Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

322 berichten • Pagina 17 van 17

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Moordronde

'Wat vreemd,' zei mevrouw Fuchsia tegen haar dochter. 'Ik dacht dat we om 8 uur zouden dineren? Waar zijn mevrouw de Wit en inspecteur Grauw?' Mandy haalde haar schouders op. Toen kwam de Wit eindelijk binnen. 'Het is gedaan. De inspecteur is dood.' Mandy geloofde haar oren niet. 'Ik heb hem geslagen met een stoel net zo lang totdat hij achterover van het balkon viel.' 'Goed..' antwoordde mevrouw Fuchsia. 'Dan is er nog maar één getuige over.' Mandy wist niet hoe snel ze op moest staan en rende de eetkamer uit. Ze sloot zichzelf op in haar vaders kantoor en draaide het telefoonnummer van de politie. De telefoon werkte niet. 'Mandy, waar ben je? We vinden je wel!' hoorde ze haar moeder roepen. 'Nee.. nee..' fluisterde ze. Voor ze het wist vloog de deur van de studeerkamer open en Mandy zag mevrouw Fuchsia met haar vaders jachtgeweer en mevrouw de Wit erachter. 'Grijp haar!' riep mevrouw de Wit. Mandy vluchtte door de andere deur naar de bibliotheek, maar struikelde. 'Het spijt me, dochterlief, maar zo moet het zijn,' fluisterde haar moeder. 'Mam, nee! Ik ben je dochter, je enige kind!' Tranen liepen over het gezicht van Mandy. 'Het spijt me zo, maar ik kan geen leven in de gevangenis leiden.' Mandy antwoordde niet, maar bleef huilen en keek machteloos in de ogen van haar moeder. 'Nu..' fluisterde mevrouw de Wit. BANG! Een harde knal klonk door het landhuis en het levenloze lichaam van Mandy lag op de grond. 'Tijd om te gaan.. we zijn vrij. Laten we onze verhalen nog wel even op elkaar afstemmen.' Mevrouw de Wit knikte.

Mandy Coraal is vermoord. Zij was de natuurlijke leider.

Alle gasten zijn vermoord en de laatste twee moordenaars zijn overgebleven. Mevrouw de Wit en mevrouw Fuchsia winnen het spel!

Beide moordenaars hadden als motief dat het een geweldig moment was om Dr. Swart te vermoorden. Met zoveel mensen om zich heen zouden ze nooit verdacht worden.

Mevrouw de Wit stal al jaren spullen van Dr. Swart, maar vond nooit de manier om te vluchten en alle dure spullen mee te nemen. Ze stal ze, omdat ze vond dat ze er recht op had. Ze werkte keihard voor Dr. Swart, maar ze vond dat ze nooit genoeg betaald kreeg. Ze hoopte Dr. Swart te kunnen vermoorden, de schuld in iemands anders schoenen te kunnen schuiven en te kunnen vluchten met alle dure spullen. Dat is nu gelukt.

Mevrouw Fuchsia ging jaren lang goed met haar man om, ondanks dat er altijd wel ergens het gevoel van jaloezie speelde en dat van wraak. Op het feest raakte ze de kluts een beetje kwijt. Ze was niet achterlijk, maar kwam erachter dat haar beste vriendin, mevrouw Blaauw van Draet, en de assistente van Dr. Swart, allebei met hem het bed gedeeld hadden. Ze werd zo paranoïde dat ze het ook niet vreemd zou vinden als hij het al lang met Sandra de la Beige gedaan had. Nu was haar kans om haar ex-man te vermoorden en te zorgen dat zij niet verdacht zou worden!

Laatst gewijzigd door Mikese op wo 17 jul 2013, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ohoho! Wat een verschrikkelijke moeder ben jij geweest, Browny! :o
Wat een verschrikkelijke afslachting ook! :o
Ik wil de moordenaars feliciteren, met veel tegenzin! Helaas hebben we verloren! :D
Ook bedankt Mikese voor het runnen van dit spel! je deed het super leuk! :D
dankjewel! :swing

Edit: Sorry verkeerde Topic! :$

Weergave- en sorteeropties

Gesloten