Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

347 berichten • Pagina 11 van 18

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Aah, shit. Had net een hele lange reactie getypt maar ik was niet ingelogd. Dan maar opnieuw! xD
Ze zag dat het haar grote liefde was, Brad.

Brad die de gil van zijn grote geliefde Katy gehoord had

Samen met het lijk van Marilyn werden de geliefden Katy en Brad onder water getrokken
Hnng, perfect koppel. Totally. Hoe hebben ze dat toch verborgen kunnen houden! Maar effe serieus. Wat...is dit. xD Ik ben in ieder geval blij dat ze niet alleen gestorven is. Bedankt, koppelaar!

Aww, I knew it!! Ik had Katy misschien niet gek moeten maken, dan zou ze minder verdacht lijken, haha. :sweatdrop Maar ik denk dat ik het verhaal zo wel spannender heb gemaakt. Dit forumspel is waarschijnlijk de leukste waar ik tot nu toe aan mee heb gedaan; ik zat constant vooruit te plannen, iets wat ik nog nooit eerder had gedaan. Katy is er vrij vroeg uitgegaan, iets waar ik natuurlijk niet blij mee ben. Het kwam niet onverwachts aan, maar het is voor mij wel jammer. Ik zat steeds te dromen over de evil plannen van Katy en de grand finale enzo.
Omdat ik dit spel echt heel leuk vond, (en dat is trouwens nog steeds zo!) blijf ik het gewoon volgen. Ik plaats af en toe wat reacties/meningen over het verhaal in het vragentopic. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

Nee, serieus!? Ben ik dood! Neeee, dat vind ik echt heel jammer. Had het eerlijk gezegd niet verwacht, omdat wij best actief mee deden...

Maar ach, het zij zo. Vond het wel leuk om mee te doen. Jammer dat ik er snel uit ben gegaan. :(
En arme Jill, die is nu zijn Brad kwijt.
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Lost in the Jungle - Vragentopic

^ Inderdaad! Volgens mij zijn er nog maar twee over, toch? Holy sheets! :scared

Denkt Zane serieus aan een vriendin in dit soort situatie? Apart. xD Ik hou ervan hoe Sandy voor het meeste gedeelte aan haar werk denkt, lol. Ik vind haar best een leuk personage.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten