'Dylan, vind je het goed als ik eventjes hier blijf? Ik wil een tijdje piano spelen, en alleen zijn.' Ik knikte, natuurlijk begreep ik haar. Ik gaf haar nog een kus op haar lippen. 'Je bent mooi, Lorna.' Ze glimlachtte, maar toch was er iets in haar uitdrukking dat ze vandaag nergens zin in had. Rachel. Natuurlijk.
'Eh, ik ben in de sportzaal, als je me zoekt.' ik gaf haar nog een kneepje in haar hand, en liet haar toen los. Het deed me pijn dat Lorna zo leefloos was, maar ik moet haar wat tijd alleen geven.
Rustig liep ik naar mijn kamer, haalde wat sportkleren en kleed me om in de kleedkamer bij de jongens.
Ik pak een bal uit een kar en begin een beetje te basketballen.
'Ziet er goed uit,' klinkt het opeens.
Ik draai me om en zie Bianca daar staan.
'Eh, dankje. Hier vang.' ik gooi een bal naar Bianca toe. Ze kan hem maar net vangen.
'Au!' roept ze, en ik moet lachen. Ze loopt naar me toe.
'Hier,' ze geeft me de basketball, 'ik ben niet zo goed in basketballen.' Ze geeft me een knipoog.
Ik vang de bal en gooi hem meteen in het net. 'Bianca.' zegt ze terwijl ze een hand naar me uitsteekt. 'Dylan.' zeg ik.
'Waar komt dat charmante accent vandaan?' vraagt ze, terwijl ze iets te lang mijn hand vasthoud. Langzaam haal ik mijn hand uit de hare. 'Finland.' zeg ik en vang de bal die terug stuiterd en houd hem onder mijn arm vast.
'Elite, toch?' vraagt ze me.
'Eh, ja.' ik weet niet waar dit gesprek naar toe gaat, maar blijf beleefd staan.
-Dylan, Elite.
Laatst gewijzigd door Nona op di 08 mar 2011, 15:46, 3 keer totaal gewijzigd.