Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

347 berichten • Pagina 16 van 18

Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Jill maakt zich wel verdacht door weg te rennen, hihihi
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

:twisted Ik ook van jou hoor scheetje

-Sandy Armstrong-
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic (Stemronde)

Dave. schreef:De zevende stemronde is voorbij!
Je kunt nu niet meer stemmen! Iedereen behalve de moordenaars heeft Anna een PM moeten sturen, met wie hij/zij verdenkt als moordenaar. De gene met de meeste stemmen zal sterven.

Vanavond zal er weer een dode vallen.
Oh men...helemaal gemist! Pieppppp......
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Misschien snap ik wat 'ie bedoelt; Het kan zijn dat ze liegt, dat ze eigenlijk de moordenaar is. Hij denkt dat ze ons probeert te misleiden of zo. Dat vind ik wel een goeie reden om iemand verdacht te vinden! xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

^ 'Dingetje'? Pff, ik heb een naam! Een korte zelfs! Het is korter dan...'Dingetje'. xD

Iig ben ik ook benieuwd. Ik verdenk niet echt een bepaald personage, omdat iedereen in het spel zo onschuldig mogelijk probeert te doen. Er zijn geen clues, dus ik zal stilletjes wachten tot de grand finale.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Ik denk dat iedereen op het moment twijfelt tussen mij en Sandy en ik weet niet of ik het zeggen mag, maar ik denk dat beiden fout is. De stemronde is nu toch voorbij, nu kon ik het wel zeggen toch? Aangezien dit de laatste stemronde was en er hopelijk ook geen moordronde meer komt hihi. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Ik zit nog steeds heel erg te twijfelen tussen 2 personen...hoop dat de ontknoping snel komt! Ik heb sowieso al een stem, omdat ik het vergeten ben. Dus Sandy stemt op Sandy. Maar wat als Jill op Zane stemt of Zane op Jill? Dan is er dus een gelijke stand. Hoe gaat dat dan?
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten