Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

322 berichten • Pagina 15 van 17

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Het was erg gezellig met Maria geweest, we hebben veel gekletst!
Maar één ding was belangrijk, ik heb veel informatie opgestoken maar toen keken we elkaar aan, we zeiden het tegelijk: 'Ben jij een moordenaar?' Maria begon, 'Ik ben al sinds jaar en dag de huishoudster van Dr. Swart. Ik hield ervan om goed te zorgen voor Dr. Swart. Ookal was hij niet altijd even vriendelijk tegen mij, ik zorgde met plezier voor hem. Maar ik ben géén moordenaar!
'Jij? Sandra, ben jij er een!' Mevrouw de wit was gespannen.. 'Rustig maar Maria, ik ben ook geen moordenaar! Ik ben jaren lang de zakenpartner van Dr.Swart geweest! Ook heb ik nog nooit met hem het bed gedeeld' Fluister ik.. Mevrouw de wit kijkt me aan en gelooft me denk ik wel..
'Echt waar?'' Vroeg Maria, 'Echt waar!' Zei ik! 'Maar jij dan ook he!' 'Ja! 100%' En we schudde elkaar de hand.. Na nog even gezellig geklets te hebben liep ik naar mijn kamer. Terwijl ik de trap opliep zag ik Helene naar beneden lopen met een, ja wat had ze vast.. Boek of een brief.. Ik zei vriendelijk gedag en ging naar mijn kamer, Ik viel vrijwel meteen in slaap..


-Sandra de la Beige-
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

We waren nog met zijn zeven, eigenlijk acht maar de inspecteur telt hopelijk niet mee. Die gedachte had ik toen ik opstond. Met vier mensen had ik nog niet zoveel gepraat. Dus ik wou die gaan zoeken om uit te vinden of ze een moordenaar waren. Maar eerst ging ik naar de eetkamer om wat te eten. Maar toen ik daar aangekomen was zag ik hélène in een plas met bloed liggen, met veel glasscherven om haar heen. Ik werd misselijk, maar moest niet overgeven, en ging andere mensen zoeken. Ik vond Mevrouw de Wit en Sandra in de serre. Ik kon niet uit mijn woorden komen dus ik murmelde maar wat. 'Wat zeg je, rex?' Vroeg Maria. Ik zei een woord 'eetkamer'. En we gingen naar de eetkamer. Toen we daar aankwamen gilde een van de meiden heel hard. Nu zijn we nog met z'n zessen.

Rex Bruin
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ik lag in mijn bed samen met Lieve zij had een arm om mij heen geslagen. ''Wij komen hier wel uit zij ze''. Ik keek haar aan en gaf haar een dikke knuffel. Opeens hoorde ik gegil door mijn oren ik keek met grote ogen mijn vriendin lieve aan ''niet weer hé?'' zei ik beducht. Lieve was de kamer uitgerend en ik rende als een angstig haasje achter Lieve aan. ''Mandy? Jouw tante is vermoordt'. Zei Lieve heel erg angstig.

Mandy Coraal
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Uiteindelijk was ik iets vergeten, en stapte uit mijn bed.. Ik liep terug naar de serre en pakte mijn boek. ´Sandra, wil je even blijven zitten anders, ik vond het zo gezelig!´ Zei mevrouw de wit.
´Oke!´ zei ik en ik nam plaats, we namen weer een praatje toen Rex binnen kwam stormen...
`Help., iets er mis´ 'Wat zeg je, rex?´ Zei Maria, Rex kon nog net ´Eetkamer´ Uit zijn mond brengen toen hij al wegrenden, We keken wlkaar aan en gingen er achteraan, uiteindelijk zzagen we daar Helene liggen, NEE! Zei ik en ik gilde, niet weer één!


Sandra de la Beige
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Hittegolf

Het is onwijs heet, zo ook op het landgoed. De gasten maken gebruik van het terras en Rex heeft er eindelijk voor gezorgd dat het buitenzwembad er weer prachtig bij ligt. Mevrouw de Wit heeft haar taken als huishoudster neergelegd, ze vindt het veel te heet. Mevrouw Fuchsia probeert van haar dochter te leren hoe je een heerlijke fruitmix kunt maken. Lieve struint door het landhuis, omdat het daar nog enigszins koel is op sommige plekken. De inspecteur heeft een dag vrij genomen en geniet met Sandra van een glaasje wijn. Het lijkt rustig, maar iedereen houdt elkaar in de gaten en niemand vertrouwt een ander. Maar ook de moordenaars liggen op de loer..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

'Moet u niet op onderzoek uit?' vraagt Sandra terwijl ze me een glas voorzet en inschenkt. 'Dit is werk,' antwoord ik. Ze lacht. 'Dan moet ik ook maar eens bij de politie gaan solliciteren.' Ik lach terug. 'Ik observeer de mensen, ik probeer de motieven en alibi's uit te puzzelen. Dit is de lastigste zaak ik tot nu toe meegemaakt heb.' 'U maakt het uzelf ook niet gemakkelijk, u laat ons allemaal hier verblijven, terwijl we één voor één uitgemoord worden.' Ik zie de angst in de ogen van Sandra, de angst die ik eerder nog niet gezien had. 'Wat wilt u eigenlijk? Hoe weten we eigenlijk dat u geen psychopatische moordenaar bent?' Ze heeft gelijk, de mensen vertrouwen, niemand heeft geprobeerd te ontsnappen. Deze mensen zijn te naïef en ergens voel ik me ook schuldig. Maar als ik de mensen vrijlaat zullen we de moordenaar nooit vinden.. 'Vertrouwen..' antwoord ik. 'Bespottelijk,' krijg ik als antwoord. 'Als ik in mijn leven iets geleerd heb is dat vertrouwen alleen maar ellende brengt en mijn verblijf op dit landgoed heeft dat voorgoed bevestigd.' Ik laat de woorden op me inwerken. 'Zeg, mevrouw de la Beige,' zeg ik opeens. 'Waarom moet ik u vertrouwen? Hoe weet ik dat u geen moordenaar bent? U was zeker geen onbekende voor Dr. Swart, maar hoe was jullie relatie?'

- Stefano Grauw -
Afbeelding
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Het was warm, Verschrikkelijk warm.. Iedereen stond te puffen en te kreunen, Gelukkig had Rex het zwembad klaargemaakt en kon iedereen daar lekker in liggen.. Maar ik zat binnen, waar de airco lekker door het huis heen blaasde, Ik zat bij Stefano, en ik stond op om een lekkere fles wijn uit de koelkast te helen en schonk twee glazen in, 'Moet u niet op onderzoek uit?' Vroeg ik, 'Dit is werk' zei de inspecteur, ik moest lachen, 'Dan moet ik ook maar eens bij de politie gaan solliciteren' De inspecteur moest ook lachen en ging verder, 'Ik observeer de mensen, ik probeer de motieven en alibi's uit te puzzelen. Dit is de lastigste zaak ik tot nu toe meegemaakt heb. ' 'U maakt het uzelf ook niet gemakkelijk, u laat ons allemaal hier verblijven, terwijl we één voor één uitgemoord worden.' Ik zei dat heel angstig, omdat ik ook angstig ben, hij keek me in de ogen aan en ik zag dat hij een schuld gevoel kreeg, ook al was het maar voor even, ik zag het. Maar ik ging verder met vragen, ik wilde immers meer weten. 'Wat wilt u eigenlijk? Hoe weten we eigenlijk dat u geen psychopathische moordenaar bent?' Vroeg ik. 'Vertrouwen..' Antwoorde de Inspecteur, 'Nee denk ik Het is' Denk ik, 'Bespottelijk' Antwoordt ik daarna terug, ik ga verder, 'Als ik in mijn leven iets geleerd heb is dat vertrouwen alleen maar ellende brengt en mijn verblijf op dit landgoed heeft dat voorgoed bevestigd.' De inspectrer blijft even stil voor zich uit kijken,. 'Zeg, mevrouw de la Beige,' zegt de inspecteur opeens. 'Waarom moet ik u vertrouwen? Hoe weet ik dat u geen moordenaar bent? U was zeker geen onbekende voor Dr. Swart, maar hoe was jullie relatie?'
Ik kijk hem aan, waarom vraagt hij mij dit!? Hij doet er toch niks mee, hij gaat hier alleen maar op een stoel zitten en met mij liggen praten.. Maar toch vertel ik het hem,
'Onze relatie is niet altijd goed geweest, meneer de inspecteur, een lange tijd hebben wij verschrikkelijke ruzie gehad.' Begin ik, de inspecteur knikt en heeft ondertussen zijn kladblokje erbij gehaald, 'Zoals u waarschijnlijk ook weet zijn wij goede zakenpartners geweest, Swart wou iets doen wat eigenlijk niet op de goede manier ging. Ik vond het schandalig, Hoe kon hij dat zo nou doen!' De inspecteur onderbreekt me, 'Wat deed hij dan?' vroeg hij, hij toonde medeleven en dat vond ik fijn om te zien. Om die rede vertelde ik het hem. 'Hij wou illegaal geld verdienen door sommige bedrijven te manipuleren, meer weet ik niet. Ik weet niet hoe zijn plan in elkaar zat, maar wat ik net gezegd heb weet ik wel, ik zag het namelijk. Één keer was ik op bezoek bij Swart, hij vertelde blij over zijn leven en over hoe het met hem ging, hij nam me mee naar zijn kantoortje in zijn oude huis, daar lagen tientallen bladeren met bedrijven die hij gekocht had. Hij schrok er zelf van en stuurde me de kamer uit. Hij dacht dat ik niets gezien had, maar dat had ik wel. Ik had wel grote bedragen zien staan, ik had het wel zien liggen die papieren. Ik werd boos op hem, héél boos, maar hij had dit niet verwacht en begon ontkennen.. Deze ruzie duurde 3 maanden, die hele tijd ben ik niet bij hem op bezoek geweest tot ij me belde en zijn excuses aanbood, hij was dom geweest, hij heeft het uiteindelijk niet gedaan en heeft alle bedrijven weer op een eerlijke manier, de 'vriendschap' verbroken. Ik was blij om dit te horen en ik kwam bij hem op bezoek. Daar hebben we een gezellige avond gehad, vanaf toen hebben we eigenlijk nooit meer echt ruzie gehad, meneer de inspecteur. Hopelijk was het zo duidelijk' 'Bedankt, Sandra' En hij keek me aan, 'Je houdt het wel geheim he!' Zei ik, 'Doe ik!' antwoorde de Inspecteur, daarna praten we nog even verder. En eiegnlijk begin ik de inspecteur stiekem wat aardig te vinden, maar dan wel niet veel..

-Sandra de la Beige-
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Nadat ik met Mandy bij het zwembad wat heb gepraat over de dood van haar tante ga ik het slot weer in. De airco verkoelt de mooie bibliotheek, waar ik een boek ga lezen. Na wat gelezen te hebben loop ik wat doelloos door het slot. Als ik door een raam kijk zie ik Rex lopen in zwembroek 'wat een mooi lijf heeft die jongen toch' zwijmel ik weg. Maar wat als hij een moordenaar is? Misschien moet ik hem stiekem een liefdesbrief sturen.

Lieve Mint
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Het was warm, zo warm dat er een hittegolf was. Dus had ik het zwembad schoongemaakt en weer bijgevuld met chloor, zodat anderen af konden koelen. Ik ging naar mijn kamer om mijn zwembroek aan te doen. Ik zag lieve in de bibliotheek een boek lezen, maar ze gelukkig zag ze mij niet. Soms keek ze me ook zo raar aan. Ik liep verder naar buiten en wou het zwembad in springen, maar toen hoorde ik mandy tegen haar moeder zeggen: 'maar mam, voor die fruitmix hebben we niet alle stukken fruit'. Dus ik liep naar ze toe en zei: 'ik kan jullie misschien wel helpen, in de tuin zijn er genoeg fruitplanten en -bomen.'

Rex Bruin
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

De zware regenbuien hebben plaats gemaakt voor een enorme hittegolf, vreselijk was het. Mandy en ik deden onze uiterste best om elkaar af te leiden van deze vreselijke situatie en de hitte. Ik leerde haar een fruitmix te maken.
"Even kijken... Het lekkerste is op dit moment de mix met annanas, watermeloen en perzik. Als we er dan wat rode vruchtensap doorheen doen en wat ijs erin, een heerlijke zomerse verkoeling!" Ik zag het al helemaal voor me. Even een heerlijk dagje met mijn dochter.
"Maar mam, voor die fruitmix hebben we niet alle stukken fruit," zie Mandy terwijl ze de vruitmand doorzocht.
Net toen ze dat zei, liep Rex langs "Ik kan jullie misschien wel helpen, in de tuin zijn er genoeg fruitplanten en -bomen," zei hij.
We glimlachten allebei naar hem, dat wilden we wel. We liepen achter hem aan, de tuin in. Een enorme golf hitte blies in mijn gezicht, binnen was het net zo lekker koel. We liepen wat verder de tuin in, naar alle perkjes vol met fruiplanten. Mandy en ik keken onze ogen uit en we mochten pakken wat we wilden.
Na met onze armen vol weer naar binnen zijn gelopen, nodigden we Rex ook uit voor een heerlijk drankje.
Lachend zei ik: "Zonder jou hadden we deze verkoeling helemaal niet gehad, kom erbij!"
Het was een heerlijk gevoel, lekker met z'n drietjes met een zomerse fruitsmoothie. We hadden het hartstikke gezellig en kletsten er wat van af. Het gevoel van rust en ontspanning kroop weer over me, voor het eerst sinds tijden voelde ik me goed, al vertrouwde ik eigenlijk niemand meer...

Mevrouw Elenoire Fuchsia
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ik zag door het raam dat Rex het met Mandy en Elanoire het gezellig hadden over een fruitmix ofzo. Dat kan ik niet hebben. Ik kreeg weer last van mijn stemmingswisselingen. Ik slik daar medicijnen voor, maar het hielp deze keer niet. Rex is van mij! Alleen van mij!!! Ik leg snel mijn anonieme liefdesbrief bij zijn kettingzaag neer. Na Alex is Rex mijn lief. Hij hoort bij mij. Ik zal doorgaan totdat hij voor mij kiest.

Lieve Mint
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ik was lekker met mijn moeder een fruitmix aan het maken en van Rex mochten wij wat fruit uit het tuintje gebruiken en dat wilden wij wel. ''Willen jullie mijn mix proeven'' Vroeg ik. ''Ja''. Riepen ze allebei in koor en ik gaf aan hen mijn fruitmix. Ik deed mijn zonnebril op en ik ging naast hen zitten. Eigenlijk best wel eng, want je kan eigenlijk niemand meer vertrouwen! Want ergens loopt er nog een moordenaar rond, maar wie?


Mandy Coraal
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ik had aan Fuschia en Mandy laten zien waar de planten stonden en ik had tegen ze gezegd dat ze zoveel mochten pakken als ze willen. De tuin zou waarschijnlijk toch niet meer gebruikt worden als alles voorbij is.
Toen ze alles hadden gepakt, gingen we weer terug naar het terras en ze nodigden me uit me uit voor een lekker drankje met een fruitmix. Ik had daar wel zin, dus ik sloeg het niet af.
We zaten al een tijdje kletsen, het was best gezellig. Ik vergat bijna dat er nog steeds 2 moordenaars door het slot zwierven.

Uiteindelijk bedankte ik ze voor de lekkere smoothie en fruitmix en ging naar het tuinhuisje om even een aantal spullen terug te leggen. Ik legde alles weer terug waar het hoorde en ik weer weggaan toen ik iets vanuit mijn ooghoek zag liggen naast de kettingzaag. Ik liep ernaar toe en zag dat het een brief was waarop stond:voor rex met allemaal hartjes eromheen. Voor de zekerheid deed ik handschoenen aan en ging de brief lezen
lieve rex
Ik vind je leuk, heeel heel leuk. Ik wil al mijn dagen met jou doorbrengen en met je zoenen
Liefs je anonieme aanbidder

Ik liep, terwijl ik me afvroeg wie dit geschreven had, naar buiten

Rex Bruin
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ik had besloten om een kleine pauze te nemen. Ik had een mooie ligstoel gevonden. Ik genoot van de zon. Opeens kwam Rex naar buiten gewandeld. En hij was er vrolijk. Hij had een lach op zijn gezicht. Dit was volgens mij de eerste keer dat ik hem zag lachen. 'Heey Rex, waarom ben jij zo blij?'

Mevrouw de Wit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

De warme middag die was gelukkig voorbij en de sterren die staan al aan de hemel ik was met mijn moeder en mevrouw de wit buiten een drankje aan het drinken en genieten van de frisse wind die door onze haren waaiden. En je hoorde het geluid dat de uil aan het maken was ergens in een boom. ''Mooi hé al die sterren'' zei mijn moeder met een grote glimlach. ''Ja'' Zei ik lachend terug en ik zag een vallende ster en ik had gewenst dat de moord op mijn vader en op de anderen een droom was een droom die nooit in de werkelijkheid gebeurd was maar in het meemaken van de denkbeeldige geest.

Mandy Coraal
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Na nog een tijdje geklets te hebben met de inspecteur, na mijn verhaal over Swart, trok ik mijn bikini aan en dook in het zwembad.. 'Heerlijk..' Zuchte ik terwijl er een gezellige sfeer rond hing..
Ik zwom naar éé'n van de luchtbedden toe die in het water dreef, en ging er op liggen. Na een tijdje vond ik het wel genoeg en ging ik naar mijn kamer.. In de avond, toen het glas helder en de sterren aan de hemel stonden, liep ik naar buiten.. Ik keek omhoog, zo mooi! Ik vergat deze vervelende tijd tot ik opeens op mijn schouder werd getikt.. Ik keek omhoog, daar stond iemand, ... (?)....


-Sandra de la Beige-
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Stemronde

Het zwembad was verlaten en de meeste gasten hadden ergens in het landhuis plaats genomen. Mandy kwam erachter dat ze haar armband was vergeten bij het zwembad en liep dus terug. Toen ze daar aan kwam zag ze een lichaam in het zwembad drijven en naast het zwembad lag de tak van een oude eik die dicht bij het zwembad stond. Aan de tak zat bloed van de tak die op het hoofd van het lijkt gevallen was. Het hele zwembad was rood van bloed. 'Help! Help!' Mandy besloot niet te wachten op hulp en sprong in het zwembad. Ze draaide het lichaam om en sleepte het met veel moeite naar de kant, maar het was te laat. Mandy keek recht in het levenloze gezicht van.. Sandra.

Sandra de la Beige is met een meerderheid weggestemd. Zij was een gast.
Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Toen ik weer naar buiten was gelopen vroeg mevrouw de wit: 'Heey Rex, waarom ben jij zo blij?'
'Nou het is niet echt dat ik blij ben, maar iemand heeft me dit geschreven en ik moest erom lachen'. Ik liet haar de brief zien. 'Oei, denk je al dat je weet wie het is?' Vroeg ze.
'Nou ik heb zo'n vermoeden dat het Lieve is, ze staart me de laatste tijd zoveel aan.'
'En wat ga je nu doen denk je.' 'Gewoon wachten en kijken of zij het echt is, maar ik ga weer verder', zei ik.
'Oke veel succes met je geheime aanbidder' zei ze achter me. Ik moest lachen en liep het huis in.

Rex Bruin
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ik keek rustig naar de sterren en werd aangetikt, het was Mandy. Ze vond me zo zielig hier alleen, dus kwam ze ven hier zitten! We begonnen een gezellig gesprekje, we vertelden over mooie herinneringen. Na een tijdje wou ze een armbandje laten zien, die veel voor haar betekende. Ik dacht dat ze naar haar kamer ging, en daar hem tevoorschijn pakte maar ze liep naar de Bar, waar ze eerder die dag had aangezeten.. 'Hij is weg!' Zei ze en ze liep een stukje verder.. 'Hoe kan dat nou!' Riep ik, 'Ik weet het ook niet! Oh nee!' Zei ze meer in paniek, 'Wacht ik help je wel Ev..' Ik hoorde een boom krakken en ik zag een dikke Tak naar beneden vallen.. De punt boorde in mijn hoofd en ik viel voorover het zwembad in.. Vanaf toen weet ik niets meer.. Ik was dood.. Maar toch had ik een prettig gevoel:
'Weg van deze heisa!'


Sandra de la beige ~Laatste Post~

Laatst gewijzigd door markos op vr 12 jul 2013, 18:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Cluedo - Speltopic (GEOPEND)

Ik hield Rex nauwlettend in de gaten hoe hij op mijn brief zou reageren. Maar opeens zie ik hem en hij laat mevrouw de Wit mijn brief lezen. En ze lachen mijn brief uit. 'Dat is niet de bedoeling' denk ik. Wat een sukkel en ik wordt witheet van woede.

Ik hoor ineens Mandy om hulp gillen. Ik ren naar buiten en zie hoe zij een lichaam uit het zwembad trekt. Het zwembad kleurt rood van bloed. "Mandy! Wat is hier nu weer aan de hand?" gil ik. "Sandra is dood" huilt ze. Ik zie een tak van de eik naast het zwembad liggen die Sandra fataal was. "Dit kan geen toeval zijn. Rex zit hierachter met zijn kettingzaag" roep ik 'ik ga het hem betaald zetten'

Lieve Mint

Weergave- en sorteeropties

Gesloten