Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

148 berichten • Pagina 5 van 8

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Zullen we anders even een lijstje maken waar iedereen is? Ik lees alle posts wel, maar ik vind het een beetje onhandig, zeker nu ik dus niet weet of het kamp verlaten is of niet :/

*Tierelantijntje & Oeleboele (Ayumii en deetui) bij het kamp, toch?
* Oef en Bolle Benno ook daar (Simsfreak en ik)
en voor de rest weet ik het dus niet :sweatdrop
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Oké (:

En trouwens, ik kan morgen misschien nog wat posts plaatsen, maar ben daarna een paar dagen zonder internet. Dat ik niet vermoord/weggestemd whatever word omdat ik een paar dagen niet actief ben ;d
Ik zal dan wel wegrennen of zo iets dat iedereen door kan gaan met posten, maar daarom is Bolle Benno lekker aardig bezig, heheh ^^
Stiekem vind ik dat ook leuk om te doen, hehe.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Mensen, ik ben nu echt aan het powerposten - nu ook weer - maar anders blijft deze rpg niet levend.
Maar je mag bij een rpg een beetje sturen qua wat je gesprekspartner doet hoor, zeker als die het waarschijnlijk vergeten zijn ofzo – dat kan gebeuren, toch? Desnoods eindig je de conversatie en loop je weg.
Iig, iemand kan op me reageren (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Dave. schreef:
siepiemischa16 schreef:Nee, dat klopt. Sowieso hebben Matthieu, Dave en die andere milieubeschermer ook al lang niks meer gezegd.
Ja, ik was al snel uitgekeken. Gaat er nog iemand dood? Het duurt veel ste lang...
Ik noem dat geen reden om opeens te stoppen met reageren? Je zit wel in een spel waarin anderen ook mee doen. Dan kun je op zijn minst het even melden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Ik verontschuldig me voor het niet reageren. Vaak was ik het spel gewoonweg helemaal vergeten, maar soms dacht ik er wel aan en dan wist ik echt niet wat ik nog zou moeten posten en ik was de draad al snel helemaal kwijt, dus de motivatie was er voor mij al niet meer.

Het spijt me als ik hiermee het spel ook voor anderen heb verpest, maar ik heb nu even andere dingen aan mijn hoofd.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten