Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 47 van 250

Charge
Oplichter Oplichter

Re: Wat wil je kwijt.

Ik kom er net achter dat ik die opdracht waarbij ik vast zat gewoon over kan slaan. Dan wil je jezelf wel voor je kop meppen hoor X_X
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik wordt ziek D:

^^Idd.. Ziet nu heel raar uit door de nieuwe kleur :(

EDIT: Ik krijg trouwens een nieuwe jongen in de klas.. Weer een buitenlander :x
Afbeelding
Emma

Kheb langleve google online Photoshop gevonden! Nu kan ik eindelijk al die tools volgen!
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Emma

^^ Moah. Het lijkt er niet echt op. Kheb toch maar de trial van Photoshop gedownload Afbeelding

Hahah mijn smileys zien er wel normaal uit!
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Jozz

ja ajax heeft feyenoord verslagen, maar feyenoord wordt dit seizoen alleen nog als redelijk aanschouwt omdat ze feyenoord heten. Het team dat ze nu hebben is vele malen slechter dan twente, psv en ajax en eerlijk gezegd geef ik ze tegen deze drie ook geen enkele kans
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Hikari : Good jubbbbbbb

Oeff ik zit te twijfelen of ik vannacht zo lang mogelijk zal proberen door te schrijven, of dat ik eens even lekker vroeg naar bed ga en fris de dag begin?

Ben best kapot van vandaag, eerst naar stage, dan daar de hele tijd heen en weer rennen dan lopend naar het station, vervolgens met trein weer naar huis, dan thuis komen en de afwas doen (aangezien niemand die nog had gedaan, fail voor mijn ouders) vervolgens 10 min achter de laptop gezeten en daarna naar de ikea geweest om mijn kastje te kopen. Vervolgens weer thuis gekomen, kastje met pijn en moeite (2 uur, ja het was een (#$*)(@$(*4 bouwwerk. En zeg nou niet; komt omdat je een vrouw bent want ik ben best technisch aangelegd) daarna mijn oude kast gesloopt. Mijn vader schold mij uit omdat ik te veel lawaai maakte en dat was het wel voor vandaag?

Weergave- en sorteeropties

Gesloten