Mijn pc staat nog gewoon op het netwerk als hij uit staat . En net ff wat spullies gedownload voor dat ene filmpje ^_^
En er staat een nieuwe bewerkte foto van mij in het bewerkte plaatjes topic
nee hoor, ik dacht net al: ik heb zozi een tijd niet gezien, maar we zijn met een groepje van 7 ook een weekje op 'vakantie' geweest dus misschien was je er toen wel
Yeah, vandaag weer school >.< Omdat het vorige week niet door ging hebben we vandaag video contact met Finland! & Ik moet mn wiskunde GP nog inhalen, maar mn boeken liggen nog op school. Even snel in de pauze kijken dan
ik kwam vanochtend nat op school
en we hadden 's middags van 5 over 12 tot 10 over 2 pso(geen idee wat het is, al sla je me dood) maar ik was al heel vroeg uit omdat ik zo'n onderdeel had wat maar een kwartier duurde x]
Ikke ben al ui .
Mijn laptop loopt echt meer dan 15 minuten achter .
En eindelijk snap ik wat van het boekverslag . Ik ga er nu aan beginnen . Ik doe Twilight .
En ik weet eindelijk hoe ik ervoor zorg dat die rotjongens stoppen met me prikken met stokken, keihard kappen roepen . Ze schrokken echt . En mijn gymleraar kwam naar me toe, hij zei dat ik een 'toffe' meid was. En dat ik altijd zo'n goeie inzet heb .
Ik mag 'm wel . Ik krijg meestal wel hoge cijfers, dat komt vooral door me inzet. Ik ben 1. totaal niet lenig. 2. niet actief, vanwege rot astma >.<
En ik ben tegen een muur op gelopen . Dat je tegen de muur op loopt en je dan afzet. Da's leuk!!
ik ben over 20 min klaar en hoop dat het nog ff een uur droog blijft. moet nog even naar coop, moet H&M ding terug sturen. *zucht* dan eens even prutsen met draadloosnetwerk van router en dan alle uitzet spullen van mijn vriend naar zijn moeder brengen..
Ik wil even kwijt dat ik net klaar ben met mijn reflecties (20 pagina's bij elkaar) en dat ik nu verder moet met het leren van verschillende onderwijs modellen, wat passend onderwijs is en over sociaal emotionele begeleiding van leerlingen. Snap er zooo weinig van..