Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

347 berichten • Pagina 18 van 18

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic (achtste moordronde)

Ooooh, Mikeseee!!
Mikese schreef:Ik denk dat iedereen op het moment twijfelt tussen mij en Sandy en ik weet niet of ik het zeggen mag, maar ik denk dat beiden fout is.
Ik had niet verwacht dat onze geliefde mensjes zonder dubbelrol de jungle niet zouden overleven, laat staan dat ze vermoord zouden worden! Ik noem het een grote plot twist, een goeie! :laugh Die baby is nogal vroeg geboren, dat wel... :P

Dave. schreef:Best leuk om te weten dat dit de eerste keer is op SimsNieuws dat er een moordenaar wint!
Tweede keer, eigenlijk. Er was nog Vampieren in Bridgeport of zo, waar de vampieren/moordenaars hadden gewonnen...alleen is dat spel wel oud. xD

:klap
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic (achtste moordronde)

Yes!! Jullie zijn er allemaal ingetuind haha. Waren er mensen die mij verdachten?
Er ging hier een hele tactiek achter, al mijn moorden waren helemaal uitgedacht haha, ik vond het ZO spannend. Vooral toen ik de laatste moordenaar was! Ik heb al jullie namen op een post-it geschreven en ben begonnen met afstrepen als jullie het loodje legden. Ok, dat klinkt best wel ziek, hè? Soms zet ik vast een kruisje achter mijn moorden die ik in mijn planning had en het leukste was als jullie diegene in een stemronde zelf al afmaakten. Af en toe maakte ik iemand dood die dicht bij Jill stond, om de verdenkingen van mij af te houden, al vond ik het erg jammer dat Brad, Haylee en Darell dood moesten. Zane was gewoon een pion in mijn spel, om zeker te weten dat hij op Sandy zou stemmen in plaats van op zijn vriendinnetje. Dus sorry, Zane, de liefde tussen jou en Jill was nep haha.

Ik heb zo genoten, jongens, ik win gewoon! VAN JULLIE ALLEMAAL! :twisted
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic (geëindigd)

Bedankt!
Ik wil iedereen echt heel erg bedanken voor jullie deelname en jullie enthousiasme. Ook jullie creativiteit heeft een grote bijdrage geleverd. Zonder jullie hadden we nooit zo'n leuk spel kunnen organiseren!

Ik heb dit spel met heel veel plezier begeleid, ondanks de vertraging van het afsluiten. Om de complottheorieën van sommige deelnemers te horen vond ik echt heel leuk. Ook de onverwachtse veranderingen in het stemmen verbaasde ons soms, maar dat heeft het juist heel leuk en afwisselend gemaakt.

In eerste instantie dacht ik dat alle moordenaars één voor één zouden sterven, want opeens waren er drie dood! Ik was bang dat het spel afgelopen zou zijn, maar gelukkig was dat niet het geval en hebben we nog een lange tijd kunnen doorspelen!

Ook wil ik natuurlijk heel erg Dave bedanken voor alle hulp! En ook Robbin, omdat zij deels heeft geholpen met het bedenken van de rollen. Bij deze. :)


Dit was het dan. Het topic mag gesloten worden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten