Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 43 van 67

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Direct na de les ben ik gelijk naar mijn kamer toe gerend.
Midden in de puinhoop zoek ik haastig naar mijn viool. Gelukkig, die is nog heel.
Ik plof op mijn bed neer, en begin met spelen.
Wat een onzin, eliten mogen niet meer met kerkratten omgaan? En andersom?
Ik ben niet van plan om Jacob te ontlopen, nee echt niet.
Ik speel het langzaamste en zieligste nummer dat ik ken, en kijk ondertussen naar de troep in mijn kamer.

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik leunde over mijn bord met prut.
Zuchtend duwde ik het bord van me weg. Ashi zat naast me.
"Heb je geen honger?" Vroeg ze. "Ik heb trek." Zuchtte ik.
"In jou." Grijnsde ik tegen haar. Ik trok Ashi dicht tegen me aan en zoende haar.

-Finn-
KR
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik sjok met mijn gewichtige tas op mijn rug naar mijn tent. ikn zie dat Ray vrolijk naar me toe zwaait. Hij staat bij de boom waar ik hem als eerst heb gesproken.
Ik smijt mijn tas snel de tent in en hol naar hem toe.
"Hoi," zeg ik, iets verlegen.

-*- Avalon -*-
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Kerkratten en Eliten gymmen nu dus ook al apart. De gymles was een hel. Bianca ging de hele tijd lopen slijmen, en de jongens begonnen alleen maar over het feest van vanavond. Wat had ik gedaan? Waarom had ik überhaupt gezegt dat er een Eliten-feest zou komen? Op dit moment had ik helemaal geen zin in een feest, laat staan een feest dat ík helemaal zelf had geplant. Ik moest Jerrel nog spreken, of hij misschien wat drank kan regelen.
Nu sta ik dus in een gang, samen met de Eliten jongens. 'Dylan, vanavond wordt te gek.' zegt iemand die langsloopt en me een stomp op mijn schouder geeft. Ik glimlach een beetje.
'Bro's, ik ga Jerrel even zoeken.' lieg ik. Ik loop weg en kijk niet om. Ik ging op zoek naar iemand anders.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Niet veel later waren we weer aan het zoenen, ik geniet ervan als Wade me streelt, zo voorzichtig, zo...zo lief!
Ik zucht zachtjes, om hem niet af te schrikken, Wade kreunt zacht, als een soort antwoord.
Zacht duw ik hem wat naar achteren, zodat ik op hem lag, langzaam glijden mijn lippen naar zijn keel en begin hem daar uitbundig te zoenen, voordat Wade weer mijn shirt omhoog kan schuiven laat ik mijn lippen naar zijn keel glijden, "denk erom, lief", lip ik.


~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik kus Samantha uitbundig en probeer er op te letten dit keer niet te snel te gaan. Ik vind het heerlijk als ze me in mijn nek kust. Ik rol haar om en kus haar in haar hals. Zo te zien en horen vindt ze het heerlijk. Ik kan me moeilijk bewegen door de klappen van eerder, maar het lukt nog net.

Wade (elite)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik zit een beetje verveeld op een de trap voor de deur. Ik heb een grote bult op mijn hoofd door die stomme bal. Ik mis Dylan. Dylan, het enige waar ik van houdt. Waar ik aan kan denken. Ik hoop elke minuut dat hij me komt bezoeken. Zijn armen om me heen slaat en me zoent. Maar dat zal nooit meer zo makkelijk gaan. "Lorna!", wordt er opeens geroepen. De stem klinkt bekend. Ik draai me om en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik hield ervan als Wade me aanraakt, ik houd zo veel van hem dat het haast onmenselijk is.
Wade kust zachtjes mijn nek, ik voel een warme gloed over mij heen trekken, "oo Wade", kreun ik zachtjes, heel even vergeet ik mijn regels, mijn handen glijden naar beneden, duwen zijn shirt omhoog, Wade verstijft even, maar kust daarna hevig verder, ik trek nhet shirt over zijn hoofd, "laat me", grinnik ik in zijn oor, "ik dacht..", begint Wade, "niet denken", mompel ik en druk mijn lippen tegen de zijne. Wade leek het niet erg te vinden, juist fijn. "Alleen niet te ver, ik houd mijn broek aan", waarschuw ik alvast in zijn oor, ik voel hoe Wade zijn schouders ophaalt, "boeit me niet", kreunt hij, en hij kust me weer.



~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Lorna kijkt glimlachend om als ik haar roep. Ik trek haar mee een leeg lokaal in en zoen haar.
'Ik hoop dat je niet boos bent van vanochtend?' Ze schud 'nee' en woelt door mijn haar. 'Ik heb gehoord dat je een Eliten-feest houd vanavond?'
Ik glimlach een beetje beschamend.
'Ik zal me gedragen, schat.' Ze geeft me een knipoog. We beginnen hevig te zoenen.
Ik duw haar een beetje naar achterin het lokaal. Er is een ruimte tussen de kast en de muur waar je makkelijk met zijn vijfen kan staan.
'Zo ziet niemand ons, als er iemand langsloopt.' leg ik uit. Ik duw haar tegen de muur en begin haar hals te zoenen.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

We liggen heerlijk te zoenen. Ik wordt steeds gekker op Samantha. Ik blijf me ook steeds over haar verbazen. Ik ben blij dat ik haar heb. Voorzichtig doe ik haar shirt omhoog. Ze lijkt het niet erg te vinden. Ik kus haar nog eens in haar nek en ga steeds een beetje naar beneden. Dan ga ik weer terug naar boven. Samantha vindt het heerlijk.

Wade (elite)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Zuchtend staarde ik naar Ray en Avalon. Ik voelde me gebroken.
Langzaam rolde ik het verband rond mijn arm los. Kleine hechtingen lachte me vrolijk toe.
Ik aaide zacht over de wondjes. Ik zette mijn tanden in mijn knokkels.
Ineens stond Max achter me. "Vanavond is er een Elite-feest. Duf je op,steek je haar op en kom. Je bent onze nieuwe leerling." Grijnsde hij tegen me. Ik knikte en grinnikte.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik word zo rood als een biet.
"Ik wil jou ook niet kwjt." fluister ik. Ik leg Mijn wang voorzichtig tegen zijn borst en voel zijn armen om me heen vouwen.
"Ik wil jou ook niet kwijt." herhaal ik. Zijn warme lippen nemen plaats op mijn kruin.
We kijken elkaar aan. Zijn donkere ogen lachen me toe.
Ik ga op mijn tenen staan en geef hem een zachte kus.

-*- Avalon -*- KR
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Tassen vol met drank sleur ik mee naar boven, naar het Elite penthouse. Ik denk aan Lorna. We hebben staan zoenen achter de kast, en bijna had ik haar shirt uitgedaan. Maar het was alweer niet het goede moment. Ik kom aan bij de woonkamer van het penthouse en zie de jongens juichen als ik de tassen met drank op de grond zet. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Eentje geeft me een high-five.
'Kijk eens wat ik heb.' De jongen haalt een klein zakje uit zijn broekzak. Drugs. Ik zucht even diep. Waar ben ik aan begonnen?

-Dylan, Elite.
(ik ben naar een verjaardag, het kan dus wel even duren voordat ik weer post! Sorry!)
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Wanneer?", had ik gevraagd aan hem terwijl mijn hand op zijn kont rustte. "Binnenkort. Als we een goede ondergrond hebben", had Dylan geantwoord met een knipoog. Hij vriemelde aan de onderkant van mijn blouse. "Binnenkort..", herhaalde ik en drukte een kus op zijn lippen. Binnenkort.. Binnenkort. "In de gymzaal?", zei ik met een glimlach. 'Natuurlijk Lorna, de gymzaal.' Had ik gedacht. 'Hoe verzin je het.' Maar gek genoeg knikte Dylan. In de gymzaal, binnenkort.

Nu zit ik onderuitgezakt tegen de muur op de gang. Boven is Dylan waarschijnlijk lekker aan het feesten. Maar ik zag wel dat Dylan niet heel enthousiast was over zijn feestje. Ik hoop dat die Bianca Dylan niet probeert af te pakken. Zij is tenslotte veel knapper dan ik. Straks is Dylan met Bianca.. Ik voel de tranen achter mijn ogen prikken. 'Kom op, Lorna. Niet huilen. Dylan houdt Bianca wel weg..', spreek ik mezelf moed in. Ik sta op en loop ergens naar toe. Geen idee waar, ik zie het straks wel.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Hmmmm", kreun ik, Wade trekt voorzichtig mijn shirt uit, het was niet leuk om heel even te stoppen met zoenen, maarja, het liefst wil ik Wade hebben, lichamelijk. Ik druk me dicht tegen hem aan, Wade strijkt met zijn handen over mijn rug, glijden even naar mijn BH-sluiting en dan weer terug naar beneden, het voelt heerlijk!
Ik kus hem weer, heftig, Wade rolt zo dat ik boven hem hang, ik laat mijn hand over Wade's borst glijden, zijn heerlijke gespierde borst.


~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Langzaam trek ik mijn haar in een hoge staart.
Snel trek ik mijn shirt over mijn hoofd en trek een coltrui aan.
Een klein briesje waait naar binnen en mijn blote rug voelt koud aan.
Zuchtend trek ik mijn hakken aan. Emily was mijn grote redder.
Ik had niks speciaals. Emily zou me komen halen.
Ik wachtte.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Samantha en ik lagen hevig te kussen op bed. We gingen steeds iets lager en sensueler met strelen. Tot er een persoon die op het feestje van Dylan was binnen kwam. Geërgerd keken we op. ''Ow, sorry dat ik stoor.'' zegt de jongen. Ik herken die stem... Het is dezelfde als die van de jongen die me in elkaar heeft geslagen. Snel sta ik op, pak ik een stoel, en sla ik hem kapot op de jongen. Daarna pak ik hem op en gooi ik hem de gang op.

Wade (elite)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Bijna val ik in slaap op een van de stoelen in de gang. Boven me hoor ik harde muziek. Naar zit Dylan feest te vieren. Ik wrijf wat slaap uit mijn ogen en sta op. Ik ga maar mijn tanden poetsen. Ik strompel door de gangen richting de buitendeur. Op het plein branden enkele lichten in tenten die een silhouet maken van de bewegende leerlingen in hun tent. Ik pak mijn toilettas uit de koffer en loop weer de school in om mijn tanden te poetsen. Eens in de zoveel tijd krijgen we een nieuwe tandenborstel. Ze gunnen ons toch nog iets. In het toilet staat nog een meisje stilletje haar tanden te poetsen. Ik heb haar gezicht nog nooit eerder gezien. Ze kijkt me bedroefd aan vanuit een ooghoek. Zo zag ik er een week geleden ook uit. Met al die nachtmerries. Nachtmerries.. Waarom denk ik hier aan? Ik maak mijn ogen schoon en was mijn handen. Ik loop weer terug naar mijn tent en trek het grote shirt aan, mijn pyjama. Ik kruip onder de dekens. Welterusten Dylan. Welterusten HSOD. Ik slaap in en hoop dat ik morgen in een mooie wereld ben, zonder problemen. Met familie en met Dylan.

'Lorna Baker, kerkrat.
Trustuuuh.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten