Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

163 berichten • Pagina 4 van 9

Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Er is hier wel iemand... of ik was aan het dromen toen ik haar zag, het was een meisje, maar meer weet ik ook niet..' Te lang moest ik er maar niet over na denken, want dan werd mijn hoofd weer een hele warboel met vragen. Samen met Vivian kon ik hier het wel eventjes uithouden, ik deelde de taken uit, en zij deed wat ik wilde. Zo ging het al jaren, en het ging nog steeds goed. Waarom nu dan ook niet?
'Zullen we als eerste een plek zoeken om te verblijven?'

- Amanda Amòre
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Ja hoor.' Was mijn antwoord en stil liep begon ik te zoeken naar een boom om stevige takken tegenaan te zetten. Na een tijdje vond ik een mooie boom. Groot, kleurrijk en... Er groeiden bananen in! Ik rende terug naar Amanda, die er nog precies hetzelfde stond als toen ik ging zoeken. Zoals gewoonlijk had ze weer niks gedaan. 'Amanda, ik heb een boom gevonden en er groeien ook nog eens bananen in!'

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Ik ben niet verdwaald, en evenmin weggerend,' antwoordde ik nuchter. Voor mijn gemak negeerde ik het feit maar even dat ik ook weg wilde vluchten.
'Trouwens, daar nog even over nadenkend, jullie hebben hier zeker geen hotel of zo hè?'

-Bolle Benno
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik rol met mijn ogen. 'Natuurlijk hebben we hier geen hotel, maar je bent welkom hier. Er is vast nog een hut waarin je kan verblijven, en desnoods kun je mijn hut met me delen.'

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Wauw.. bananen, geweldig zeg. Is dat alles wat je hebt kunnen vinden?' We konden toch niet op alleen maar bananen leven? Domme Vivian. 'Heb je al een huisje gemaakt die waterdicht is? Ik wil niet dat als het 's nachts opeens gaat regenen dat we kleddernat zijn. En het moet ook een beetje comfortabel zijn.'

- Amanda Amòre
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik pakte mijn iPod, zette er het album van Adele op en ging liggen. Het was echt een rustige dag.. Toen de muziek erop stond, drukte ik op het uit-knopje van de computer, ik ging liggen op mijn bed.. Rustige muziek.. Wat als ik.. Even mijn ogen... sl....

`'-. BlingBling .-'`
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik lag op het strand, alweer.
It's time for some business.
Ik stond op en rende naar het 'toilet'. Toen ik klaar was, keek ik nog even rond... Ik hoop dat BlingBling okay is.
...
Ik rende, na een tijdje getwijfeld te hebben, naar de deur van de kamer van BlingBling. Ik klopte op de deur.
No response.
Ik begon te zweten. Ik hoopte dat ze niet was opgegeten door een hongerige beer.
Vervolgens trapte ik de deur omver en liep de kamer binnen. 'BlingBling!' schreeuwde ik blij.

~Tierelantijntje
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Het was maar een vraag,' mompelde ik geïrriteerd. 'Ik bedoel, ik woonde ook niet in een paleis, maar het was godzijdank ook niet zo krakkemikkig als hier.'
Niet alle dikkerds zijn ook gezellig: mijn maten waren al lang er achter komen dat dat op mij van toepassing was. Soms had ik mijn slechte buien, en dan was ik in staat om alles en iedereen tot op de bodem af te kraken.
Ik had nu een van deze buien.

-Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Als het hier te krakkemikking voor je is, slaap dan vooral buiten. Ik kan je één ding vertellen: op dit eiland overleef je niet zomaar. In de wildernis verdwaal je snel, en dan heb ik het nog niet eens over alle giftige planten en hongerige dieren. Dus zie het als een keuze, blijf hier in dit 'krakemikkige gebeuren' dat mijn thuis is, of verdwijn.' Het was niet mijn bedoeling geweest om onaardig te zijn, maar ik kon niet anders. Jeetje, konden mensen niet gewoon tevreden zijn met wat ze kregen? Ik sprong op en begon door het hutje te ijsberen.

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik ga vandaag maar even langs bij Oef. Ik had vernomen dat hij een nieuwe gast in ons dorp had meegenomen. Ik deed de deur open met mijn loper en ik zag haar staan ijsberen. Ze merkte me pas na twee minuten op. 'Waar denk je over na?' vroeg ik, en kijkend naar het huisje om te kijken of ik de gast zag zitten. 'Oh, sorry ik zag je niet.' zei Oef, en hij kreeg een rode kop.

- Oeleboele (Stamhoofd van de Oeleboele-stam)
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik moet me inhouden om niet kwaad te worden. Ik heb tenminste iets gevonden, zij niet! Maar ik kan niet boos worden, niet nu. Amanda heeft te veel macht. Nóg wel. 'Hoe wil je het comfortabel maken? Alle kussens uit 't schip zijn kapot. En waterdicht gaat al helemaal niet lukken.' Ik zie 't aan haar gezicht. Amanda wordt kwaad.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Ik zou niets liever willen hoor, maar ik kán niet weg. Denk je nou serieus dat ik voor de lol in mijn eentje naar een of andere raar eilandje vertrek als ik niet eens weet of ik het kan overleven?' vlamde ik op. Ik komt hier niet meer tegen, zonder mijn kapitein die me hoorde te vertellen wat ik moest doen, zonder de spanning van het overvallen - spanning die lange tijd mijn leven en humeur beslisten. Ik zou het nooit aan iemand openlijk toegeven en zelfs tegen mezelf was het bekennen zwaar.
Ik wist niet meer wat ik met mijn leven moest doen.

-Bolle Benno
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

"AAAAAAAAAAAAAAAAH!" riep ik automatisch, "OH, JIJ BENT HET TIER!" "WAAR WAS JE!?" schreeuwde ik terwijl ik haar omhelsde. Ik wist niet waar ze was geweest maar ze heeft hier niet geslapen.. "Meid, heb je bij een jongen geslapen?" keek ik haar nieuwsgierig en lacherig aan, "Nou, jij bent teminste thuis, laten we onze nagels gauw lakken!" ik zei maar niet dat het heel erg nodig was..

`'-. BlingBling .-'`
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Waar zijn al je maten dan? Je bent hier vast niet in je eentje gekomen..' Ik trek een wenkbrauw op, maar mijn stem blijft kalm. Ik had geen zin in ruzie maken.

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Mijn maten hebben me hier gedumpt en zijn er zelf vandoor gegaan, omdat ze niet geloofden dat jullie geen kannibalen waren. Zij wilden liever omkomen van de honger of naar de bewoonde wereld gaan dan te worden opgegeten,' mijn stem was scherp terwijl ik opstond. Ik liep met ferme passen de deur uit, het kamp uit, terwijl zelfs ik geen idee had waar ik heen ging.
Maar ik zou in ieder geval niet langer bij die Oef blijven, of het nou mijn dood zou worden of niet.

- Bolle Benno.

Herlees de post even als je hem al hebt gelezen, ik heb hem namelijk veranderd ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik zie de gast van Oef woedend weglopen van het kamp. Hij rent de bossen in. Ik wil niet dat er weer iemand verdwaald in de jungle, dus ren ik er achter aan. Hij heeft me nog niet in de gaten. Ik ren harder, totdat ik bij hem ben. Ik tik hem op zijn schouder en hij draait zich om. Hij kijkt me nors aan. 'Wat moet je?' zegt hij nors. 'Ik wil niet dat je verdwaald in het bos, en zeker niet met de monsters die er wonen. Ik wil dat je bij het kamp blijft, wat is er trouwens gebeurd bij Oef?'

- Oeleboele (Stamhoofd van de Oeleboele-stam)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Voordat ik Benno tegen kan houden rent hij de hut uit. 'Pff, wat een idioot. Als hij slim is komt hij toch wel terug.' Zuchtend maakte ik de borden schoon en zette het overige eten terug in de kast. Ik zag hoe Oeleboele Benno buiten aansprak, maar ik had geen zin om me er nog mee te bemoeien.

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Dan ga ik maar dood,' ik halde mijn schouders op en vervolgde mijn weg. Hij kwam me niet achterna.


-Benno


(Daan, ik ging weg omdat ik een paar dagen niet kan posten, dus dan moet je me niet achterna komen xd )
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Hij draaide zich om en hij zei 'Dan ga ik maar dood'. Hij haalde zijn schouders op en liep de jungle verder in. Ik liet hem maar gewoon gaan, ik had hem nog gewaasrschuwd, dus ik heb niks fouts gedaan. Ik ga maar gelijk verhaal halen bij Oef. Hij was bezig met het servies aan het opruimen toen ik binnen kwam. 'Wat was dat nou, dat met je gast?' vroeg ik, maar zag aan hem dat zijn gezicht vertrok. 'Ik wil het er niet over hebben.' zei hij. 'Maar ik wil het liefst alles weten wat er hier op De Eiland gebeurt, zeg het alsjeblieft!'


~ Oeleboele ~
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Dus?! Je kan toch wel íéts verzinnen?!' Ik voel woede opkomen, en kan me met moeite beheersen.
'Als jij niks kan verzinnen d-dan zoek ik wel iets anders!' Het komt er bijna schreeuwend uit, maar ik zie wel dat Vivian schrikt. 'Wat wil je, dat ik wegga en jou hier achterlaat, of ga je beter je best doen om het comfortabel te maken?'

- Amanda Amòre
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten