Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

148 berichten • Pagina 3 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

De dubbelrollen worden door Simsfreak uitgedeeld, dus we zullen wachten tot zij online is ;)

En let op, de oeleboele-stam leden mogen ook pas vanavond om 6 uur een bericht posten. De rest zal moeten wachten tot morgen/overmorgen of overovermorgen...
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

deetui schreef:De dubbelrollen worden door Simsfreak uitgedeeld, dus we zullen wachten tot zij online is ;)

En let op, de oeleboele-stam leden mogen ook pas vanavond om 6 uur een bericht posten. De rest zal moeten wachten tot morgen/overmorgen of overovermorgen...
Huh? Overmorgen vind ik al iets te lang. Als alleen de oeleboele-stam mag posten, zal het speltopic...niet echt actief zijn. :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Ik ben nu bezig met de rollen versturen, het zou fijn zijn als iedereen even een bevestiging wil sturen als het bericht gezien is! (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

^
Mm, dat dacht ik al, haha. De naam stond verkeerd in de eerste post, maar goed, dan weet ik nu dus wie het wél is. :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland Vragentopic ~ Inschrijven!

Ik denk dat dat wel het beste is. Anders loopt alles door elkaar heen. Je mag dan wel bijvoorbeeld nog beschrijven hoe het dan ''gisteravond'' is gegaan, maar dan als terug denken ;)


Bijna alle mensen zijn aangekomen op De Eiland, vanavond nog de milieubeschermers, en dan strand morgen het schip ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten