Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

148 berichten • Pagina 1 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

~ De Eiland Vragentopic ~

Afbeelding
De Eiland

De eiland is een eiland in de stille oceaan. Sinds een aantal dagen wordt De eiland overspoeld door vreemdelingen, waaronder: Schipbreukelingen, piraten, milieubeschermers en andere figuren. De oorspronkelijke bewoners van De eiland zijn de leden van de Oeleboele-stam. Zij zijn bang voor de nieuwe mensen, want elke keer als er een nieuw iemand op De eiland komt, wordt er soms over één van die mensen een vloek uitgesproken door de monsters in de jungle.

Omgeving

Er is een klein dorpje waar de Oeleboele-stam in leeft. Er is een klein huisje voor de twee milieubeschermers. De piraten liggen in de baai voor anker en de schipbreukelingen zitten in een klein verlaten hotelletje met uitzicht over het strand. Voor Geer is er nog geen onderdak en die moet hij zelf gaan zoeken. Midden op De eiland is ook nog een actieve vulkaan. En er is een jungle, de jungle van het monster.

Laatst gewijzigd door Deetui op vr 12 okt 2012, 21:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic NOG NIET BEGONNEN

De rollen
Afbeelding

De oeleboele-stam

De oeleboele-stamleden zijn de oorspronkelijke bewoners van De eiland. Al vanaf hun voorouders wisten ze dat er een monster in leeft. Ze leven vrij simpel in houten hutjes.

Oeleboele (deetui) – Oeleboele is het stamhoofd van de oeleboele-stam. Oeleboele vind het aan de ene kant leuk dat er nieuwe gasten zijn maar aan de andere kant ook weer niet.

Oef (Simsfreak) – Oef is een vrolijk en hyper type, al hebben sommige mensen daar soms last van. Oef komt vaak met goede en slimme opmerkingen, ook al is hij niet de slimste.

Hoempapa – Hoempapa is de stevigste van de oeleboele-stam. Hoempapa vertelt graag verhalen die hij van zijn grootouders heeft gehoord.

Tierelantijntje (Ayumii) – Tierelantijntje is het nichtje van Oeleboele. Ze is erg stil en kijkt op naar BlingBling. Maar ze is niet jaloers.

BlingBling (Shevens) – BlingBling is de dochter van het stamhoofd. BlingBling valt vooral op door al de sieraden die ze draagt. BlingBling is arrogant en verwend.

Afbeelding

De Schipbreukelingen

Er zijn zes schipbreukelingen. Ze waren op een cruise door de stille oceaan, totdat het cruiseschip tegen het eiland voer. Nu moeten ze maar proberen te overleven op dit eiland.

Amanda Amòre (Lisa) – Amanda is de Tsarina van Rusland. Ze gedraagt zich als een diva en is erg verwend. Amanda is met de schipbreuk enorm veel geld verloren. Maar houdt ze zich wel altijd aan de regels?

Afbeelding
Vivian Vermazel (Siepiemischa16) – Vivian is het trouwe hulpje, of beter gezegd slaafje, van Amanda. Ze probeert alles goed te doen voor haar. Maar is dat ook wat ze echt wilt?

Viggo Van Ver – Viggo is samen met zijn broer een van de bewakers van Amanda. Viggo is een sterk en oplettend type. Maar weet hij eigenlijk wel de waarheid van Amanda?

Victor Van Ver – Victor is samen met zijn broer een van de bewakers van Amanda. Hij is tegenovergesteld van Viggo niet de slimste. Ook moet hij vaak huilen, maar waarom?

Lisa Leip (Marit) – Lisa is een oplichter eerste klas. Een echte financiële uitbuiter! Lisa is de partner van Leo, maar is dat wel zo slim?

Leo La Kosten (Robinn) – Leo is een partner van Lisa. Hij doet het graag, maar zit er een addertje onder het gras? Of wil hij opeens niet meer stelen?

Afbeelding

Milieubeschermers

De twee milieubeschermers zijn op De eiland afgekomen om daar de natuur te beschermen tegen allerhande onverlaten. Het schijnt namelijk dat er veel hout wordt gekapt, maar dat wordt niet gedaan door mensen, maar door het oppermonster.

Wout Bosbehoud (Anna) – Wout is een milieubeschermer in hart en nieren. Hij probeert de natuur te beschermen met zijn leven en schuwt het geven van boetes niet. Maar kan hij het wel volhouden met zijn hulpje Stanley?

Stanley Mes (Dave.) – Stanley gaat in alles mee wat zijn “baas” Wout zegt. Ook heeft Stanley altijd een zakmesje bij de hand, je weet maar nooit. Maar kan Stanley het wel volhouden op De eiland?

Afbeelding

De piraten

De piraten zijn naar De eiland toegekomen om van hun pensioen te genieten. Ze drinken graag en vinden het leuk om op De eiland te vissen.

Kapitein Knibbe – Knibbe is de kapitein van zijn twee hulpkrachten Benno en Sjaak. Hij is bazig en gevreesd door anderen, maar wil hij altijd piraat blijven?

Bolle Benno (Marlinde) – Bolle Benno is niet de slankste van De eiland, of beter gezegd, een dikke lap spek. Hij is daardoor niet sterk maar wel erg grappig. Maar wil hij wel altijd zo dik blijven?

Sjaak Haak - Sjaak is zijn handen verloren in een gevecht met andere kapers, sindsdien heeft hij in plaats van handen twee haken. Hij is een type met veel zelfspot. Maar wil hij liever niet naar huis?


Afbeelding

Overig
Er is maar een persoon bij overig en dat is Geer. Meer info over hem bij zijn eigen beschrijving.

Geer Jachtgeweer (Matthieu) – Geer is een jager van niets en heeft daarom nooit een beest raak geschoten. Hij is via een parachute op De eiland beland toen hij op vogels wilde jagen. Hij is ook verliefd op Tierelantijntje, maar heeft hij wel geluk op het gebied van liefde?

Laatst gewijzigd door Deetui op wo 19 sep 2012, 16:24, 9 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic NOG NIET BEGONNEN

Dubbelrollen

1 Eilandtoezichter – Als het stemmen van monsters gelijk is op wie ze willen vermoorden, bepaald de eilandtoezichter wie er van de 2 dood gaat.

5 monsters – Er zijn 5 monsters die elke week met elkaar afstemmen wie de volgende is om dood te gaan.

1 kokosnotenhandelaar – Er is 1 persoon die kokosnoten verhandeld. Hij heeft 1 kokosnoot waarvan als je het sap drinkt dat je weer levend wordt en er is 1 kokosnoot waarvan als je het sap drinkt dat je sterft. Ze zijn duur dus hij kan er maar een kopen.

1 liefdesjutter – De liefdesjutter koppelt aan het begin van het spel 2 personen die op elkaar verliefd zijn. Als de ene sterft, sterft de ander automatisch aan liefdesverdriet.

1 stiekeme wandelaar – Deze mag bij een moordronde mij een PM sturen om 1 keer mee te beslissen wie er wordt vermoord. Dit mag maar 1 keer gebeuren en als alle monsters al hebben gereageerd telt deze stem niet meer.

8 eilandbezoekers – Deze mensen zijn gewoon toeristen of andere mensen op De eiland.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic NOG NIET BEGONNEN

Jullie mogen mij een PM sturen met een top 3, die je wilt zijn, van een van de boven aangegeven personages! Als je een rol hebt toegewezen, mag je daar natuurlijk een sim bij maken, en een foto, zodat ik die bij de personages kan zetten!

Jullie mogen je inschrijven!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

De milieubeschermers en Bolle Benno hebben al een een forumlid :D

@Anna, we hopen volgend weekend, maar er moeten dan wel genoeg inzendingen zijn :D


Ik zal alvast ff uitleggen hoe het werkt de eerste week. Nog niet iedereen is in het begin op De Eiland. De eerste dag is er alleen nog maar de Oeleboele-stam. De volgende strand het schip, de schipbreukelingen komen dus de dag erna pas op De Eiland, De volgende dag komt Geer uit de lucht vallen, en hebben ook de milieubeschermers hun plek gevonden op De Eiland. En als laatste komen de piraten van hun pensioen genieten. Dus niet iedereen mag meteen posten. Snappen jullie dat?

Edit: Voor Geer Jachtgeweer is ook al een fourmlid :D

V Ja, natuurlijk, in het speltopic komt een post voor elke keer dat er mensen op De Eiland komen, het wijst zich vanzelf :D

Laatst gewijzigd door Deetui op za 08 sep 2012, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Ik doe ook mee, en ik ga iemand zoeken die ik lastig kan vallen, zodat ik zo lang mogelijk actief blijf ;d

^Ehm, oké. Maar zal je het anders extra kunnen zeggen? Niet dat ik drie weken later op kom dagen... :')

Edit: Wil iemand met mij opgescheept zitten? Ik beledig dan wel vaak je personage, maar dan heb je ook wat te doen :D
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Er zullen waarschijnlijk een aantal rollen kunnen verdwijnen, bijvoorbeeld Amanda Amore en haar 2 bewakers = -3, Sjaak haak hoeft niet perse mee te doen = -1 en oef hoeft ook niet perse = -1 en dat is -5 dus er zullen er zowiezo nog 4 mee moeten doen! En met de dubbelrollen gaat het ook net lekker dan, maar daar verzin ik dan wel wat op, ik denk dat we sowieso moeten wachten tot volgens weekend :(
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Ik heb nog nooit meegedaan met een RPG..

@deetui, ik ben dus bang dat ik echt heeeel slecht ben in schrijven enzo hahah, omg :$
En dat ik dit ga vergeten HAHAH.. want zoiets zou mij wel kunnen overkomen (A)

Laatst gewijzigd door Lisa op vr 14 sep 2012, 19:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

^ Het is heel leuk, en niet zo moeilijk :D Je moet gewoon "dagelijks" iets posten dat bij de 'verhaallijn' hoort samen met andere forumleden. Als je een dubbelrol hebt moet je ook nog iets anders doen, maar als je je hebt ingeschreven, en je weet niet wat je moet doen met je dubbelrol, dan PM mij of Simsfreak maar ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten