Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

266 berichten • Pagina 5 van 14

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Vragentopic

wie is eigenlijk mvr. de wit? want van diegene hebben we ook nog niks van gehoord.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Vragentopic

De tweede stemronde

Het is weer zover! De tweede stemronde. Het wordt een pittige, want het wordt nu wel tijd dat de gasten eens een moordenaar uitschakelen. PM de naam van degene op wie jij wilt stemmen naar mij. Moordenaars en de meeloper stemmen niet. De meeloper stuurt de naam van welke moordenaar hij/zij beschermt. Reageer je binnen een uur na het posten van dit bericht, ontvang je een hint over de moord op Pientje Perzik. Reageert iedereen binnen 3 uur, dan plaats ik een hint over de moord op Pientje in het topic! Succes!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Vragentopic STEMRONDE

Twee zijn er op kamp en de rest is druk voor school? Rustige boel op Slot Swaenesteyn haha.
Grapje, voel je niet verplicht om elk uur te kijken en te posten en te doen, joh! Als je het verhaal maar volgt, de hints leest en af en toe een klein steentje bijdraagt aan het verhaal, vind ik het leuk!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Vragentopic STEMRONDE

De hints tot nu toe zijn:
1.'Willem van Oranje'

2.'???' (deze hint had je in de eerste stemronde kunnen verdienen)

3.'De ochtend na de moord zou Dr. Swart gaan golfen met zijn goede maat, Kolonel van Geelen. Dominee Groenewoud en Professor Pimpel gingen ook altijd mee, maar waren dit keer beiden niet uitgenodigd tot groot ongenoegen van Dominee Groenewoud. Professor Pimpel was juist maar wat blij dat hij in het landhuis kon blijven.'

4. '???' (deze hint had je in de tweede stemronde kunnen verdienen)

5. 'De revolver die gebruikt werd in de moord op Dr. Swart werd buiten gevonden aan de oostzijde van Slot Swaenesteyn.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten