Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

148 berichten • Pagina 2 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Je kan je alleen nog maar inschrijven voor 1 van de piraten of Leo La Kosten, de rest doet ff niet meer mee, omdat er te weinig mensen voor zijn, er zijn nog 3 plekken en die moeten ECHT opgevuld worden, anders kan het niet doorgaan.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Lisa schreef:Waarom zijn er maar zo weinig die meedoen?
Er was een tijd een groep vaste rpg'ers (Maike0090, Djon Black, simcooper etc) maar die zijn nu nauwelijks of helemaal niet meer online. Er zijn nu ook nog wel wat vaste rpg'ers, maar dat zijn er in verhouding te weinig. Dat denk ik in ieder geval :')

Oké, laatste post van mij voordat deze rpg eindelijk begint :p

Edit: En ik kan ook doen dat de rest van de piraten zijn verdronken? Dat ik dus wel praat over de 2 anderen, maar dat ze niet op het eiland zijn - dan kan Ayumii bijvoorbeeld iemand anders kiezen.
Zomaar een idee ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Volgende week zaterdag begint het rollenspel echt! Ondertussen kunnen er nog mensen eventueel inschrijven, maar er zijn genoeg mensen om het spel te beginnen :D Nog 5 oningeschreven, 1 oeleboelelid, 2 piraten en 2 schipbreukelingen. Maar we gaan zaterdag echt van start! ;D
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Lisa schreef:Ik heb er best wel zin in aangezien ik dus niet weet of het een keihard succes wordt of mega-hard ga falen ^o^
Laten we hopen dat het een succes wordt, of minstens actief! :sweatdrop Veel van deze spellen waren echt dood. :( ikherinnerme'wieisdemoordenaar'nogdieikhadgemaaktin2010.detitelkloptenieteens
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Ayumii schreef:
Lisa schreef:Ik heb er best wel zin in aangezien ik dus niet weet of het een keihard succes wordt of mega-hard ga falen ^o^
Laten we hopen dat het een succes wordt, of minstens actief! :sweatdrop Veel van deze spellen waren echt dood. :( ikherinnerme'wieisdemoordenaar'nogdieikhadgemaaktin2010.detitelkloptenieteens
Dit is mijn eerste RPG dus ik bedoel of ik ga falen of niet HAHAHHA
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Laten we positief blijven ;p Ik ga in ieder geval mijn best doen ^^
Wanneer krijgen we eigenlijk de dubbelrollen? En offert iemand zich op om met mij (in het begin in ieder geval) op te trekken?

V Weet je het zeker? Dat wordt leuk xD

Laatst gewijzigd door marlinde op vr 21 sep 2012, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten