegangers zijn bezet. Nog 8 rollen te gaan

V
Je staat erbij

Laatst gewijzigd door minermb op zo 18 aug 2013, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Gesloten