Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

163 berichten • Pagina 6 van 9

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik heb het helemaal gehad hier op dit eiland. Kon ik maar weg, kon ik maar vluchten naar een plek waar wel mensen naar me omkeken... of juist niet? Misschien vind ik dit wel fijner, waar niemand me stoort.

- Geer Jachtgeweer
Just be kind.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Met Wout rennen we over het strand. We zijn diervriendelijk, maar werden achtervolgd door een of andere aap. Dus nu rennen we weg van het bos, het strand op. Ik zie een man verveeld staan kijken, hij staat in de weg dus roep ik: "Aan de kant!" De man schijnt het niet te horen maar ik verwacht dat hij op het laatste moment weg zal stappen. Niet dus. Ik ren vol tegen de man aan, waardoor Wout, de man en ik op de grond vallen. "Oh, oh pardon!" roep ik. "We werden achtervolgd door een aap!" zegt Wout. "Geer is de naam." zegt de man.

- Stanley Mes
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Oh, ja? Waar is die man dan? Vivian, er is hier helemaal niemand. NIEMAND. We zijn alleen dus kan mijn diamant níét afgepakt zijn.' Ugh! Ik pak mijn diamant die nog steeds in Vivian haar hand ligt.

- Amanda Amòre
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ze heeft 't door! Was 't eerste wat in me op kwam. Maar ik kon nu niet anders dan liegen. 'Hij is weggerend. We zijn niet alleen, ik weet 't zeker! Ik laat 't je zien! Wacht hier!' Zei ik. Ik liep weg, de bossen in. Als ik niemand zou vinden zou ik hier vluchten. Hier kon ze me nooit vinden.

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

'Oké,' was mijn antwoord. 'Ik wacht hier wel, ik heb toch niks beters te doen.' Ik zie Vivian de bossen inlopen. 'En oja, als je gelogen hebt, dan merk je nog wel wat er gebeurt! We kunnen je vast vinden!' roep ik haar na. "We".. hoe kom ik aan dit eiland nou weer aan een advocaat en meer? Dat zou nog moeilijk worden..
Achja, dat zien we dan wel weer. Ik wil Vivian eerst eens zien zweten terwijl ze naar die "man" zoekt. Haha, dat gaat leuk worden. Wedden dat ze straks weer als een doodsbange kip komt ontkennen!

- Amanda Amòre
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik was al zo dichtbij dat ik details kon zijn. Het waren twee vrouwen. En inderdaad, waren, aangezien net toen ik uit de schaduwen stapte een van de vrouwen wegrende.
'Ehm, hallo?' vroeg ik op mijn hoede. Hopelijk had Oef echt een grapje gemaakt toen hij zei dat hij en de rest kannibalen waren...

- Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

Ik bleef maar rennen en rennen. Maar er was echt niemand te bekennen in 't bos. Tuurlijk, wat moesten mensen ook hier? Opeens voelde ik een steek in mijn buik. Ik besloot te stoppen en ging zitten tegen een boom. Ik zou hier blijven tot iemand me zou vinden en me zou willen helpen.

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Hallo?' herhaalde ik, dit maal wat harder. Ik hoopte dat ze wel allemaal mijn taal spraken, niet dat Oef de enige was die wat meer kon dan holbewoners. God. Als ik nu werd opgevreten door een of andere psychopatische gek,
dan hoopte ik dat hij spijt had dat hij me zo had geïrriteerd.
En ik hoopte dat als dat zou gebeuren, ik daarvoor nog weg kon rennen. Dat zou best aardig zijn.

- Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Er is iets ernstigs aan de hand. Ik voel het gewoon. Mijn gevoel zegt dat de monsters weer op actief staan. Dit is geen goed teken. En ik weet ook niet wat ik nu moet doen. Ik moet het zeker niet tegen iedereen zeggen, want dat zou ze ongerust maken, en daarbij zouden ze ook zelf een monster kunnen zijn. Maar ik moet er met iemand over praten. Ik ga op zoek naar Oef.

~ Oeleboele ~
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

In de verte zag ik iemand aan lopen. Ik stond gelijk op. Na 't gestalte nog eens goed bekeken te hebben zag ik dat 't Amanda niet was. Gelijk viel er een last van mijn schouders. 'Hallo!' Riep ik. 'Hallo!' Riep ik nog een keer. 'Hallo?' Was 't antwoord.

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Het was al een tijd geleden dat ik ontslaan was uit het ziekenhuis, gelukkig was er niks met me aan de hand, ik was blijkbaar gewoon flauwgevallen.. Toen ik naar buiten liep was het vrij donker.. ik wist al dat er iets slechts aan te komen zat.. Als je op dit eiland woont weet je wanneer het niet goed zit..

'`-. BlingBling .-`'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Ik ben een beetje doelloos rondjes aan het lopen. Er is hier dus echt niks te doen zeg! Zal ik anders kijken waar Vivian blijft? Maar straks is ze opgegeten door een of ander beest en word ik ook opgegeten? Dat risico wil ik natuurlijk niet lopen.. Achja, een klein stukje kan ik de jungle/het oerwoud, whatever, wel in lopen.
Na een klein stukje gelopen te hebben vind ik het toch wel eng worden.. En Vivian die loopt hier ergens rond, naar die "man" te zoeken. Die gaat ze niet vinden, maar stel je voor, als ze het meende, en niet loog? Wat moet ik dan doen?

- Amanda Amòre
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Hallo!' het antwoord kwam van een andere plek dan ik had verwacht. Ik schrok op, bedacht toen dat de eigenaar van de stem het misschien kon zien, en probeerde het vervolgens te verhullen.
'Hallo?' vroeg ik nogmaals, ter bevestiging. Langzaam, hopend op het beste, begon ik op de stem af te lopen, niet wetend wie of wat ik aan zou treffen.

- Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Ik heb me al enkele dagen op gesloten in mijn hutje, en niemand heeft zich afgevraagd, of al helemaal niet aan komen kloppen waarom ik hier nu opgesloten zit. Ik ben bang voor de monsters. Er dreigt onheil, ik voel het gewoon. Ik wil niet opgegeten worden, en mijn familie mag dat ook niet, net zoals de gasten hier op De Eiland. Wacht eens even, waar ben ik mee bezig, waarom zit ik hier alleen maar te zitten. Ik moet iedereen beschermen, iedereen in veiligheid brengen, ik moet dit zo snel mogelijk tegen iedereen zeggen voordat het te laat is...

~ Oeleboele ~
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Ik zag iemand op me af lopen. Ik werd er alleen maar banger van, wat als 't Amanda was? Maar ik zag dat 't Amanda niet was, zij was veel slanker. Misschien was 't wel iemand die me kon helpen met m'n plan? En dan... dan werden we allebei rijk! Ik begon naar de man toe te lopen, en daarna te rennen. Zodra ik bij 'm aankwam, keek ik 'm diep in de ogen. 'Hoe heet je?' vroeg ik.

- Vivian Vermazel -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

Ik liep rustig naar de winkel totdat ik opeens een vrouw zie lopen, of ze is verdwaald of ze denkt aan iets. Naja, ik liep rustig naar haar toe en toen zag ik het. Het is die zeurende zeurzak! Met haar geld en sieraden, bah.
"Mevrouw, wat doet u hier?" vroeg ik en ze keek me aan alsof er iemand net dood was gevallen. Ik wachtte op Amanda's antwoord.


'`-. BlingBling .-`'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Oh jij weer!' zeg ik. 'Dat gaat jou trouwens helemaal niets aan! Ik weet wat ik doe, daar heb ik jou niet voor nodig' reageer ik best wel bot. Achja, wat een bemoeial toch. Ik wil me omdraaien, maar dan besef ik dat ik nergens heen kan. Ik zie een bankje staan en ga zitten.

- Amanda Amòre
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: `~ De Eiland speltopic ~`

'Kapitein Benno,' antwoordde ik. Ik rechtte mijn rug en spande de spieren die ik had, aan. In de beschaafde
wereld zou ik er niet aan denken om bang te zijn voor een vrouw, maar dit was bij lange na niet beschaafd te noemen. Hoewel, de vrouw zag er nog redelijk... Modern uit.
'Jij?' vroeg ik, al iets vriendelijker

- Bolle Benno, aka gewoon een slaafje :p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten