Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

148 berichten • Pagina 6 van 8

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Is er iemand ('t liefst een man) die met mij 'samen wil spelen'? 't gaat erom dat Vivian (mijn karakter) de diamant van amanda (lisa) probeerde te stelen, maar werd betrapt. Ze had verzonnen dat een man 'm had gepakt en die weg was gerend. Degene die helpt zal (als 't lukt of course) een soort van beloning krijgen.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Ja, eigenlijk wilde ik al joinen, dat jullie zouden denken dat ik die diamant had gestolen en alles, maar jij was eerder met je wegren post xd

V Ik ga er nog even over nadenken, hehe xD

Laatst gewijzigd door marlinde op vr 12 okt 2012, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

deetui schreef:Alle monsters sturen een PM naar Simsfreak wie zij dood willen hebben.
Nog niet iedereen heeft ingezonden!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: ~ De Eiland Vragentopic ~

Ach mensen, waarschijnelijk zijn de meeste het vergeten of hebben er een goede reden voor.
En bovendien, de meeste rpg's hier zijn doodgebloed, dit is echt geen uitzondering hoor (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: ~ De Eiland Vragentopic ~

Tsja, dat is altijd al geweest...

Dat is best jammer, en ik wil graag iedereen oproepen, om levendig te gaan posten, en stemmen, want hier schieten we ook niks mee op. Degene die beslist bij gelijkspel is een PM gestuurd en de volgende keer heb je 2 dagen tijd om je stem in te leveren, anders stem je niet ;)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: ~ De Eiland Vragentopic ~

Goeed, misschien kunnen we om bij elkaar te komen en het wat leuker te maken een storm inlassen? Oke, dat klinkt vaag, maar we zitten op een eiland en iedereen heeft dan toch onderdak nodig, dus dan kunnen we misschien naar het kamp van de stam vluchten? :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten