Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

322 berichten • Pagina 13 van 17

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Helaas heb ik mijn liefdesbrieven aan Alex niet kunnen vinden. Zou inspecteur grauw ze toch hebben? Alleen loop ik door het grote slot. Ik heb niet echt een maatje. Iedereen vind mij maar vreemd en irritant. Mijn beste vriendin Mandy negeert me omdat ik per ongeluk heb geschreeuwd dat ik verliefd was op haar vader. Misschien moet ik haar vertellen dat het een bevlieging van me was.

Trouwens! Die tuinman-Rex Bruin vind ik erg leuk. Hij is wel wat nors en vaak aan het werk maar heeft een mooi bos halflang haar en zo'n robuust lichaam. Ik ga hem opzoeken, ik heb wel zin in een Oh Jaa! denk ik stout.

Terwijl ik naar beneden loop om hem op te zoeken zie ik Pimpel liggen in de biljartkamer. Ik loop langzaam op zijn lichaam af en zie een golfclub liggen en dat hij bloed uit zijn hoofd en mond. Aaaahhhh!!!!! De professor is dood! gil ik.

Ik sla mijn hand voor de mond en vergeet even Rex uit mijn hoofd. Er is weer iemand dood.

Lieve Mint
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Zitkamerconfronatie

In de zitkamer roept de inspecteur iedereen bij elkaar voor alweer de volgende moord die gepleegd is. Iedereen is verzameld en de inspecteur vertelt het verschrikkelijke nieuws. Opeens haalt Hélène een vreselijk nare streek uit door Elanoire in het bijzijn van iedereen te beschuldigen van de moorden. Elanoire weet geen andere manier dan terug te gaan in de aanval en Hélène te beschuldigen, maar ook laat ze blijken dat ze Sandra wel een beetje verdacht vindt, aangezien ze haar zo weinig zien. Rex valt haar bij en vertelt wie hij verdenkt en vanaf dat moment begint iedereen door elkaar te roepen wie zij verdenken en waarom. Het wordt een vreselijke avond, waarvan niemand nog weet hoe deze eindigt..
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

We werden bij elkaar geroepen omdat er alweer een moord was gepleegd.
Dit maal op is de moord gepleegd op die lamme papzak, Pimpelmees.
Het maakt me ook helemaal niet meer uit, iedereen komt hier langzamerhand aan z'n sterfte.
Al was Pimpelmees wel de enige met wie ik nog enige connectie had, voor de rest met niemand.
Maar we waren toch nog maar met z'n tienen, en meneer de inspecteur. Oh oh oh, wat voelt hij zich belangrijk.

Hij vertelde dus in de zitkamer over de moord, en ik kon me niet inhouden.
Het is toch overduidelijk Fucksia die de moorden heeft gepleegd.
Waarschijnlijk deed ze het gewoon samen met Pientje, dan viel ze niet zoveel op.
Ik besloot het maar gelijk in de groep te gooien, dan zetten we haar in de cel, en dan kan iedereen naar huis.
Is gewoon beter voor iedereen, en natuurlijk goed voor mijn huid.

'Het was Elanoire! Zij heeft alle moorden gepleegd! Dat is overduidelijk!
Ze is gewoon hartstikke jaloers geworden op haar ex, en moest zij hem vermoorden.
Ook moord ze nu de rest in het huis uit, zodat niemand ooit nog bewijs heeft.'
Elanoire keek verbaasd, en deed gelijk haar mond open.
'Echt niet. Ik was het echt niet! Overduidelijk ben jij het, hoor!
Jij hebt tenminste een echt motief. Je wilde gewoon de erfenis van je broer innen.
Alles waar het bij jou omdraait is het geld, alleen maar geld!
Maar je bent echt niet de enige hoor, wat denk je van Sandra...'


Hélène Bordeux
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

We werden allemaal naar de zitkamer geroepen daar de inspecteur. Mandy keek me gespannen aan, dus ik hield haar hand stevig vast toen we naar de zitkamer liepen. Even later kwamen Rex en Stephania binnen en kwamen naast ons zitten, gelukkig, want er zal wel weer een goede reden zijn dat we hier allemaal waren.
Het duurde nog even voordat iedereen er eenmaal was, maar toen barste de hel los.
De inspecteur vertelde over de moord op professor Pimpel. Voor iedereen kwam het als een schok, maar Hélène bleef opvallend kalm, totdat ze mij begon te beschuldigen!
Ik kon niet anders dan terug in de aanval te gaan: 'Echt niet. Ik was het echt niet! Overduidelijk ben jij het, hoor!
Jij hebt tenminste een echt motief. Je wilde gewoon de erfenis van je broer innen.
Alles waar het bij jou omdraait is het geld, alleen maar geld!
Maar je bent echt niet de enige hoor, wat denk je van Sandra...'
Iedereen begon door elkaar te schreeuwen en vingers te wijzen. Ik was druk in de weer om iedereen met woorden te bekogelen die mij, Mandy of Stephania probeerde te beschuldigen. Maar volgens mij was iedereen gewoon bang om de volgende te zijn...

Mevrouw Elenoire Fuchsia
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Door de luidsprkers door het huis klonk de inspechteur:'
''Wil iedereen NU naar de zitkamer komen, als je er niet bent.. Kom ik je persoonlijk halen!''
Ik schrok me dood, Waarom? Dit doen ze écht niet zomaar hoor..
Ik liep naar de Zitkamer waar het al aardig druk was geworden, 'Hoi!' Zei ik, ik kreeg boze blikken toe..
Ik nam plaats op een stoel en toen Rex binnen kwam was ik opgelucht, gelukkig maar!
Hij nam plaats naast me en het duurde nog eventjes voordat iedereen er was.. De inspecteur deed de deur opslot en ging zitten.. 'Pimpel, Waar is pimpel? Hij is toch niet dood!' Dacht ik,
maar toen werd het bevestigd, 'We zijn hier bij elkaar gekomen om dat Pimpel is Vermoord met een golfstok, ik wil weten wie het gedaan heeft!!' De laatste woorden schreeuwt de inspecteur.
Opeens begon Helene te schreeuwen tegen Fucksia..
'Het was Elanoire! Zij heeft alle moorden gepleegd! Dat is overduidelijk!
Ze is gewoon hartstikke jaloers geworden op haar ex, en moest zij hem vermoorden.
Ook moord ze nu de rest in het huis uit, zodat niemand ooit nog bewijs heeft.
Elanoire keek woest naar Helene, Hoe durf je! Zei ze,
Echt niet. Ik was het echt niet! Overduidelijk ben jij het, hoor!
Jij hebt tenminste een echt motief. Je wilde gewoon de erfenis van je broer innen.
Alles waar het bij jou omdraait is het geld, alleen maar geld!'
Het eindigde met de zin: 'Maar je bent echt niet de enige hoor, wat denk je van Sandra...'
Toen brak de hel los.. Iedereen wees naar elkaar, keken me boos aan, en waren elkaar van alles an het beschuldigen,, Fuscksia probeerde het wat te sussen maar het hielp niet..
Na 5 minuten van onrust werd het wat stiller en kon ik praten..
'Waarom verdenk je mij nou, Helene? Omdat ik gewoon een goede vriendin van Swart ben geweest, en jij het geld wilt hebben?' Helene werd stil.. 'Nou, waar ben jij dan de hele tijd? Nou?'
'Dat gaat je helemaal niks aan!' Schreeuw ik!
'Nou zie je zelf dan.. Vuile moordenaar! Jij bent de hele tijd weg om plannetjes te smeden!' Schreeuwt Helene terug..
Ik ben het zat.. ZAT ben ik het! Straks ga ik naar mijn geheime schuilplaats waar ik altijd tot rust kom, waar niemand me stoort of verdenkt, waar ik heerlijk de verse geur van Bloemen kan ruiken en de Dauw op het gras zie verdwijnen' Denk ik..

-Sandra de la Beige-
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ik had een tijdje met stephania gepraat, ze leek me niet het persoon om iemand te vermoorden, maar schijn kan bedriegen. Ze was ook heel erg verdrietig dat haar man dood was. Uiteindelijk werden we bijeengeroepen in de zitkamer. We kregen te horen dat pimpel met een golfclub was vermoord. Toen beschuldigde helena oppeens fuschia omdat ze zogenaamd jaloers was. Toen zei fuschia: 'Echt niet. Ik was het echt niet! Overduidelijk ben jij het, hoor! Jij hebt tenminste een echt motief. Je wilde gewoon de erfenis van je broer innen. Alles waar het bij jou omdraait is het geld, alleen maar geld! Maar je bent echt niet de enige hoor, wat denk je van Sandra...'
Hoewel ik ook dacht dat Sandra een moordenaars, zei ik dat maar niet, want ik had haar vertrouwen gewonnen en dat zou ik niet weggeven. dus ik zei snel: 'misschien was het wel mandy, omdat ze het niet leuk vond dat haar vader meerdere vrouwen had gehad. En toen begon iedereen naar elkaar te schreeuwen

Rex Bruin
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Mijn hand werd stevig vast gehouden door mijn moeder ik keek haar met gespannen ogen aan. En ondertussen waren de gasten tegen elkaar aan het schreeuwen het was een chaotische kippenhok met beschuldigen. ''Stop mensen stop dit heeft geen enkel effect om elkaar te beschuldigen, we hebben geen enkel bewijs over de moordenaar''. Zei ik angstig terwijl ik werd aangekeken door de andere gasten met grote ogen.

Mandy Coraal.
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

We komen bijeen in de zitkamer en de inspecteur verteld dat Professor Pimpel is vermoord. Opeens begint Helene te roepen dat Elanoire de moordenaar is. De naam Sandra valt ook. Rex begint zich er ook mee te bemoeien 'wat is dat toch een mooie man' zwijmel ik. Maar opeens beschuldigd iedereen elkaar en is het een geraas van jewelste. Iedereen is er klaar mee in dit moordslot en gilt wie zij verdenken.

"Het is die Lieve!" klinkt het ineens. Ik kijk om. En dacht dat Mevrouw de Wit dat riep. Ik loop boos op haar af. "Alex was mijn geliefde, waarom zou ik hem vermoorden. Volgens mij bent u er één" riep ik tegen haar. We beginnen te ruziën.

Lieve Mint
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Iedereen schreeuwde door elkaar, beschuldigde elkaar van moord. Eerst Helene, toen Sandra, Rex en nu begonnen mevrouw de Wit en Lieve. Mandy keek met angstige ogen de kamer rond. Even ontmoette onze blikken elkaar. Vervolgens keek ik naar de inspecteur die observerend naar het zooitje ongeregeld zat te kijken. Hij deed er helemaal niks aan om dit te stoppen. Ik stond op en schreeuwde: 'Hou op! Hou op! Hou op!' Het werd even stil.
'Zijn jullie helemaal gek geworden? Elkaar beschuldigen van moord? Ja, er lopen hier drie moordenaars rond, en ja wij zijn allemaal onzeker van ons leven. Allemaal zijn wij hier slachtoffers van, op die drie na. Die drie willen ons uit elkaar drijven, zorgen dat wij iedereen wantrouwen en er alleen voor staan. Dat maakt ons makkelijke slachtoffers. Wat wij moeten doen, is samenwerken. Alleen samen kunnen wij deze gekke mensen ontmaskeren en er voor eens en voor goed me afrekenen en weer naar huis toe gaan.' Met grote ogen werd ik aangekeken. Zenuwachtig wachtte ik op de reactie van de rest.

Rosa Roodhart
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Het chaotische kippenhok was nog steeds bezig. Iemand gilde opeens ''Lieve is de moordenaar''. ik keek om mij heen. ''Wie heeft Lieve hier beschuldigd? Want zij is helemaal geen moordenaar'' zei ik door de hele zaal. Toen keek mijn tante me aan en zei: ''Ach lief nichtje natuurlijk is het Lieve niet, maar jij bent de moordenaar en dat weten wij allemaal.''
Ik keek mijn tante met vel rode ogen aan en ik zei: ''En jij dan? Jij wilde alleen, maar het geld dat van mijn vader is.''

Mandy Coraal
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Wow! Ineens nam Mandy het weer voor mij op. ''Wie heeft Lieve hier beschuldigd? Want zij is helemaal geen moordenaar'' riep ze. 'Ze vertrouwd me nog steeds' dacht ik. Maar zij werd aangevallen door Helene. Onze allereerste vriendschap is weer terug. Nadat ik klaar was met Mevrouw de Wit liep ik op Helene af. "Laat Mandy met rust. Jij bent een gemeen rotwijf" schreeuw ik.

Opeens begint Rosa te roepen "Hou op! Hou op! Hou op! Zijn jullie helemaal gek geworden? Elkaar beschuldigen van moord? Ja, er lopen hier drie moordenaars rond, en ja wij zijn allemaal onzeker van ons leven. Allemaal zijn wij hier slachtoffers van, op die drie na. Die drie willen ons uit elkaar drijven, zorgen dat wij iedereen wantrouwen en er alleen voor staan. Dat maakt ons makkelijke slachtoffers. Wat wij moeten doen, is samenwerken. Alleen samen kunnen wij deze gekke mensen ontmaskeren en er voor eens en voor goed me afrekenen en weer naar huis toe gaan"

Mandy en ik keken Rosa met grote ogen aan.

Lieve Mint
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

'Wie heeft Lieve hier beschuldigd? Want zij is helemaal geen moordenaar' riep Mandy.
Mag ik een teiltje? Wat een arrogant, achterochtig en bovenal schijnheilig tiepje.
'Ach lief nichtje, natuurlijk is het Lieve niet, maar jij bent de moordenaar en dat weten wij allemaal.' Zei ik.
Mijn bitchy toon kwam er weer aan. Ze was het natuurlijk samen met d'r moeder.
'En jij dan? Jij wilde alleen, maar het geld dat van mijn vader is.' Zei ze.
Oh, ik ben diep, en diep beledigd. Ik wilde naar d'r toe stappen, tot ik tegen werd gehouden door haar vriendin.
'Laat Mandy met rust. Jij bent een gemeen rotwijf' Schreeuwt ze om haar vriendin te beschermen.
'Ach meid, ik ben toch niet doof. Je kan gerust gewoon pra..' Ik werd tegengehouden door mevrouw Roodhart.

'Hou op! Hou op! Hou op! Zijn jullie helemaal gek geworden? Elkaar beschuldigen van moord? Ja, er lopen hier drie moordenaars rond, en ja wij zijn allemaal onzeker van ons leven. Allemaal zijn wij hier slachtoffers van, op die drie na. Die drie willen ons uit elkaar drijven, zorgen dat wij iedereen wantrouwen en er alleen voor staan. Dat maakt ons makkelijke slachtoffers. Wat wij moeten doen, is samenwerken. Alleen samen kunnen wij deze gekke mensen ontmaskeren en er voor eens en voor goed me afrekenen en weer naar huis toe gaan.'

Iedereen stond stil en geboeid te luisten naar haar 'toespraak'.
'En daarom moeten we die drie de cel in sturen!'
En ik wees naar Mandy, Fucksia en Lieve.

~ Helene Bordeaux ~
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Beschuldigingen en scheldwoorden vlogen door de lucht. Lieve en Mandy kregen ruzie met die vreselijke schoonzus van me. Ik wilde ze net een beetje bijstaan, toen Roodhart door de kamer begon te schreeuwen: "Hou op! Hou op! Hou op! Zijn jullie helemaal gek geworden? Elkaar beschuldigen van moord? Ja, er lopen hier drie moordenaars rond, en ja wij zijn allemaal onzeker van ons leven. Allemaal zijn wij hier slachtoffers van, op die drie na. Die drie willen ons uit elkaar drijven, zorgen dat wij iedereen wantrouwen en er alleen voor staan. Dat maakt ons makkelijke slachtoffers. Wat wij moeten doen, is samenwerken. Alleen samen kunnen wij deze gekke mensen ontmaskeren en er voor eens en voor goed me afrekenen en weer naar huis toe gaan."
En natuurlijk wees Helene meteen naar mij, Mandy en Lieve. Hoe durfde ze. Ik ging bij Mandy en Lieve staan en keek haar uitdagend aan. Ik wilde van alles naar haar roepen, maar hield me in. Ik zag aan de mensen die mij kennen, Mandy, Stephania en misschien Lieve ook wel, dat ze een flinke ruzie verwachtten, maar in plaats daarvan schudde ik mijn hoofd en zei heel kalm:
"Ach, lief schoonzusje toch, kan je dan echt niet verder kijken dan je wipneusje lang is?"

Mevrouw Elenoire Fuchsia
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

uiteindelijk had de inspecteur, na veel geruzie, ons naar onze kamers gestuurd. Ik had de hele avond iets willen zeggen, maar dan zou de inspecteur geweten hebben dat ik in zijn kamer alle informatie had doorgelezen. Dus ik was gewoon maar naar bed gegaan.

Ik stond op. Ik had, gek genoeg, goed geslapen. Door dat gesprek van gister was ik wel wat wijzer geworden, maar nu had ik 4 moordenaars in gedachten. Ik liep mijn kamer en ging een bepaald persoon zoeken. Uiteindelijk vond ik haar in de serre voor zich uit starend. Ik ging naar binnen en deed de deur achter me op slot. Ik liep naar haar toe."ga je me vermoorden?" vroeg Helene. Ik schrok een beetje dus zei ik:"nee ik ga je niet vermoorden en ben ook geen moordenaar." 'o, wat moet je'. "Je wilt toch die drie ontmaskeren dat ze misschien wel de moordernaars zijn.' zei ik sluw. 'ja, ik vertrouw ze voor geen meter, maar hoe kan je me dan helpen?' vroeg helene argwanend. 'nou ik heb informatie' en ik voegde er nog aan toe: 'en ik heb sleutels van alle deuren in dit huis'

Rex Bruin

Laatst gewijzigd door minermb op ma 01 jul 2013, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

De inspecteur had ons terug gestuurd naar de slaapkamers. Ik liep met mijn moeder en 'mijn vriendin Lieve mee. "'Hoe durft mijn tante mij te beschuldigen''. Zei ik furies terwijl we de slaapkamer inliepen. Ik ging op het bed zitten. ''Rustig, maar Mandy''. Zei lieve heel erg lief en ze sloeg een arm om mij heen. Mijn moeder keek uit het raam en zei: ''Ach jouw achterbakse tante die was altijd de geldwolf van de familie en nu is zij letterlijk op het geld uit dat jouw vader bezit''. Ik keek mijn moeder aan. '''Dus jij denkt dat mijn tante, mijn vader heeft vermoordt voor het geld dat hij bezit'' Zei ik met een angstige blik. Mijn moeder keek mij aan en zei: ''Ja Mandy''.

Mandy Coraal
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Na een rumoerig gesprek wat eigenlijk niets heeft opgeleverd moesten we terug naar onze kamers van de inspecteur..
Ik ging meteen naar mijn kamer en zat daar alleen.. Iedereen die hier toch in sliep is dood!
Maar in mijn hoofd dwaalde de gedachte dat deze kamer misschien zelfs heel snel leeg zou zijn!
Dat ik ook wordt vermoord.. Iedereen beschuldigd met toch dat ik een moordenaar ben!
Ik val in slaap en heb onrustig geslapen.. Ik heb nachtmerries gehad over drie schimmen die me dood maken!
Ik ga nadenken.. 'Waarom zijn hier drie moordenaars..?' En zo ging ik nog wel door..
Nog een paar uur lang zit ik te denken over vragen waar toch geen antwoorden op zijn..
Ik ben helemaal in de war..
Ik loop naar beneden om te eten en daar zaten al een paar mensen ik ging naast ...(wie).... Zitten en we begonnen tegen elkaar rustig te praten..


-Sandra de la beige-
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

De vierde stemronde

Mevrouw Blaauw van Draet zat alleen in de serre en keek naar de tuin. Het was prachtig, dat had ze altijd al gevonden. Ze pakte haar theekopje en bracht het naar haar mond. Ze genoot van deze prachtige ruimte, het straalde een bepaalde rust uit. Opeens hoorde ze heftig gekraak en keek geschrokken opzij. Een oude eik kwam langzaam, maar steeds sneller op haar af. Haar ogen werden groot van angst, ze kon niet eens gillen. Een keiharde knal en gerinkel van de glazen serre klonken over het landhuis. Mevrouw Blaauw van Draet kwam onder de oude eik terecht en stukjes glas zaten in haar gezicht en over haar lichaam. Sandra de la Beige was als eerst ter plekke, gevolgd door mevrouw de Wit. Sandra probeerde hulp te halen, terwijl mevrouw de Wit probeerde hulp te bieden aan mevrouw Blaauw van Draet. Geschrokken kwam mevrouw Fuchsia binnen rennen met haar dochter. 'Het spijt me, het spijt me, het spijt me,' zei mevrouw Blaauw van Draet tegen Mandy. 'Blijf rustig, Stephania,' antwoorde mevrouw Fuchsia. 'Mandy, lieve Mandy, ik wilde het niet, maar ik moest wel. Hij wilde het vertellen! Hij wilde het vertellen aan mijn man, ik had geen keuze!' Dat waren haar laatste woorden.

Mevrouw Blaauw van Draet is door jullie weggestemd. Zij was een moordenaar.

Stephania Blaauw van Draet was tot over haar oren verliefd op Dr. Swart en deelde vaak het bed met hem. Nu wilde Dr. Swart zijn leven beteren en daar hoorde bij dat hij zijn vriend, Kolonel van Geelen, niet meer zou bedriegen met zijn vrouw. Hij vertelde mevrouw Blaauw van Draet dat hij het de volgende dag tijdens een potje golf aan hem ging vertellen. Mevrouw Blaauw van Draet raakte in paniek en legde hem diezelfde avond nog het zwijgen op met het mes.
Afbeelding
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ik zat nog steeds aan de eettafel, Stephania die naast me zat was naar de serre gelopen met haar kopje thee en sloeg de deur hard dicht.. Ik at rustig verder tot ik een oorverdovend gekraak hoorden! KRRRRRRRRRK.. BAM! Na een grote knal hoorde ik van alles rinkelen.. Ik rende naar de Serre... Mevrouw de wit die in de keuken stond af te wassen rende met mij mee.. We deden de deur open en zagen stephania onder een grote boom liggen die recht door de muur heen was gevallen.. Terwijl ik haar toch al niet vertrouwde raakte ik in paniek en zocht hulp.. ´REX! LIEVE, IEDEREEN! HELP, SERRRE!´ Ik rende door het huis! Rex kwam meteen de deur uit en ik vertelde het hem.. ´Staphania is onder een oude eik gekomen, die is omgevallen! Heb jij een zaag ofzo! Of iets anders! HELP!´´Ik praatte zo snel dat hij het bijna niet verstond.. ´´Wat!´ zij hij! Samen renden we naar de Serre maar het was al te laat.. Stephania was dood..

-Sandra de la Beige-
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Hélène wou gister niet naar me luisteren en had me de serre uitgestuurd. Dus dwaalde ik gister een beetje door het huis en ging uiteindelijk naar bed.

Ik werd wakker van een hele harde knal. Het hele huis schudde. Ik stond op en ging kijken wat er aan de hand was. Ik liep snel naar beneden en zag sandra snel op me af komen. Ze praatte heel snel dus ik verstond maar paar woorden:'rex...stephania....serre...boom...zaag. Ik begreep het niet dus ik zei:'wat?' En lliep achter haar de serre in. Nou begreep ik wat ze bedoelde. Stephania lag onder een boom! 'Ik ga snel een zaag halen' zei ik en ik ging naar het tuinhuisje. Maar ik wist dat het te laat was

Rex bruin

Laatst gewijzigd door minermb op di 02 jul 2013, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Gisteren in de zitkamer had ik niet veel gesproken, ik wilde niemand beschuldigen. Nu de volgende morgen had ik me terug getrokken in de serre, waar ik genoot van een kop thee en ultieme stilte. Heerlijk. Mijn moment werd echter verstoord door een oorverdovend gekraak, geschrokken keek ik omhoog. De oude eik, die al vele generaties de tuin had gesierd, kwam met veel geweld naar beneden vallen. Verlamd van angst probeerde ik weg te rennen, maar mijn voeten konden me niet meer dragen. Het was voorbij. Even stond de wereld stil, voordat de eik zich met een zucht op de serre liet vallen. Glasgerinkel weerklonk, een regen van scherven daalde op me neer en boorde zich in mijn gezicht en lichaam. Als miljoenen messen. Maar het was nog niet over, de pijn bleef, geen wit licht. Nog niet. Ik hoorde mensen schreeuwen om hulp. Ik zag Elanoire en Mandy geschrokken binnen komen rennen. Ik deed een poging mijn hand uit te steken. "Het spijt me, het spijt me, het spijt me." huilde ik. "Blijf rustig, Stephania" deed Elanoire in een poging mij tot bedaren te brengen. Nee, ik was niet tot rust te krijgen. Ik had haar man vermoord, in hemelsnaam, ze zou me moeten haten. evenals Mandy. "Mandy, lieve Mandy, ik wilde het niet, maar ik moest wel. Hij wilde het vertellen! Hij wilde het vertellen aan mijn man, ik had geen keuze!" het speet me zo, maar dit was mijn verdiende loon. Ik sloot mijn ogen, om ze nooit meer open te doen. Eindelijk had ik rust.

Stephania Blaauw van Draet -Laatste post-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten