Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

163 berichten • Pagina 7 van 9

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Ik merkte aan Amanda's stem dat er iets was, ze zei het niet alleen bot maar ook ongerust. Ze liep naar het bankje en ging daar zitten, ik ging naast haar zitten. "Mevrouw, ik merk aan uw stem dat er iets is.. Ik wil u alleen helpen!" zei ik aardig.. Ze aarzelde zag ik. "Mevrouw, als u mij nu rustig vertelt wat er aan de hand is dan kan ik u ook helpen.." zei ik wachtend op haar antwoord.

'`-. BlingBling .-`'
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Jij?' Vroeg hij. 'Vivian Vermazel.' Zei ik. Ik moest oppassen met wat ik zei, hij was kapitein. Hij kon van alles met me doen. Maar aangezien hij piraat was, vond hij 't vast niet erg om te liegen. Zeker niet omdat hij daarna rijk zou worden. 'Luister...' Begon ik, en ik keek 'm nu heel diep in z'n ogen. 'Ik heb een mooie deal voor jou!' Zei ik, nogal wanhopig.

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Toen het woord 'deal' viel was mijn nieuwsgierigheid gewekt en mijn achterdocht resoluut aan de kant geschoven. Een kleine glimlach verscheen op mijn lippen.
'Ik bepaal zelf wel of het een mooie deal is of niet,' antwoordde ik.

- Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Nee he! Dacht ik. Straks doet hij 't niet. Straks helpt hij Amanda! Dat kan niet! Ik moest iets doen. Ik besloot 't op 'n hele andere manier te brengen. 'Ik wil 't je wel vertellen. Graag zelfs. Maar ik moet eerst weten: Kan ik je vertrouwen, zelfs als je er niet mee eens bent?'

-Vivian Vermazel -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Ik heb 1 ding geleerd uit het verleden, en dat is dat je niet zomaar iedereen moet vertrouwen!
Maar, jij woont hier toch?' Ik hoop niet dat ze doorheeft dat ik van onderwerp probeer te veranderen.
'Want dan zou ik wel eens willen zien hoe jij woont!' En ik probeer te glimlachen.

- Amanda Amòre

Laatst gewijzigd door Lisa op zo 21 okt 2012, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Mijn hoofd tintelt een beetje. Ik val neer op de grond, dichtbij de grote eik. De enige eikenboom hier op De Eiland. Mijn ogen sluiten, en het is zwart.

~ Oeleboele ~
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Ik hoorde haar ratelen over vertrouwen en ik dacht "Wat?", ze kent volgens mij de mensen op dit eiland niet, ze zijn normaal heel gastvrij en netjes tegenover vreemden. Toen begon ze over mijn huis. "Elk huis is op dezelfde stijl gebouwd Amanda, maar we hadden het over jou en je gedachten?" "Daarbij, ik zag laatst een beer iemand achtervolgen in de bossen." loog ik gniffelend vanbinnen.

'`-. BlingBling .-`'
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Kan ik je vertrouwen?' de vrouw zag er wanhopig uit. En, wist ik, wanhopige mensen waren héél gemakkelijk te misbruiken.
'Voor wat geld hou ik mijn mond,' ik haalde mijn schouders op. Maar voordat ik nog wat meer eisen kon opsommen, snoerde een windvlaag me de mond. Een harde windvlaag. En ik had niets voor niets jarenlang op een schip geleefd, door harde stormen en windstille plaatsen. En een ding was zeker; dit was zeker geen windstille plek.
Een vloek ontsnapte mijn mond. 'Zeg, weet jij toevallig waar dat verdomde kamp hier is?'

-Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Ik lig net op mijn bed te lezen als ik buiten een klap hoor. De lucht kleurt snel donker en de wind waait hard door mijn haren als ik uit het raam ga hangen. 'Oh shit.' Het stormde hier nauwelijks, maar áls er een storm op komst was, kon je je voorbereiden op het ergste.

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

De altijd zonnige lucht van De Eiland, werd opeens grauw. De wolken kwamen en Vivian en Bolle Benno wilden gaan schuilen. Ze wilden terug naar het kamp. Bolle Benno wilde de ene kant op, en Vivian de andere kant op. Ze kregen ruzie, en ze besloten uiteindelijk hun eigen kant op te gaan, in de tegengesteld richting van elkaar. Vivian zagen een paar ogen haar kant op komen en ze rende er joelend op af. 'Heeeee, hier ben ik! Ik wil snel naar het kamp.' Ze vond het raar dat niemand reageerde. Toen zag ze pas wie het was. Het was haar mede-monster. Hij opende zijn mond en zetten zijn tanden in het hoofd van Vivian. Ze was op slag dood. Het monster ging gauw weg toen hij een stem hoorde roepen, en liet Vivian liggen.


Vivian Vermazel (siepismischa16) is vermoord. Ze was een monster.
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Wát? Zitten hier beren? Dat meen je niet! Hoe kunnen we hier ooit nog veilig zijn?
En eh, ik vertel je ooit misschien nog wel eens wat er is!' zeg ik. 'Wat zeg je,' reageert BlingBling terug. 'Ik kan je niet horen.' 'IK VERTEL HET LATER WEL, LATEN WE NU HIER WEG GAAN EN BRENG ME NAAR JE HUIS!! HET WAAIT ZO HARD!!!' roep ik terug naar haar. Ik had nog nooit zo'n erge storm meegemaakt. Altijd lekker warm, met een briesje wind, liggend op het ligbed met een cocktail. Wat verlang ik daar graag naar terug!

- Amanda Amòre
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

"IK MAAKTE MAAR EEN GRAPJE" zei ik met mijn haren die richting mijn mond waaiden. Ik spoog ze uit en pakte Amanda's hand en rende gauw naar het huis toe. De deur klapte ongelooflijk hard tegen de muur. Ik pakte de deurklink en trok er zo hard mogelijk aan, gelukkig ging de deur toch dicht. "OOOOOOO MY GOOOD! MIJN HAREN." schreeuwde ik recht in Amanda's oor. Ik bloosde, "Dus Amanda, welkom op Sunlit Tides!" zei ik geïrriteerd.

`'-. BlingBling .-'`
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Dus.. dit is jou huis?' Ik bekijk het huisje. Het ziet er wel leuk uit. Dan zie ik een potje roze nagellak staan. Ik kom op een heel goed idee. 'Zullen we onze nagels lakken?' roep ik vrolijk uit. 'Maar ik heb wel nagellak remover nodig, of heb je dat niet?'

- Amanda Amòre
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

"Is hier een kamp?" Vroeg ik. "Ja!" Antwoorde hij. Samen gingen we op zoek naar 't kamp. De wind waaide steeds harder. Toen we eindelijk bij 't kamp aankwamen, rende Benno al naar binnen. "Wacht!" Riep ik. "Wacht!" Riep ik nog een keer. Toen ik voor de derde keer 'wacht' wilde roepen, voelde ik opeens een steek in m'n rug. "Waarom hoeft hij te wachten? Je bent toch al weg!" Zei de stem. En toen viel ik neer.

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Het leek zo'n geweldig idee. Of in ieder geval verstandig. We zouden gaan schuilen in het kamp, zij wist de weg. We zouden opsplitsen, maar uiteindelijk in het kamp zelf nog verder vergaderen over de deal. Een paar honderd meter voor het kamp vonden we elkaar weer, en samen renden we er naar toe. Ondanks mijn 'vormingen' was ik sneller. Ik rende naar binnen. Hoorde door de stevige wind niet de woorden die ze me na riep.
Toen ik uiteindelijk omkeek om te vragen waar ze was, bleef ik als aan de grond genageld staan. Ze lag op de grond. Met een plas bloed. Net leefde ze nog. Ze had een deal.
Nu was ze dood.
Shit.

- Bolle Benno.

Ik ben dus bij iemand naar binnen gerend (of het plan was wij --' ) dus nu moet iemand er ook even op in spelen (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

' .... of heb je dat niet?' eindigde ik mijn zin. Ik keek BlingBling vragend aan. Opeens waait de deur met een klap open, en stormt er een groot, breed figuur het huis in. 'Aaaaaaaaaaaahhhh!' schreeuw ik van schrik, 'wie of wat ben jij?!'
Ik dacht dat ik eindelijk aan dit eiland een beetje begon te wennen, stormt er opeens iemand zomaar dit huis binnen. Ik draai me om naar BlingBling. 'Gebeurt dit vaker? Ken jij deze persoon?'

- Amanda Amòre
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

De eerste gast is al dood. Vivian Vermazel heb ik me laten vertellen. Ik en Oef hebben haar naar de begraafplaats gebracht en haar opgeborgen in het huisje voor mensen die begraven moet worden. En jammer genoeg, ligt die nog vol met andere lijken, van de vorige keer dat er zo'n monster epidimie was. Ik besloot er nu maar haast achter te zetten om mensen in te lichten. Ik hoorde gegil: 'Gebeurt dit vaker? Ken jij deze persoon?'. Ik ren er snel op af, gasten, die moet ik spreken. Ik zie de welbekende Amanda Amore staan, die ook op dit afgelegen strandje haar stempel drukte. En een dikke gedaante. Die gast die de vorige keer de bossen in ging. Bolle Benno als ik me niet vergis.'Mag ik storen?' vraag ik, en ik vertel mijn verhaal over de moorden die hier gepleegd gaan worden, als er niemand iets doet. Ze schrikken...

~ Oeleboele ~
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

O! "Natuurlijk! Laten we onze nagels lakken." zei ik met mijn hoofd bij de gedachten van wat er nog kan gebeuren.. "HALLO?" "O, natuurlijk.. Pak de nagellak maar!" en op dat moment stormde er iemand binnen.
Amanda keek naar mij... Ik zat verstard op de bank. "Ehm... Meneer? Wat doen die rode vlekken op uw trui daar?" zei ik bang. Ik fluisterde naar Amanda; "Ik ken deze man niet... En ehm.. Ik denk dat ehm.. Die rode vlekken... Van bloed komen."


`'-. BlingBling .-'`
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Ik was gek geworden. Honderd procent gek. Maar wat had ik anders moeten doen?
Ik had de vrouw doorzocht op iets waardevols, een aanwijzing voor een deal die we nooit meer zouden hebben. Ik dacht dat ik moest braken toen ik bij de wond in haar onderrug was aangekomen.
Maar het was het waard. Ook al had ik het gevoel alsof ik net iets afschuwelijks en onvergefelijk had begaan, de diamant liet mijn ogen twinkelen. En misschien zelfs de trillingen van schok wat verminderen.
Uiteindelijk stormde ik weer naar binnen, het roerloze lijk van de onbekende vrouw achterlatend. 'Meneer, wat doen die rode vlekken op uw trui daar?' de vraag, ondanks dat hij aarzelend en voorzichtig werd gesteld, werd op me afgevuurd zodra ik een voet over de drempel had gezet. Of misschien kwam het nog door de shock.
'Ik heb geen idee,' ik schudde mijn hoofd. Misschien kwam ik hysterisch over. Misschien drong het nu pas tot me door dat er een vrouw dood was. Vermoord, als ik de wond op haar rug moest geloven. Hysterisch. Volgens mij was ik dat.
En om het nog even erger te maken, kwam er nog een man binnenrennen. Ik dacht hem vagelijk te kennen.
Maar ook hij was hysterisch.
Volgens mij was iedereen hier hysterisch.

-Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Rustig, rustig ik ben het stamhoofd van de Oeleboel-stam. Die bloedvlekken komen van Vivian, die ik net heb opgeborgen.' 'Oh, papa! Wat ben ik blij dat jij het bent. Ik dacht een of andere moordenaar.' Ook de andere twee mensen keken iets vrolijker, noch bezorgd. 'Ja, even daar over, ik moet jullie wat vertellen.' Ze keken me aan alsof ze doof waren en alleen mij nog konden verstaan. ' Wat dan pappie?!' vroeg BlingBling angstig. 'De Eiland vloek is terug.' zeg ik zo rustig mogelijk, zodat niemand meteen in de stress schiet. 'De wattes?' vragen Amanda en Benno zich meteen af. 'De vloek van de monsters in de jungle. Eens in de zoveel tijd wordt De Eiland overspoeld door 'vreemdelingen'. De monsters willen dat niet en gaan in protest. Ze vervloeken een aantal toeristen om hun medemens te vermoorden. Niemand is veilig, behalve ik en mijn broer Oef. Ook een van jullie kan een monster zijn, dus niet iedereen van jullie kan te vertrouwen zijn.' Het was minutenlang stil, todat ... de stilte doorbrak.

~ Oeleboele ~

Weergave- en sorteeropties

Gesloten