Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

347 berichten • Pagina 13 van 18

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

De derde stemronde
Vanaf nu mag je stemmen! Iedereen behalve de moordenaars stuurt mij een PM, met wie hij/zij verdenkt als moordenaar. De gene met de meeste stemmen zal sterven. Jullie hebben een dag de tijd om mij een bericht te sturen.
Stemmen kan tot donderdag 17:30


Wie niet stemt, stemt automatisch op zichzelf!

Laatst gewijzigd door Anna op wo 27 mar 2013, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

De derde stemronde is voorbij!
Je kunt nu niet meer stemmen! Iedereen behalve de moordenaars heeft mij een PM moeten sturen, met wie hij/zij verdenkt als moordenaar. De gene met de meeste stemmen zal sterven.

Vanavond zal de achtste dode vallen.


v Geeft wel! :P

Laatst gewijzigd door Anna op do 21 mar 2013, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Nou, Dave, geweldig gedaan hoor! :)
Lekker Greg neerslaan, nou ja, beschermen mag niet meer he?
wel jammer dat het tafereel nu zo kort beschreven is, je kan er pagina's over vol maken.

V, Anna, ik bedoelde het tafereel met het schieten.

VV, Dave, maakt niks uit hoor! Ik vond het ook wel leuk bedacht

Laatst gewijzigd door djon black op zo 24 mar 2013, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

@djon black: euh ja, Dave wordt wantrouwig en als hij iemand met een geweer ziet staan wordt hij woest omdat hij hem aanziet als moordenaar. En ik sloeg door in mijn fantasie hoe het af zou lopen... Sorry, volgende keer doe ik wel wat minder. :p

EDIT: Oke weetje ik ben gewoon super dom dat ik dat schrijf ik heb het nu veranderd.

Ik hoorde een schot. "Allemaal achter mij! Houd de jungle in de gaten, rustig blijven wachten. We gaan niet kijken!" riep Greg. Hij stond met zijn geweer in zijn handen, Helen zag mijn gezicht woest staan. Ik wou naar Greg toe rennen om het geweer uit zijn handen te slaan, onbetrouwbare zak. Ik werd tegengehouden door Helen en Anne, Helen duwde haar hand voor mijn mond toen ik wou schreeuwen. "Er is niks meer!" riep Anne hard om mijn al gedemte geschreeuw nog meer te overstemmen. "Blijven wachten, we moeten zeker zijn!" riep Greg als antwoord. Ik wist me los te rukken en rende met een luide schreeuw op Greg af. "Moordenaar, moordenaar!" riep ik en ik sloeg hem tegen zijn kin. Greg viel bewusteloos op de grond. Plotseling kwamen er mensen uit de bosjes, iemand anders greep het geweer van Greg en schoot de binnenkomers neer. Geschrokken keek ik naar het tafereel wat ik zelf had aangericht. Iemand anders zag me al rennen en tackelde me net op tijd voordat ik Greg ook maar iets aan kon doen. Iemand ging op me zitten om mij er van te weerhouden Greg iets aan te doen. "Hij heeft een pistool en we hoorden een schot, hij is de moordenaar!" wil ik zeggen, maar het klinkt als een vaag gemurmel. Greg staat nog steeds beschermend voor de groep.

- Dave Clarkson
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

De vierde stemronde
Vanaf nu mag je stemmen! Iedereen behalve de moordenaar stuurt mij een PM, met wie hij/zij verdenkt als moordenaar. De gene met de meeste stemmen zal sterven. Jullie hebben een dag de tijd om mij een bericht te sturen.
Stemmen kan tot donderdag 17:30


Wie niet stemt, stemt automatisch op zichzelf!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten