Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

657 berichten • Pagina 32 van 33

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Zane.. ik was Zane helemaal vergeten! Natuurlijk wilde ik dat hij mee ging, maar ik moest Haylee overtuigen om met me mee te gaan, dat deed ik door te zeggen dat zij de enige was die ik vertrouwde. Ik was zo dom geweest.. 'Zane, luister,' zei ik. 'Laat maar, joh,' antwoordde hij en hij liep boos weg. Weer begon ik te huilen, ik was veranderd in een emotioneel wrak hier, ik huilde om alles, maar dit deed me echt pijn. Was ik nu weer iemand kwijt?

- Jill Banks -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Ik zie Zane huilend aan komen lopen. "Wat is er Zane"? vraag ik. "Jill", zegt hij. Het lijkt wel of ie de naam uitkotst. "Ze vertrouwt me kennelijk niet". "Welkom bij de club", zeg ik. Ik weet maar al te goed hoe dat moet voelen.

-sandy-
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Jill liep verontschuldigend naar Zane toe maar hij had er blijkbaar geen behoefte aan. Jill kwam radeloos terug met een enkele traan over haar wang glijdend. Jill had me verteld dat ze mij dus in ieder geval wel vertrouwde, daarmee ging ik van hetzelfde uit bij haar. Ik kreeg een schuldgevoel toen ik Zane boos tegen een boom aan zag hangen vlakbij Sandy en Jill een eindje verderop zichzelf aan het verdrinken was in tranen. 'Zane, zo bedoelt ze het echt niet.' Zane keek me niet aan maar staarde nors voor zich uit en bromde wat. 'We zullen allemaal weer blij zijn als we hier levend uitkomen, het komt gewoon door de.. sfeer.'

- Haylee
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Terwijl ik zat te tranen liep ik tegen Sandy op en ze vroeg wat er was. Ik zei:"Jill, ze vertrouwd me blijkbaar niet meer." Toen zei ze:"Welkom bij de club." Ik ging tegen een boom aan zitten en toen kwam Haylee er aan ze zei:"Zo bedoelde ze het helemaal niet." Ik kijk kwaad voor me uit Haylee liep weer weg en toen begreep ik wel als Haylee voor haar naar mij toe komt dan meent ze het dus liep ik ook weg en Sandy zei:"Waar ga je naartoe?" Ik reageerde met:"Ik moet even iets regelen." Ik liep terug naar Jill en Jill keek me met huilende ogen aan. Jill wilde uitleggen wat er gebeurt was. Maar ik onderbrak haar en zoende haar. Ze zei:"Is alles weer goed?" "Ja, ik weet dat je een misverstand maakte dus alles is weer goed ik ving nog net op dat ik iemand hoorde huilen en als jij huilt dan weet ik dat het echt fout is." En we knuffelde elkaar...

~Zane Robbins~
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

"Wat gaan we doen Helen." Helen kijkt me vragend aan. "Jill, Haylee, Sandy en Zane willen vertrekken, geloof ik." Helen kijkt nog steeds verward. "Wat doen wij?" "Hoe bedoel je?" "Nou, gewoon. Hier blijven, mee gaan, ergens anders heen?" "Dave, denk eens na. Denk je dat we het met zijn tweeën zouden redden in een jungle." ik kijk haar even aan. Ik begin te denken. Tot nu toe hebben we het redelijk uitgehouden. "Ja, dat denk ik echt Helen." Helen kijkt nog steeds moeilijk. "Ik heb gewoon zo'n gevoel... We kunnen niet nu we een groep van zes mensen zijn uit elkaar gaan!" roept ze gefrustreerd uit. "Er zit een moordenaar tussen deze mensen Helen, ik vertrouw geen van deze mensen daar!" praat ik op gedempte toon verder. Ik wil niet dat mensen mij gaan haten omdat ik ze niet vertrouw. "Ik wil gewoon veilig thuiskomen, met jou en de baby." Plotseling begint Helen te huilen. "Hoe Dave, hoe? We lopen al twee maanden in de jungle rond." Ik druk haar tegen me aan en probeer haar te troosten. "Vorige keer hebben we het ook overleefd, hé het komt wel goed!"

- Dave Clarkson.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

De zevende moordronde
Haylee was eindelijk even alleen. Ze was zich aan het wassen bij de rivier. Nu er nog maar zo'n klein groepje over gebleven was, moest de moordenaar uitkijken wat die deed. De moordenaar kon elk moment gesnapt worden, maar de moordenaar was er zeker van dat er niemand in de buurt was.
Haylee neuriede zachtjes, de moordenaar besloop haar van achteren. Volkomen onverwachts voelde zij dan ook een koud mes tegen haar kil. Ze wou gillen, maar iets hield haar tegen, ze was bang dat haar keel doorgesneden zou worden. Haylee begon te snikken. "Wie ben jij?" fluisterde ze? "Waarom doe je dit toch?" zei ze haast onhoorbaar. Haylee wist al wie het was. Tranen liepen over haar wangen, langzaam voelde ze de pijn door haar keel snijden. Ze kneep haar ogen dicht en met haar versleten knuffelbeer in haar handen, stierf ook zij.


Haylee Castro (xRainbow) is vermoord. Zij was de nachtwakende.

Je mag nog een laatste keer posten waarin je je dood beschrijft.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Een tropische regenstorm
De hele groep was gelukkig nog bij elkaar. Er waren wat spanningen onderling, maar om dit te overleven moest de groep nu wel samen blijven. Plotseling, volledig vanuit het niets, begonnen de lianen heen en weer te slingeren en viel er water uit de hemel. En binnen no-time stortte de regen met bakken uit de hemel. De bomen leken het bijna te begeven.
Een hevige tropische storm probeert de jungle te verwoesten

De komende dagen zal deze storm net zo heftig blijven. Iedereen blijft bij elkaar en de wind zal voorlopig niet gaan liggen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robbinn
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
296
Lid geworden op:
wo 15 jun 2011, 17:58

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Ik ben helemaal kapot van het rondlopen. Mijn eten is op en er zit nog één slokje water in mijn bidon. Als ik de hoop bijna wil opgeven hoor ik stromend water. Snel ren ik er naar toe en kniel langs de kant. Als mijn bidon gevuld is en ik genoeg heb gedronken ga ik tegen een boom aan zitten. Ineens voel ik me een stuk beter. Ik luister naar het gezang van de volgens. Mensen! Ik hoor mensenstemmen! Snel spring ik op, pak mijn tas en ren naar het geluid toe. 'Shit', mompel ik als ik mijn bidon laat vallen. Ik kijk achterom en zie de laaghangende tak voor me. Met een klap val ik achterover en beland met mijn nek op een steen. Ik voel een flinke pijnscheut in mijn nek voor ik weg zak. Weg in een diep gat. Weg uit de jungle.

- Anne Felix
laatste post..
Shine bright, laugh often.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

De bomen gaan keihard van links naar rechts door de wind, het is angstaanjagend. Het lijkt net of ze allemaal één voor één om gaan vallen, net nu we ons op wilden splitsen. 'Zane!' roep ik. Door de onwijs harde regen en wind door de bomen hoor en zie ik weinig. Totdat ik mijn naam hoor. 'Jill, hier!' Kom hierheen!' wordt er geroepen. Ik vertrouw blind op wat Zane zegt, het is vreemd hoe zo'n band kan groeien in een paar dagen tijd. Vooral omdat het al mijn tweede liefde in de jungle is. Ik ren door de regen en na één stap al ben ik doorweekt, maar ik loop hard door totdat ik Zane zie. Ook Helen en Dave zijn daar, maar we missen Haylee en Sandy. KRAK! Opeens valt er een boom om en ik begin te gillen. 'Haylee! Haylee, kom hierheen!' roep ik. 'Sandy! Haylee!' roept Dave. 'Ik vertrouw dit niet, Zane, Haylee loopt daar rond met die Sandy!' 'Ze zal heus niets doen, Jill,' antwoordt hij. 'Oh nee? Wie heeft dan onze halve groep afgeslacht?!'

- Jill Banks -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Mikese schreef:'Ik vertrouw dit niet, Zane, Haylee loopt daar rond met die Sandy!' 'Ze zal heus niets doen, Jill,' antwoordt hij. 'Oh nee? Wie heeft dan onze halve groep afgeslacht?!'
Ik tik Jill op haar rug. Briesend van woede sta ik achter haar. "Wie zegt dat jij, Jill Banks, niet de halve groep hebt vermoord? Heb je ook maar 1 flintertje bewijs naar mij? Nee? Dat dacht ik al, want ik ben het niet".

-sandy-
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Opeens stonden Jill en Sandy ontzettend met elkaar te bekvechten om wie nou de moordenaar was, toen kwam ik tussenbeide en probeerde ik ze te sussen. Ik zei tegen beide:''We weten niet wie de moordenaar is?'' En als jullie zo doorgaan zullen we het nooit weten. We kunnen nu beter blijven schuilen onder deze boom. Oke?''...

~Zane Robbins~
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

"Zane, bemoei je er niet mee", roep ik kwaad. "Of ben jij soms degene die bijna de hele groep heeft uitgemoord"?

-Sandy-
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Gisteren middag begon het plotseling keihard te stormen. Iedereen was wanhopig naar elkaar toegerend en samen hebben we een schuilplek geprobeerd te bouwen. De bomen leken bijna wel te breken en ik vreesde voor mijn dood, alsof ik dat daarvoor nog niet deed.. We zaten met zijn allen op een paar grote rotsblokken, beschut onder de bomen. Maar zo op een kluitje zitten waren we al weken niet meer gewend, dus werd er meteen ruzie gemaakt door Sandy en Jill. Dave en ik hielden ons een beetje afzijdig.

Inmiddels is hun ruzie een beetje afgezwakt, in tegendeel tot de storm. Niemand van ons heeft echt goed kunnen slapen. Het is angstaanjagend, al die geluiden. Voor het eerst hoor je ook echt dieren geluid maken, die vluchten voor dit onheilspellende weer. Ik lig met mijn hoofd op Dave's schouder te kijken naar de andere drie overige groepsleden.
"Raar om te bedenken dat we eerst met zijn twintigen waren. We hebben er al vijftien verloren."
"Plus de reisleider," voegt Dave eraan toe. Ik zie Jill voorzichtig richting onze kant over de stenen lopen. Het mos dat erop groeit maakt het erg glad. "Oh, Jill komt ons vergezelschappen."
"Hey Helen en Dave. Hebben jullie een plan?', vraagt ze zodra ze naast ons zit.

- Helen Clarkson.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

'Hey Helen en Dave. Hebben jullie een plan?' vraag ik zodra ik naast ze ga zitten. Helen schudt haar hoofd. Ik weet dat ze wilden vertrekken en ik begrijp dat ze dat samen met Anne wilden doen, ze moeten hun kindje natuurlijk beschermen. 'Als jullie weg willen, moeten jullie dat doen, hoor.' Helen en Dave kijken me geschrokken aan. 'Jullie moeten voor je kindje zorgen en ik begrijp het dat jullie denken dat de moordenaar zich in deze groep bevindt, ik denk dat zelf ook.' Helen en Dave kijken elkaar aan. 'Wat gaan we doen?' vraagt Helen. 'Met deze storm kunnen we sowieso niets beginnen,' antwoordt haar man. 'Ik maak me zo'n zorgen om Haylee, waar zou ze zijn?' vraag ik. 'Ze is vast veilig, ze is een slimme, sterke meid,' antwoordt Helen en ze slaat een arm om me heen. Meteen begin ik te huilen.

- Jill Banks -
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Terwijl Jill snikkend in Helen's armen ligt, schuif ik ongemakkelijk opzij. Ik tuur de jungle af, op zoek naar een blik van Haylee. Zane en Sandy zitten een stukje verderop op de stenen grond. Ze praten, maar het is onverstaanbaar door de kletterende regen. Ik sta op en zeg: "Ik ga even kijken of ik Haylee ergens zie." Helen en Jill kijken allebei op. Sandy en Zane hebben me niet gehoord. "Kijk je alsjeblieft uit, Dave." dringt Helen aan. Ik knik en loop zoekend de jungle in.

Na een tijdje lopen ben ik weer bij het riviertje waar we altijd bij in de buurt zijn gebleven. Ik besluit om deze te volgen, zodat ik niet zal verdwalen. Na een minuut of twee lopen zie ik iets liggen in de verte. Ik houd mijn hand boven mijn ogen zodat ik de regen wat tegen houd en wat beter kan zien. Het lijkt wel een lichaam! Geschrokken ren ik naar het lichaam toe. Haylee, het is Haylee! Ik kniel neer en voel haar polsslag, maar ze is al ijskoud. Voorzichtig til ik haar op. Er valt iets op de grond en ik buk om het op te rapen. Haar teddybeer die ze heel de reis bij zich gehouden heeft. Zuchtend til ik haar richting de groep. Haar hoofd hangt raar en ik probeer niet naar haar open gesneden keel te kijken. De moordenaar zit bij ons in de groep, dat weet ik zeker. Hij mag zien wat zijn/haar daad is geweest en ik wil zijn/haar reactie zien.

Zodra ik in het blikveld van de groep ben reageert iedereen onverwachts. Helen slaakt een gil, Jill krijgt grote ogen, Zane zijn mond valt open en Sandy houd haar handen voor haar gezicht. Ze roepen luid, ze willen Haylee's lijk met haar doorgesneden keel niet zien. Ik loop stug door en schreeuw tegen de groep. "Wie is hier schuldig aan, kom op, zeg het maar! Vermoord ons dan ook meteen!"

- Dave Clarkson.
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Ik zat met Sandy te praten over wat er nou allemaal gebeurt was, ik zag op dat moment Dave weglopen maar ik hoorde niks wat het regende veel te hard. Ik zei tegen Sandy:''Als je het niet erg vindt loop ik even naar Jill.'' ''Oké'', zei ze. Ik liep naar Jill en Helen. Ik wilde een praatje starten, maar ik werd onderbroken door Dave:"Wie is hier schuldig aan, kom op, zeg het maar! Vermoord ons dan ook meteen!" En toen was er een doodse stilte...

~Zane Robbins~
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Dave komt aanlopen, ik zie hem in de verte. Als ik zie dat hij iets groots in zijn armen heeft weet ik meteen wat het is. Dat moet Haylee zijn. Mijn ogen worden groot, het is net een droom waar ik in leef, één grote nachtmerrie. Ik begin te huilen, te schreeuwen en te gillen. 'Haylee! Nee!' 'Wie is hier schuldig aan, kom op, zeg het maar! Vermoord ons dan ook meteen!' roept Dave als hij dichterbij komt. Ik kijk om me heen. Ik verdenk Sandy al tijden, vooral door haar vage connectie met die vreemde man, Greg. Sandy houdt haar handen voor haar gezicht, vast om haar emotie te verbergen of zou ze het dan echt niet gedaan hebben? Dave heeft naar haar gezocht, wie zegt dat hij haar niet vermoord heeft? Wie zegt dat hij Taylor niet uit die boom gedrukt heeft of Jodie een strop om haar nek heeft gemaakt. Ik zeg niets, maar ik vertrouw ook niemand. Zelfs Dave en Helen niet meer, zij hebben dit namelijk eerder meegemaakt bedenk ik me net. Hebben ze al eerder een compleet reisgezelschap neergemaaid? 'Jullie zijn hartstikke gek allemaal, echt knettergek! Ik laat me niet zomaar vermoorden!' Ik ren de jungle in. Ik hoor m'n naam nog een paar keer en volgens mij gaat er zelfs iemand achter me aan, maar al snel heb ik hem/haar afgeschud. Dit is voorbij, ik laat me niet zomaar afslachten als één of ander wild beest. Met de tranen op m'n gezicht ren ik door de jungle, ik kijk niet achterom.

- Jill Banks -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Dave. schreef:"Wie is hier schuldig aan, kom op, zeg het maar! Vermoord ons dan ook meteen!"
Dave confronteert ons met het lijk van Haylee. Ik wend mijn gezicht af en sla mijn handen voor mijn ogen. Ik werk al heel lang bij de FBI en heb heel veel gezien, maar zo zwaar nog nooit. Dan zie ik dat Jill ervan door gaat. Zou ze de dader zijn? Waarom rent ze anders weg? "Jillllll....kom terug"! roep ik, maar ze luistert niet.
Verslagen ga ik op een steen zitten en laat mijn hersenen overuren draaien. Ik weet dat ik word verdacht. Maar waarom zou ik Brad vermoorden? En waarom Greg, mijn partner? Daar heb ik toch geen enkele motivatie voor? En Nora en Alex..met hen kon ik goed overweg, waarom zou ik zoiets doen? Maar waarom zou Jill het doen? Of Zane? Of zou Dave de moordenaar zijn?

-Sandy-
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Het is al weer een dag geleden sinds Jill vertrokken is en de spanning is nog steeds om te snijden. Iedereen denkt het, maar niemand durft het uit te spreken: Zou Jill de moordenaar zijn? De moordenaar had ons nu namelijk allemaal kunnen doden, nu we met zo'n klein groepje zijn. Helen en ik zitten rillend tegen elkaar. Het stormt nog steeds verschrikkelijk. We zijn van onze oude schuilplaats naar een nieuwe moeten gaan, omdat onze oude schuilplaats letterlijk 'gedwarsboomd' werd. Er brak namelijk een vet grote boom voor onze neus door de midden.
In de verte horen we een donder en even later zien we een bliksem. De wind giert om onze oren. Ik krijg medelijden met Jill, nu ze alleen in de jungle is. Zelfs als ze de moordenaar zou zijn.

- Dave Clarkson.
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Ik zag Jill gisteren wegrennen, en ik vond dat ik haar niet alleen kon laten. Ik rende achter haar aan, maar ik zag haast niets. Ik struikelde en viel op mijn knie:''AU!!!'', schreeuwde ik. Mijn knie begon hevig te bloeden. Ik liet de regen storten op mijn knie, het was verkoelend maar het deed pijn. Daarna pakte ik wat palmbladeren en ik bedekte de wond ermee. Ik ging strompelend verder nog steeds op zoek naar Jill, totdat ik een schim zag in de stortregen. Ik kwam dichterbij en ja hoor daar zat Jill...

~Zane Robbins~

Weergave- en sorteeropties

Gesloten