Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

888 berichten • Pagina 44 van 45

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Whitney Cartier ligt ziek op bed. Het gaat helemaal niet goed met haar. Sinds het overlijden van haar man Perry gaat haar gezondheid sneller achteruit. De dokter komt langs en stelt vast dat het de ouderdom is. En inderdaad, als hij even later weer langskomt is Whitney gestorven door de ouderdom...

Whitney Cartier / Spiderlady is eruit gestemd. Er zit nog maar 1 burger in het spel, samen met 4 vampieren!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Brandon Edison voelt zich erg eenzaam hier in Bridgeport. Zijn studie gaat niet goed en gisteren heeft Brandon besloten om ermee te stoppen. Deze avond is het volle maan, dat merkt hij op als hij in het park naar boven kijkt. Wat een mooie stad... Brandon voelt opeens een rilling over zijn rug lopen. Snel draait hij zich om, maar hij ziet niks. Zachtjes loopt hij verder, richting huis. Opeens voelt Brandon 8 handen op zijn lichaam, een beet in zijn nek, en valt neer op de grond. Brandon Edison / o0simsfreak0o, de laatste burger in Bridgeport, is vermoord door de vampieren.

Glimlachend gaan de vampieren in het park zitten. Ze kijken elkaar aan en feliciteren elkaar.
'Goed gedaan!' juichen ze en besluiten om naar de vampieren club te gaan. Want hier mag op gedronken worden!

JustMyLife, Jenny, Essel en lucsims hebben het hele spel overleefd. Er kunnen geen vier personen winnen, dus degene met de minste stemmen door het hele spel heen wint. En dat is...

JustMyLife met 2 stemmen! Gefeliciteerd, je hebt Vampieren in Bridgeport gewonnen.

Lucsims: 4 stemmen
Essel: 6 stemmen
Jenny: 9 stemmen
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Gefeliciteerd JML! :applaus
Ik had echt niet gedacht dat Maurice een vampier zou zijn, dat was echt.. Onwerkelijk :blink

Zelf ben ik niet door jullie vermoord, maar ik denk niet dat anderen het jullie erg kwalijk zullen nemen ;)

Ook wil ik de andere vampieren feliciteren die bijna hebben gewonnen.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten