Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

163 berichten • Pagina 5 van 9

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

"Ik... Ik ga beter mijn best doen!" Zei ik, en ik moest moeite doen om niet te huilen. Ik draaide me langzaam om en liep naar 't schip. Dan maar zoeken naar iets anders bruikbaars.

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik zag Vivian naar het schip lopen, nouja, wat er dan nog van over was. Ik keek om me heen en zag een boomstam liggen. Even zitten hoor, dat had ik wel verdient. Ik veegde een paar zweetdruppeltjes van mijn hoofd, terwijl ik normaal nooit zweette. Wat was er mis met mij? Het zal wel aan dit rare eiland liggen, ik moest hier snel weg zien te komen.

- Amanda Amòre
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Die deken?... Nee die is kapot. Is dat nou een bed? Ik snelde naar de plek waar ik 't had zien liggen. Nee, ook al gebroken. Waarom is er hier niks bruikbaars te vinden? Ik keek nog een keer in 't rond. Mijn ogen sperde open. Was dat...

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Ik wil het er niet over hebben' ontwijk ik Oeleboele's vragen. Hij wil doorvragen, maar ik verander snel van onderwerp. 'Maar vertel me alsjeblieft wat er allemaal op De Eiland gebeurt, er gaan nogal wat rare dingen om he?'

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Ik heb geen flauw idee. Opeens overstroomt het hier van mensen die we niet kennen. Tenminste ikke niet. Of heb jij ze uitgenodigd?' Oef was niet bepaald de slimste op De Eiland, dus het zou zo maar kunnen. 'Nee, nee, ik heb niemand uitgenodig.' zei hij, toch nog nadenkend of hij het echt niet had gedaan. 'Oef, ik denk dat we dit maar uit moeten gaan zoeken. Doe jij mee?'


- Oeleboele -
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Mijn keel brandde, mijn maag rammelde, mijn hoofd bonkte. Ik wist niet hoe lang ik al op dit eiland ronddwaalde, maar het was lang. Ik had het gevoel alsof ik het elk moment kon begeven.
Misschien moest ik langzamerhand toch mijn verlies bekennen en terugkeren.

-Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Was dat echt... Dat kon niet! Ik keek rond maar zag niemand dus ik liep langzaam naar de glinstering toe. Toen ik er eenmaal was hield ik m'n adem in. 't was echt waar! Ik had 't goed gezien! Nog een keer keek ik om me heen, weer niemand. Ik pakte de ketting op en keek ernaar. 'Amanda' was er in sierlijke letters opgeschreven.

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'VIVIAAAAAANNNNN!! Vivian, kom hier! Nu!' Ik blijf roepen en roepen, maar Vivian reageert niet. Is ze versteend geraakt? 'VIVIAN!' roep ik nog harder. Ze moet nu wel omkijken. Ik had een briljant idee, en Vivian ging erbij helpen.

- Amanda Amòre

Laatst gewijzigd door Lisa op vr 05 okt 2012, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Vivian'.... riep iemand zachtjes, maar ik hoorde niks. 'Vivian... Vivian! Vivian!! VIVIAN!!!!!!!' Nu pas drong 't tot me door dat iemand me aan 't roepen was. Zachtjes keek ik om, en ik zag dat Amanda naar me toe liep. Verschrikt pakte ik de ketting, stond ik op en verborg de ketting tussen... laat ik maar m'n boezem zeggen. 'Ja... Amanda?'

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Ik heb een heel goed idee! We kunnen stenen verzamelen en dan..' Ik merk dat Vivian er niet helemaal bij is, maar toch ga ik enthousiast verder: 'kunnen we daar S.O.S. van maken! Als iemand dat dan ziet, kunnen we eindelijk van dit eiland af!' Ik kijk Vivian met een lach aan.

- Amanda Amòre
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Ja is goed...' Stamel ik. Ze mág niet ontdekken dat ik haar zilveren ketting heb. Als ze 't weet, komen er gevolgen. Slechte gevolgen. Misschien kom ik in de gevangenis of... of ik krijg de doodstraf... Maar daar moet ik nu niet over nadenken. 'Daar verderop zijn een hoop rotsen, laten we daar gaan zoeken.' Zeg ik, en zonder op een antwoord te wachten loop ik haar voor.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Misschien had ik gedacht dat als ik mijn verlies had bekend, ik ook op magische wijze weer in de buurt van de bewoonde wereld was gekomen. Helaas was niets minder waar.
Ik bleef lopen. Hoe groot kon dit onmogelijke eiland wel niet zijn? Het leek op het tweede Narnia.

- Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik bleef zoeken, rondlopen, en het leek alsof ik ook echt daadwerkelijk weer in de buurt van het kamp kwam. Het werd al lichter, ik leek al wat verschil te kunnen zien tussen dag en nacht.
Ik slaakte net een opgeluchte zucht, toen ik een stem hoorde.

- Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik volg Vivian naar de rotsen. Lekker door het zand ploeteren in de warme zon. Wat haatte ik dit eiland toch.. Vivian moest maar snel genoeg stenen vinden. Na een poosje gelopen te hebben zie ik ergens een plekje schaduw. 'Hé Vivian,' roep ik. 'Ik ga even daar in de schaduw zitten, het lukt je wel alleen toch?'

- Amanda Amòre
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Rustig stond ik op, o.. Tier was er dus niet, ik was in slaap gevallen blijkbaar.. Pfff.. Waar is die meid nou? Ik word toch een beetje ongerust, ik stond op.. Het voelde een beetje als een droom, toen begon alles te draaien.. Ik viel flauw.. Tot ik mij ogen open.. "Waar.. Waar ben ik?" zei ik.. En toen zei een arts dat ik in het ziekenhuis lag.. Wat is er nu aan de hand met mij?

`'-. BlingBling .-'`
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Ja eh... dat lukt me wel.' Zei ik en ik liep weg. Wat is ze toch weer arrogant! Ik mag weer de klusjes doen zodat zij kan gaan slapen in de schaduw. Opeens schoot me een idee te binnen. Niet zomaar een idee, een geweldig idee! Langzaam sloop ik naar Amanda, die -zoals ik al dacht- lag te slapen. Voorzichtig deed ik haar hand open. Ik wist 't! Ze had haar waardevolle diamant in haar hand! Ik pakte 'm eruit en zuchtte opgelucht. Alles werd anders nu. Toen opeens werd Amanda wakker. 'Wat ben jij nou aan 't doen?'

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Het was zacht, zo goed als onverstaanbaar - niet dat dat het opgeluchte gevoel in mijn buik minder op maakte. Voorzichtig maar gehaast rende ik naar de rand van het bos. Er waren twee personen, waarvan er één lag.
Alleen was er één probleem.
Het waren onbekenden. En God mocht weten wat voor mensen.

- Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Rustig loop ik naar de schaduw en haal wat blaadjes weg die er liggen weg. Mhh, even lekker liggen. Ik sluit mijn ogen en voor dat ik het weet ben ik al aan het slapen.
'Amanda, wat fijn dat je terug bent! We hebben je gemist, je was een vaste klant.' Ik zie mezelf de kapsalon inlopen en met verschillende mensen praten. Na met iedereen weer een beetje bijgepraat te hebben, loop ik naar mijn kapster. 'Kan je mijn haar bijpunten, verven en dan een waterfall braid maken?' vraag ik.
Als de kapster wat spullen aan het pakken is, hoor ik wat geritsel.

Opeens zie ik Vivian. Vivian? Dan besef ik het me weer. We zijn nog steeds op het eiland, en ik zit niet bij de kapster. Maar Vivian was stenen zoeken! Als ik zie wat ze in haar hand heeft, zet ik grote ogen op. 'Wat ben jij nou aan 't doen?' vraag ik geschrokken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik wist niet meer wat ik moest doen. Amanda voorliegen is een zonde... erger nog! Maar ik kón toch niet anders? Ik besloot om te liegen. Dan maar een slecht mens. 'Er was toenet een man, hij had je diamant, geen idee hoe hij eraan kwam! Ik heb de diamant afgepakt en toen rende hij weg!' Ik kon niet ademen tot ze reageerde.

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik kon blijven staan, aarzelen, misschien opgevreten worden door een wild beest. Die onbekende man, die me waarschuwde toen ik boos weg was gelopen, had me niets voor niets gewaarschuwd...
Langzaam loop ik dichterbij.

- Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten