Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

347 berichten • Pagina 17 van 18

Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

wheeeh...ik ben dood..was wel te verwachten. Was leuk om te doen, bij een volgend spel doe ik zeker weer mee!
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Deetui schreef:Oh, ik had het dus fout met Yade...XD
:hamer Verdacht je mij de hele tijd al, of sinds ik niet heb gestemd?
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic (achtste moordronde)

Het einde is nu uitgeschreven. Ik heb de achtste moordronde gepost. Het is de bedoeling dat Bassie99 nu post (want hij is overleden). Dan plaatst Anna het eerste deel van de finale, en daarna zal ik het tweede deel posten! Ik PM Bassie99 en Mikese nu dat ze moeten posten.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic (achtste moordronde)

Anna moet straks de halve finale plaatsen! Eigenlijk weten jullie nu wel wie er gaat winnen, maar hoe zal het eindigen?

EDIT: En de finale posts zijn geplaatst, nu mogen Anna en Mikese nog posten en dan is het echt voorbij. Ik ben blij dat jullie het een leuk spel vonden en ik vond het leuk om te doen. Best leuk om te weten dat dit de eerste keer is op SimsNieuws dat er een moordenaar wint!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten