Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 5 van 25

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

@ Ayumii: Sorry, maar ik zit niet non-stop achter de computer.

Ik wilde doorlopen, maar de jongen begon te huilen. Wat een huilebalk zeg! Ugh.. Chagrijnig liep ik verder, de hoofdpijn was er nog steeds. Verveeld liep ik naar de school, ik moest even uitrusten. Ik ging op een bankje zitten, zo ver mogelijk van de huilende jongen. Het speelkwartier was toch allang over?
O, wacht. Hij zal wel iets ouder zijn dan een kleuter.
Ik legde mijn hoofd in mijn nek en genoot van het zonnetje.

~Marica
Afbeelding
Terug!
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik dumpte mijn fiets in het fietsenrek en liep in de school. Op het bankje zat een magere, best wel rare vrouw. Met een boog liep ik om haar heen, langs jasper die weer eens werd bestolen van zijn lunchgeld. Ik wou hem zo graag helpen, maar ik kan niet. Soms dacht ik dat ik hem stiekem leuk vond.. Maari k vertelde het maar aan niemand. Ik liep de school in, rechtstreeks naar de wchokjes. Ik keek in de spiegel en kreeg bijna een hartverzakking. Mijn puisten, nog erger dan eerst! Het liefst wou ik meteen een vuilniszak op mijn hoofd doen, maar die was er niet, haha. Ik liep de klas in, en ik ging maar meteen zitten. Ik keek verveeld rond, toen ik mijn mobiel in mijn broekzak voelde trillen. 'Kun je na school op je broertje passen? Ik en je vader moeten weg. Xxx Mam' zuchtend antwoorde ik met ja, daar ging mijn filmavondje bij Elena.

Afbeelding ~Irene~
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Ik zag Irene voorbijwandelen en wilde schreeuwen dat ze de leerkracht erbij moest gaan halen, maar dan zou iedereen me een watje noemen. Ik stapelde al mijn moed bijeen en kon me met veel moeilijkheden wegtrekken uit de greep. Toen ik eenmaal los was rende ik zo hard als ik kon weg. Met natte ogen, rende ik richting de schoolpoort.
'Hee waar ga jij naartoe!' Hoorde ik achter me. Ik loop hier weg, ik ga naar huis achter mijn computer. Ik kom nooit meer terug naar deze school. Ik snikte onderweg nog en mijn handen en benen trilden maar toch bleef ik rennen. Ik had nog nooit eerder gespijbeld, maar nu wel en iedereen had me al gezien...

- Jasper
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Vlug ging ik zitten in mijn schoolbank om vervolgens te kunnen zien wat dit schooljaar voor vlees bracht. Stuk voor stuk bekeek ik de meisjes, puisten... Plat... Te lelijk.. Zucht waar waren de babes van vorig jaar gebleven? Geschorst, gepakt op drugs , van school getrapt en naar een psycho inrichting... Zucht dit jaar zou hard worden, dan moest ik maar in het uit gaans leven wat zien te scoren... En dan niet alleen babes..

Toen puistenkop voor bij kwam stak ik mijn been uit, ze zat altijd naast mij of achter mij en dit keer wou ze naast mij gaan zitten en voordat ze mij on aankijken stak ik mijn been uit en al haar boeken lagen op de grond..
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

De uren verstreken terwijl ik aan het lezen was. Nouja, uur dan. Ik sloot het document af en dronk mijn vijfde kop koffie leeg.
Nooit geweten dat deze documenten zo saai zouden zijn.. Ik had die koffie echt nodig om wakker te blijven.
Daarom was ik tijdens het overwerken zeker in slaap gevallen.
Gaap.. Ik ben toe aan vakantie. En snel. Ik surfde even naar websites van diverse reisbureaus toe, maar naar de landen waar ik naartoe wou was nog alleen maar voor over 4 maanden vrij.

Jammer, maarja, niets aan te doen.

Laat ik dan maar nog een broodje kaas gaan halen.

Toen ik een kwartiertje later bij de winkel aan kwam lopen zag ik dat er iemand anders achter de kassa zat. Ze had zwartig haar, was bleek en ehh.. ik werd er best wel bang van.

Ik liep toch maar de winkel uit..
Ik haal wel een appeltje bij de groenteboer hier om de hoek, dacht ik

Ondertekend: Burgemeester John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Jenny

Daar lag ik op de grond: Al mijn boeken lagen gespreid naast mij. Het was Tim weer, maar ik durfde er niks van te zeggen. Ik was bang voor wat hij zou doen: Mijn school leven ook verpesten. Dat niet graag! Ik ging een tafel achter hem zitten. Ik kee rond in de klas: Jasper was er nog niet. Misschien was hij ziek, of had tim weer nog iets gemeens gedaan. Ik had zo`n zin om Tim ook voor de hele school te vernederen, hem aan het huilen maken, alles om zijn leven te verpesten! Maar dat deed ik niet, ik zei er niks van, ik keek hem niet aan. Ik liet het maar zoals het was.
Toen ik Katja zag zitten kon ik mijn lach niet inhouden. Ze zat onder de modder, helemaal vies! Tim draaide zich om en pakte een boek dat op mijn tafeltje lag. 'Lach je nou om mij?' boos keek hij me aan. Toen las hij de titel van mijn leesboek, en hij begon keihard te lachen. 'Lees jij shakespeare?'

Afbeelding~Irene~
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

De huilebalk rende langs me, weg van de school. Wat een sukkel.
Door het raam boven me hoorde ik een harde klap. Wat was daar nou weer gebeurd? Ze verpestte mijn ochtend! Daarna hoorde ik gegiechel. Bah.. konden ze niet ergens anders les hebben?
Ik ging op m'n knieën op de bank zitten en gluurde door het raam. Ik zag een puistenkop achter de pestkop zitten, ze leken in gesprek.
Las de pestkop Shakespeare. Dit verwarde me.. ik dacht niet dat de pestkop daarin geïnteresseerd zou zijn.
Toen draaide iemand zich om, en betrapte mij op gluren...

~Marica
Afbeelding
Terug!
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

In de klas verveelde ik me rot.
Stomme, saaie lessen enzo.
De hele tijd keek ik wat rond en speelde wat met m'n haar.
Ik keek van Tim, naar Jasper en van Jasper naar Irene.
'Jasper en Irene..' Kwam in mijn gedachten. 'Lijkt me wel een goed stelletje.. Nee, dat kan niet, dan zal irene ook gepest worden en dat wil ik niet!'
Ik zag opeens een lege stoel, die was weer van Noah
'Hij spijbelt echt vaak.' Dacht ik. 'Zal hij ook aan de drugs zijn?'
Ik pakte een spiegeltje uit mijn schooltas en keek of mijn make-up nog goed zat, en ja, alles perfect!

-Elena-
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

" Ja ik meen het Irene, mijn kennis in de literatuur is breder dan sommigen mensen denken." Ik zag Jenny, oftewijl puistenkop verbaasd kijken, niet zozeer met haar gezicht maar in haar ogen. Wat was het grappig om mensen in de maling te nemen. Ik gaf haar een lach en een knip oog en draaide mij weer om en zag dat marcia keek. Ik keek haar aan met de blik van: wat kijk jij nou? En ze draaide zich zelf weer om.

V Ayum zei tegen mij op msn dat er tegen mij gepraat werd, daaruit haalde ik dus dat het tegen mij ging . sorry hoor dat ik over de tekst van jenny heen las :glare

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op do 05 aug 2010, 21:09, 3 keer totaal gewijzigd.

tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

het lachen had ik wel verwacht ik bedoel ik stink en zit onder de modder
toen ik eenmaalzat
eerst viel de stoel om
toen ging ik naast te stoel zitten
en toen ik weer stond stuikelde ik over me eigen voeten

ik kon nog uitbrengen :je wilt niet weten wat er vanochtend gebeurd is .
En probeerde op te letten maar het lukte niet steeds spokende vragen door me hoofd
Wat ? Of als dat gebeurd ? en wat nou en....................................
KATJA!!!!

_____________Katja__________________
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Toen ik thuis aankwam zag ik de buurvrouw, ze was buiten de bloemen water aan het geven. Toen ze mij zag, keek ze mij met grote ogen aan. 'Jasper, wat is er jongen, waarom ben je niet op school?' Vroeg ze terwijl ze naar me toe wandelde. 'Ik voel me niet zo lekker.' Antwoordde ik terug
'Arme jongen, wat heb je?' Vroeg ze toen. 'Nou, ze pesten me altijd ! Ik moest vandaag weer mijn lunchgeld geven naar die pestkoppen. Ik ga nooit meer terug naar die school.' Zei ik en barstte alweer in tranen uit. 'Arme arme Jasper ! Heb je dit wel aan je ouders verteld?' Vroeg ze toen
'Ja dat heb ik gedaan, maar ze geloven me niet, ze zeggen altijd dat ik mijn geld aan computerspelletjes uitgeef. Terwijl ik elke dag met een lege maag terug naar huis kom, waarom zou ik mijn lunchgeld aan spelletjes uitgeven.' Legde ik uit.
'Da's waar, kom maar naar binnen, je ouders zijn net vertrokken er zal niemand thuis zijn. Ik heb nog niet ontbeten dan zullen we dat samen doen.' Zei ze
Ik knikte met een hangend hoofd en volgde haar mee naar binnen. Ik had best wel honger...
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ayumii schreef:
Vampsessed schreef:Hallo even voor de duidelijkheid, Jasper is niet op school.
De pestkop leest Shakespeare niet, maar Irene
^ & Het is niet Jenny, maar Irene xD
Ik denk dat Marica DENKT dat Tim Shakespeare leest, omdat hij die nu in z'n handen heeft en op de kaft kijkt. :P
Umm.. ja dat bedoelde ik. Ze (Marica) is niet zo snel :P.

De pestkop smeet het boek op de tafel van de puistenkop. Aaah, dat was duidelijker. Toen betrapte hij me, hij keek me boos aan (waarom dat?) en ik draaide me om. Wat een arrogante puber.
Stijf stond ik op. Het was te vroeg om naar het werk te gaan, en ik stond nou niet bepaald te springen om dat te doen.
Toen zag ik de brandtrap, het was een klein gebouw, maar ik kon toch op het dak gaan staan en van het uitzicht genieten. Er was een nadeel: de brandtrap liep langs het raam! Ik besloot snel te rennen met zo minmogelijk lawaai als niemand keek.
De les begon, nu hadden ze de aandacht nog, en ik greep m'n kans.

~Marica
Afbeelding
Terug!
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Ik maakte nog een wandelingetje terwijl ik mijn appeltje opat. Toen ik toevallig langs de school liep zag ik iemand de brandtrap van de school op rennen.
Ik rende erachterna, roepend: Mevrouw! Mevrouw! Deze trap is alleen open voor gebruik als er brand is!
Net toen ik brand wou uitspreken, en ik wat dichterbij kwam kreeg ik opeens haar vuist in mijn gezicht.

Ik viel flauw...
Recht voor het raam van de klas..
AUW

John
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
o0simsfreak0o

op school waren de lessen dood saai, ik keek naar de pestkop en puistenkop en toen ging ik opeens heel hard lachen en wilde dus aandacht. ik begon ook opeens te gillen en pakte de bril van die puistenkop of en deed um zelf op en ging rondjes rennen door het lokaal alsof ik heel gestoord was. en liep perongelijk de bril van de puistenkop vallen en sprong erop en zei 'oeps' meer niet en ik ging lachen alsof ik dronken was en had geblowd en viel daarna in de stoel inslaap

-Maya-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Jenny

Ik rende achter Maya aan, maar voordat ik het kon tegen houden viel de bril, en liep ze er over heen. Ik pakte mijn kapotte bril op, en ik kon een traan niet onderdrukke . Mijn nieuwe bril, nu al kapot! Mijn moeder gaat zo erg boos worden! Ik ren de klas uit naar de wc's. Maar ik kon mijn bril niet maar zelf maken. Zonder bril zag ik hartstikke weinig. Opeens moest ik huilen, en ik wou weg van iedereen. Opeens kwam Elena binnen rennen. Ze bekeek zich eerst in de spiegel, en daarna liep ze naar mij toe. 'Shit irene, je nieuwe bril!' ik geef haar dan een knuffel, ik ruik haar parfum goed. Ze ruikt altijd zo lekker, en ze is zo knap, was ik dat maar.

~Irene~

Laatst gewijzigd door Jenny op do 05 aug 2010, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Terwijl ik een stoel pak bedenk ik me wat een byzondere baan ik heb. "Juf" op een school met maar 1 groep.
Het voordeel is wel dat ik zo langzamerhand een beetje lijk te weten wat er speelt onder de leerlingen.
Hoewel het soms wat stressy is wil ik niet anders.
Al mijn leerlingen hebben zo hun leuke en mindere kanten, aan mij de taak er het beste uit te halen.

Hey, waar is Jasper? Ik heb zoals beloofd de extra informaticataak voor hem meegenomen, die jongen wordt nog eens multimiljonair met zijn computerkennis.
dd
Ik zou willen dat ik dat over al mijn leerlingen kon zeggen.

Vanavond ga ik maar eens met mijn man praten over de kostschoolplannen voor onze dochter want haar gedrag loopt de spuigaten uit.

Laatst gewijzigd door Elodie op do 05 aug 2010, 23:00, 3 keer totaal gewijzigd.

OMG, ik ben tante geworden
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk

Ik ben erg moe,dus school heb ik vandaag weer even overgeslagen. Eigenlijk zou ik Tim helpen met pesten,maar hij weet ook wel dat ik niet altijd op school ben. Verder moet ik nog even mijn huiswerk maken van de afgelopen dagen. Nouja maken doe ik nooit. Gewoon een beetje half en een beetje onzin dan is het zo klaar. Als ik nog 1 keer zonder afgemaakt huiswerk op school kom,heb ik grote problemen.. Trouwens ik ben best wel nieuwsgierig wat er gebeurd op school.. Maar goed ik begin nu aan mijn huiswerk en later zie ik wel verder.

- Noah
Afbeelding
o0simsfreak0o

toen ik weer wakker was geworden en weer een beetje normaal, liep ik naar Elena en ik zei sorry engaf haar mijn bril aangezien ik lenzen draag en thuis tochnog een andere bril had, ik wist dat ik dezelfde sterkte had als zij alleen wist niemand dat ik een bril had ik gaf Elena ook nog het geld voor de verzekering dat ik eigenlijk wilde gebruiken voro nieuwe kleren maar een bril is toch belangrijker

-Maya-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Gesloten