Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 50 van 67

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Na een tijdje ben ook ik aan de beurt. Ik heb echt totaal geen zin, en ga dus ook langzaam op de kruk zitten. 'Lange nacht gehad, jongen?' vraagt de fotograaf. Ik knik kortaf en verplaats een beetje op de kruk. Ik lach een beetje droog en wacht op de flits. Flits. Daar is ie al. Ik sta op en loop droog weer weg. Zonder een bedankje of iets. Als ik langs Bianca kom geeft ze me een knipoog.
'Succes.' zeg ik tegen haar en loop dan door. Snel fix ik mijn haar terwijl ik langs een raam loop. Best typisch, dat ik mijn haar wel goed doe voor Lorna en niet voor de foto. Rustig loop ik naar lokaal 55 en zie Lorna daar binnen staan. Ik zwaai de deur open. Lorna...

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dylan sluit de deur achter zich dicht en ik spring op. Ik vlieg Dylan om zijn hals en trek hem uit het zicht bij het raam. "Ik heb je zo gemist!", fluister ik gelukkig. Hij gaat met zijn hand door mijn haar. "Ik jou ook", fluistert hij terug. Ik hou zijn hoofd tussen mijn handen. "Wat heb je in vredes naam gedaan Dylan?"
Hij haalt zijn schouder op. "Gewoon niet goed geslapen..", mompelt hij. Ik kijk hem aan. Hij liegt.
"Niet waar.. Wat heb je gedaan?", vraag ik nog een keer, deze keer serieuzer.
"Oké, zweer dat je het niemand vertelt. Ik heb..", hij trekt zijn wenkbrauw op, "..Gebruikt."
Ik voel mijn mond open zakken. "Wat.. ?", zeg ik verbouwereerd en laat zijn gezicht los. "Drugs.. ?", piep ik.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

De maan verlichte de roetzwarte hemel en wierp zijn vlakke bleke licht over Kingston High. Leerlingen stonden opgelaten aan de rotonde op het pleintje, rokend, pratend of in mijn geval ... drinkend. "Je hoeveelste is dat al" ik haalde mijn schouders op. "In ieder geval minder als jouw" beet ik Jacob toe. Hij grijnsde en haalde zijn schouders op. "Ik heb wat te verwerken" ik rolde met mijn ogen.

- Heath Byrle (k) -
maike0090

Het was een melige boel in het penthouse. Ik was een kussengevecht begonnen met samantha en al snel volgden er meerdere die meededen. De veren vlogen door de kamer. Ik spuugde een boel veren uit en stortte me op een grote rugbyspeler. Ik mepte hem op zijn hoofd. Grijnzend keek hij om en mepte me terug. Hij riep twee maten en die begonnen ook op me in te slaan. Ik gierde het uit en riep Samantha.
"HELLUP!" gierde ik. Samantha stortte zich met een kreet op een van de jongens. Ik stikte bijna van het lachen. De jongen mepte gewoon door. Toen al zijn veren uit zijn kussen waren geschud, liep hij weg om een neiuwe te pakken. Snel ging ik ergens anders heen. Even op adem komen. Ik klopte de veren van mijn kleding af en deed mijn haar los om de veertjes eruit te schudden. Toen iedereen er genoeg van had bekeken we de schade. Oeps. Alles was wit. Álles! Overal dwarrelden veertjes.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Luc

Avalon en ik gingen naarhet plein , toen we buiten kwamen pakte ik een sigaret " rook jij? " vroeg ze " sinds ik 2ben " grapte ik , " jij ook een?"
" ja lekker "
We liepen naar de rest van de kerkratten en we gingen bij heath en jacob staan.

-ray Note ---- (KR)
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Boe," ik leun tussen de schouders van Jacob en Heath door, nog steeds de hand van Ray vasthoudend. Mijn blik valt op het flesje bier in de hand van Heath.
"Hebben jullie drank?! Pass eens wat," roep ik verrukt en ontvang gelijk twee flesjes. Ik overhandig er eentje aan Ray, verplaats mijn sigaret naar tussen mijn vingers en haal het biertopje met mijn kiezen van de fles. Veel sneller dan een opener zoeken. Ik gooi mijn hoofd naar achteren en neem een paar flinke slokken. Heerlijk.
"Zo, jij hebt dorst," grapt Ray.
"Dat heet geen dorst hebben, dat heet zin hebben in bier," lach ik terug en geef hem een zoen op zijn neus.

-*- Avalon -*- KR
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

De tweede stemronde is geopend! Wie denk jij wie de moordenaar is?
Iedereen behalve moordenaars en de meeloper mag stemmen. Stemmen kan nog tot dinsdag 15 maart 12.00 uur. Niet stemmen is automatisch stemmen op jezelf.

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 15 mar 2011, 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.

caesar11111

Wat op een gezellige bijeenkomst leek groeide al snel uit tot een heus feest. Avalon zorgde voor de muziek, Jacob en ik voor de drank. Mensen lieten zich gaan op het ritme van de bas die me door merg een been liet meetrillen. Van aan afstandje keek ik toe. Ik betrapte me steeds waar dat mijn blik op dat kleine raampje boven aan het schoolgebouw gericht stond. Het licht brandde daar, wat zou Chloé aan het doen zijn.
Mijn gsm trilde in mijn broekzak en veel te haastig schoof ik hem open. "Wou dat k bij je was x" mijn lippen krullen zich tot een glimlach en gauw sms ik iets terug. Het was haast ongezond mijn obsessie voor haar.
Ik voelde nu reeds dat mijn hart sneller sloeg. " Maat, kom je nog" Jacob greep me bij mijn schouders en sleurde me de menigte in. Misschien was wat afleiding precies goed, bedacht ik. Ik draaide de volumeknop wat luider en de groep juichte mee. Het was maar een kwestie van tijd voor de vredebewakers ons terug naar onze tenten zouden sturen dus dan konden we er beter van genieten ...

- Heath Byrle (k) -
Nona

'Ja.' Ik kijk naar Lorna, pure teleurstelling stond op haar gezicht.
'Waarom, Dylan...? Ik begrijp het gewoon niet...'
'Lorna, ik, gister, Veronica... Ik was mezelf gister niet, snap je?' Hoopvol keek ik naar haar.
'Nee, Dylan, ik snap je niet.'
'Lorna...' Had ik het zojuist verziekt? Hield ze niet meer van me? Was dit het einde?
'Lorna ik houd van je...' Verwachtingsvol wachtte ik op een antwoord. Maar ik kreeg geen antwoord. Ze schudde nee.
'Dylan, je moet dat niet doen. Hoe lang al?'
Verward kijk ik haar aan.
'Lorna, ik heb maar één keer gebruikt. Gister. Veronica. Ik kon er gewoon niet meer tegen.' Ik zie haar gezicht met een begripvolle emotie.
'Beloof me, nooit meer. Nooit!'
'Nooit, mijn liefste. Nu kom hier, ik heb je te erg gemist.' Ik sla mijn armen om haar heen.
'Weetje nog dat ik zei dat ik je trouw als we mijn ouders hebben gevonden?' zeg ik en ze knikt in mijn schouder. 'Daar hou ik me aan.'
'Ik wil niets liever.' Fluisterd ze in mijn hals.
'Dylan nooit ,okee? Je kan er dood aan gaan.' opeens valt ze weer terug op het andere onderwerp.
'Zo lang jij nog leeft, zo lang jij nog van me houd, nooit. Mijn leven stelt toch niets voor zonder jou.'

-Dylan, Elite.

Laatst gewijzigd door Nona op di 15 mar 2011, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
DIRECTIONER.
Jozz

Tiffany was ook op het feest, ze zat een beetje aan de rand met wat mensen te praten. Goed daar ga ik zo wel op af. Heath vloog om mijn nek maar ik schudde hem van me af.
"Wil je worstelen?!" Riep ik lachend.
"Nee dat win je toch nooit." Antwoorde Heath.
"Aah doen we wel een andere keer." Lachte ik. Ik dook terug de mensenmassa in. Het was heel gezellig, maar uiteindelijk ging ik naast Tiff zitten.
"Heey wat vind je ervan?" Vroeg ik blij.
"Het is wel leuk." Antwoordde ze glimlachend. Ik stond op en trok haar mee.
"Kom mee, dansen." Lachte ik.
"Hahaha jij kan helemaal niet dansen man." Lachte Tiffany. Ik trok mijn schouders op.
"Maakt het uit?" Lachte ik, en ik trok haar mee.

-=- Jacob Orchid -=-
KR

(weeew ik heb de honderdste pagina gemaakt xD)

Laatst gewijzigd door Jozz op di 15 mar 2011, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Die woorden hadden me geraakt. Ik zag dat hij het meende. Hij hield van me. Zielsveel. Ik had alleen geknikt en mijn lippen op de zijne gedrukt. Daarna heb ik bijna niks meer gezegd. Alleen gefluisterd dat ik ook zoveel van hem hield. We hadden ook geen woorden nodig. We begrepen elkaar gewoon.
Er werd in mijn oor geschreeuwd en geschrokken kwam ik uit mijn gedachten terug in de werkelijkheid. "Lorna, waarom sta je daar zo alleen langs de kant?", vroeg iemand. De dansvloer was bezaait met mensen. Ik was niet zo'n feestelijk type. Ik haalde mijn schouders op. Maar blijkbaar vond die persoon dat niet goed en trok me de dansvloer op. Wie was dat in vredes naam?

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Emma

Ik hing over het balkon en snoof de frisse lucht op. Emily hield me nachten lang wakker.
Ik wou Ray zien. Ik schopte mijn hakken uit en trok snel mijn All Stars aan.
Mijn voeten begonnen bijna te juichen. Dag en nacht op hakken lopen was niet bepaald fijn voor ze.
Genietend trok ik de elastiek uit mijn haar en warde mijn haar door elkaar.
Graaiend door de kast vond ik een sweater aan en sloop ik naar buiten.
Ik zag mijn tent staan. Als ik een vredebewaker was had ik hem weggeruimd.
Ze zag er bijna dood uit. Ik draaide me om en zag de tonnen met regenwater staan.
"Sophia?" Klonk er achter me. Ik draaide me om en zag Ray voor me staan.
Ik sloeg mijn armen om me heen en klemde hem dicht tegen me aan. "Het spijt me." Snifte ik.
"Kunnen we nog gewoon vrienden blijven?" Snikte ik nu.

~*Sophia*~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Nona

Ik zit in de Elite woonkamer, een beetje naar een film te kijken die onwijs saai is. Overal liggen veertjes, confetti en glitters. Misschien moet ik een keer om een schoonmaker vragen, maar dat kunnen andere mensen ook doen. Ik sta op, en laat de film gewoon aan staan, en loop naar mijn laptop. Ik had Lorna nieuwe schoenen beloofd. Ik ga naar een zoekmachine en typ in: Vrouwen schoenen. Beetje droog, maar ik weet ook niet wat een goede site is. Ik zie een site met allemaal mooie schoenen en klik die aan. Meteen zie ik tientallen plaatjes van allemaal hakken, pumps, en nog meer hoogspul.
Na een tijdje heb ik mooie zwarte elegante voor Lorna gevonden. Past perfect bij haar. Welke maat zou ze hebben? Ik klik gewoon op maat 38, omdat die me wel voor Lorna lijkt en klik op 'kopen'. Ik vul de gegevens in. Ze zal ze geweldig vinden. Morgen werden ze gebracht, rond half vijf. Ik sta weer op, loop naar de keuken en pak een fles cola uit de koelkast. Dan plof ik weer terug op de bank, en staar een beetje naar de tv.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Gapend word ik wakker, gisteren was zo gezellig!
Ik was 'weer' vriendinnen geworden met Chloé, en we hadden een kussen gevecht gehouden, toch leek het alsof ze was achter hield, naja, ik kom er wel achter.
Ik ga rechtop zitten en rek me uit.
Na de les was ik meteen weer in bed gedoken, ik was echt moe, gelukkig heb ik dat allemaal weg geslapen! Ik stap uit bed en doe mijn haar overnieuw, daarna ga ik op weg naar Wade, ik had hem gemist, gister.
In de gang lagen nog allemaal veetjes van gisteren, ik glimlach, dat een kussengevecht zo leuk kon zijn!
"Wade", murmel ik en klop op de deur, "wat?", Wade klinkt boos, ik open de deur en stap naar binnen, "wat is er?", fluister ik geschokt als ik Wade op het bed ziet zitten, ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen, Wade pakt me stevig vast en verbergt zijn gezicht in mijn haar.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Sophia smekend tegen Ray aankruipt. Vol medelijden klopt hij op haar schouder.
Mijn ogen vernauwen zich tot spleetjes. Wat is ze van plan? En heeft Ray dat door? Dterker nog: Werkt hij mee?
Ik neem nog een paar slokken van mijn Bavaria en blijf vanaf een hoekje toekijken.

-*- Avalon -*-
KR
Luc

'' sophia, het is goed ,, gewoon vrienden, oke ?''
ze knikt
' nu ga ik weer naar avalon toe kom je ook zo ??''
''nee'' antwoorde ze en liep naar haar tent
ik liep richting avalon die stond te kijken
'wat was dat '' vroeg ze toen ik aan kwam
'' ze bied haar excuus aan en wil gewoon vrienden zijn''
'' oke dat is dan oook weer opgelost'' zei avalon snel daarna
ik pakte de flugel die naast de kratten bavaria stond en dronk de helft op

ray note (k)
Emma

Het mocht dan goed zijn met Ray ik wist nu al dat Avalon verschrikkelijk klef zou doen.
En dat kon ik nou net niet hebben. Ik liet me vallen op mijn bed en begon te leren.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Gefrustreerd stapelt Gabriella haar huiswerk voor de volgende dag op. Wat een herrie toch, daarbuiten. Ze heeft de boel met moeite af kunnen krijgen. Ze gaat maar op de vensterbank zitten, kijkend naar de feestende menigte. Sommigen wankelen van de alcohol of hangen klef aan elkaar. Andere mensen zijn vrolijk aan het dansen of staan te kletsen aan de kant.
Ze wiebelt maar wat met haar benen heen en weer. Een traan drupt op haar schoot. Was Kevin er maar. Dan kon ze koffie naar hem brengen en de hele nacht praten over de nieuwe harddisk die hij had besteld.
Haar blik gaat de diepte in. Zou ze? Nee, dat kan ze de mensen daarbeneden niet aandoen, ook al zijn het kerkratten.
Op dat moment springt haar kat Whisper op haar schoot. Gabriella verliest haar evenwicht en stort samen met de kat naar beneden.

Gabriella Gardens (issi1999) is dood. Haar bijrol was burger.
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

''Niks.'' antwoord ik. Samantha kijkt me aan alsof ze me niet gelooft.
''Echt niet!'' voeg ik eraan toe. ''Ik heb gewoon wat persoonlijke probleempjes, dat is alles...''
Samantha zegt: ''Wat is er dan? Je kan me alles vertellen, hoor...'' ''Dat weet ik...''

Wade (elite)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten