Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

266 berichten • Pagina 2 van 14

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Forumspel Cluedo - NU INSCHRIJVEN

Super leuk dat ik Blaauw van Draat ben. Toen ik dit spel zag dacht ik echt meteen: 'Hé, dat spel hebben wij ook.' En toevallig gisteren nog gespeeld. In het spel ben ik ook altijd blauw. :)

Maar ik had nog een vraagje, als het spel begint. Begint het dan op het feest? En eindigt het daar dan ook? Dat het hele spel zeg maar het feest is. Of, na verloop van tijd, kan iedereen gewoon in het huis blijven. En gaat de tijd verder naar bijv. de volgende morgen? Dat begrijp ik nog niet precies.

Ik wil niet op de tijd vooruit lopen, misschien was je van plan om dit allemaal nog te vertellen zodra het begint. Maar ik dacht, achja, ik wilde het gewoon vragen. (A)

V ja, ik denk dat ik het nu wel begrijp. Het feest zelf wordt dus niet 'gespeeld'. Maar de dag(en) erna. Met het onderzoek enz. Dat klinkt logisch, haha. Bedankt. :laugh

Laatst gewijzigd door abctje op vr 07 jun 2013, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Forumspel Cluedo - NU INSCHRIJVEN

Nog 5 rollen te vergeven! Ik had verwacht dat Avora en Pientje juist wel snel gekozen zouden worden haha! Het tegendeel is dus waar.

Het spel is begonnen op het feest, abctje. De gasten overnachten in het huis, dat hoort bij het feest van Dr. Swart. Maar in de nacht na het feest wordt Dr. Swart vermoord en besluit de inspecteur dat niemand het huis mag verlaten totdat de daders gepakt zijn. Het spel begint voor jullie op de ochtend na de moord. Vanaf dat moment spelen we dus in dezelfde tijd als nu. Als jij 's ochtends om 9 uur achter je laptop kruipt is het in het spel ook 9 uur, hetzelfde als de laatste rollenspellen. Snap je het? :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Forumspel Cluedo - NU INSCHRIJVEN

Yes! 1 rol nog te gaan, dan kunnen we van start gaan! Ik heb er zin in!
@ Robin. Ik weet nog niet uit hoeveel cijfers je kunt kiezen. Ik heb nu voor de moord op Dr. Swart 20 hints. Je kiest dan dus een cijfer. Maar stel dat daarna Pientje vermoord wordt, dan ontstaan daarvoor nieuwe hints, dat kunnen er bijvoorbeeld minder zijn, laten we zeggen 6. Als je dan een hint mag kiezen zeg je: Ik wil een hint van de moord op Dr.Swart/Pientje en ik kies nummer .. . Snappie?

Ik vond het jammer dat ik zelf niet mee kon doen en ongelooflijk maar waar, als ik mocht kiezen zou ik Elanoire of Rosa willen zijn! Ik ben flabbergasted dat Elanoire nog niet gekozen is dus hihi.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten