Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

163 berichten • Pagina 1 van 9

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

`~ De Eiland speltopic ~`

Afbeelding
De Eiland

De eiland is een eiland in de stille oceaan. Sinds een aantal dagen wordt De eiland overspoeld door vreemdelingen, waaronder: Schipbreukelingen, piraten, milieubeschermers en andere figuren. De oorspronkelijke bewoners van De eiland zijn de leden van de Oeleboele-stam. Zij zijn bang voor de nieuwe mensen, want elke keer als er een nieuw iemand op De eiland komt, wordt er soms over één van die mensen een vloek uitgesproken door de monsters in de jugle.

Laatst gewijzigd door Deetui op vr 12 okt 2012, 21:48, 4 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland speltopic NOG NIET BEGONNEN

De palmbomen wapperen met hun bladeren in de wind. De zee maakt hoge golven en begint steeds meer aan land te raken. De leden van de oeleboele-stam staat iets verschrikkelijks te wachten. De komende week word De Eiland overspoeld door vreemdelingen. Ze weten nog van niets. Maar vanavond om 6 uur begint alles.


Vanaf vanavond mogen alle leden van de Oeleboele-stam gaan posten


Let op: Alleen de leden van de Oeleboele-stam mogen iets posten. De rest mag pas als er een post is geweest dat die groep mensen ook op de eiland komen.
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Eiland speltopic Vanavond 6 uur begint het.

Ik zit op het strand met een blaadje in m'n handen. Niemand is hier. De andere leden van de Oeleboele-stam zijn bezig met andere dingen.
Ik hou ervan om alleen te zijn, dan kan ik de zee en de vogels horen. Ik sluit mijn ogen en ga op het zand liggen. Lekker warm.

~Tierelantijntje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland speltopic Vanavond 6 uur begint het.

Vrolijk huppel ik over het strand, terwijl ik af en toe een takje van de grond raap die gebruikt kan worden voor een kampvuur. Dan zie ik een gedaante op het strand liggen. 'Hee Tier, hoe is het?' Glimlachend loop ik naar haar toe, gooi de takjes op een hoop en ga naast haar zitten op het warme zand.

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: De Eiland speltopic Vanavond 6 uur begint het.

Zoals altijd zit ik in mijn kamer, een beetje muziek te luisteren en niks te doen, de enige die hier een beetje moderniseert ben ik. Niemand geeft de moderne tijd een kans, maar hé. Zij blijven steken in hun tijd, ik niet.
Tiertje is de enige die een beetje probeert te moderniseren, pfff. Die meid doet mij ook altijd na, ik zei gisteren dat ik me nagels ging lakken, direct daarna had zij de hare ook gelakt, ach. Pappie zal me toch op een moment wel iets geven wat zij niet mag!


`'-. BlingBling .-'`
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Eiland speltopic Vanavond 6 uur begint het.

Ik hoor een stem en schrik. Snel ga ik zitten, laat het blaadje vallen en...Oh, het was Oef.
'Oh, hai Oef...Het gaat prima.' is mijn antwoord. Daarna vraag ik snel 'En hoe gaat het met jou?'.
Volgens mij zit er iets in m'n oog.

~Tierelantijntje
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Ik kijk over mijn schouder naar Sjaak, die tevergeefs onze kapitein probeert te kalmeren. Misschien ging hij ooit nog snappen dat twee zwaaiende haken voor je neus niemand gerust stelt.
'Dag! Veel plezier met verzuipen en alles,' ik zwaaide opgewekt naar mijn maten, het lege gevoel negerend dat de kop opstak. Knibbe was al zo lang mijn kapitein, mijn baas, geweest.
Maar voordat ik weer terug kon gaan, vaarden ze weg. Misschien zouden ze nog terugkomen, als ze doorkregen dat er niemand verder in de buurt was. Misschien. Ik betwijfelde het.
Zuchtend draaide ik om en begon te lopen. Hopelijk hadden ze eten. En met een beetje geluk waren er ook nog mensen.

-Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Ik haal mijn schouders op. 'Och het gaat goed!' Ik kijk opzij, en zie dat Tierelantijntje helemaal niet naar me luistert, maar bezig is met haar oog. 'Maar goed, ik ga denk ik maar hé, anders krijgen we vanavond nog geen kampvuur!' Opgewekt huppel ik verder langs het strand, en ik buk net om een takje op te pakken als ik mijn hoofd tegen iets zachts stoot. 'Euh, he!' Voor me staat een wel heel erg dikke man..

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Ik wrijf in m'n oog. 'Och het gaat goed!' hoor ik Oef zeggen. Hmm...Stom oog. Ik wrijf er weer in en--
'Maar goed, ik ga denk ik maar hé, anders krijgen we vanavond nog geen kampvuur!' Hij huppelt langs het strand. Ik zucht.
...Hey, waar ligt mijn blaadje? Ik begin ernaar te zoeken. Hm, waar is 'ie nou...

~Tierelantijntje
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Plof. Er landden een man in het zand van het strand van De Eiland. 2 minuten daarvoor vloog hij nog door de lucht met een parachute om op de wilde vogels te jagen. Geer Jachtgeweer is aangekomen op De Eiland.


Geer Jachtgeweer (matthieu) mag gaan posten.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Fronsend keek ik naar de man die voor me stond. Of gebukt stond. Weet ik veel. Normaal besliste Kapitein Knibbe wat dat was. Plots begon ik me zorgen te maken over het eten... Die gast was wel erg dun.
Maar lang dacht ik er niet over na. Ik sloeg joviaal op diens rug, waardoor hij, of zij, een beetje in een kromp.
'Hebben jullie eten?'

-Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Voordat ik sorry kan mompelen, slaat het persoon waar ik tegenaan ben gelopen met een enorme arm op mijn rug. Ik voel hoe mijn knieën het bijna begeven, maar weet toch net recht op te blijven staan. 'Hebben jullie eten?' Opgewekt als altijd richt ik me op. Hij klonk in elk geval niet boos. 'Natuurlijk hebben we eten, kom anders even mee! Ik ben trouwens Oef.'

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Moeizaam sta ik op. Ik ben nog nooit goed terecht gekomen met parachutes, maar ik ben blij dat ik nog leef. Ik verbaas me erover dat hier mensen zijn maar loop naar ze toe. "Hallo, waar ben ik?" vraag ik aan de mensen die op het zand zaten. Het was even stil en iedereen keek me aan.

- Geer
Just be kind.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Ik gaf de man nogmaals een klap op zijn rug, blij om het nieuws te horen dat er eten was. Zeg nou zelf, zo'n sprieterig figuur als de man naast me zou mij niet staan. Nee, ik moest mijn naam hoog houden: bovendien was ik gehecht geraakt aan mijn ronde vormen.
Ditmaal struikelde de man, zodat hij in het zand terechtkwam. 'Poeeef, daar gaat Oef.'
Ik schaterde het uit om mijn eigen grap.

-Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

De man geeft me nog een klap op mijn rug, waardoor ik in het warme zand beland. Terwijl ik tevergeefs al het zand probeer af te kloppen, schatert de man om zijn eigen grap. 'Poef, daar gaat Oef.' Zachtjes grinnik ik mee en sta op. 'Maar goed, wie ben je eigenlijk? Er komen hier maar zelden onbekenden..' Ik kijk de man vragend aan terwijl we ons traag door het zand voortbewegen, opweg naar het kamp.

Oef -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Eeeeeeen toen werd ik wakker, klaarwakker zelfs. Ik deed mijn hippe kleding aan en ging naar het strand, ik had een handoek bij me en wilde gaan zonnen, ik liep rustig naar het strand, ik vroeg me wel eens vaker af hoe het was om in de grote stad te leven. Hier is het soms zo saai.. Het enige wat je hier iedere dag ziet is water. Water en hé! Water! De kuuroorden zijn wel fijn hier. Lekker een massage, een stoombad.. Heerlijk.. Ik lag te zonnen.. Rustig.. Ru... Zzzzzz
Tot er iemand anders op het strand kwam.. Het is ________.

`'-. BlingBling .-'`
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Het is 's nachts, 11 uur. De vlinders fladderen nog vrolijk rond, terwijl de meeste mensen op De Eiland richting hun warme nest gaan. Er komen 2 mensen aan op De Eiland, ze willen alles weten van de natuur hier, en willen het ook beschermen. In de verte zien ze ook een knipperend licht van een schip...

De Millieubeschermers mogen posten. :D
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Eiland speltopic De piraten liggen voor anker!

Mijn gezicht betrok toen Oef een vraag stelde. Even vroeg ik me af om niet te antwoorden, maar toen kwam een idee in me op. Een geweldig idee.
Een grijns speelde op terwijl ik de woorden uitsprak. 'Kapitein Benno. Bolle Benno. Jij?'

- Bolle Benno.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: De Eiland speltopic Iedereen is er!

oooooooooooooooooooooooooooooo! Het geluid is oorverdovend. Het schip is gestrand aan de kust van De Eiland, de cruiseleden komen strompelend het eiland op te komen. Iedereen op De Eiland is naar de schipbreuk afgegaan, ze zijn in rep en roer, gelukkig is er niemand gewond.


Vanaf nu mag iedereen reacties plaatsen!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten