Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 34 van 78

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik lag in mijn hangmat te schommelen. Niet dat ik kon slapen! Nou ja, dan maar niet slapen. Ik trok mijn kleren weer aan en kamde mijn lange haren met een mooie Chinese borstel. Ze glansden nu mooi. Ik ging op zoek naar Jack. Ik vond hem bij de bar. Waar anders?
"Ik kon niet slapen," zei ik vrolijk en ik ging naast hem zitten.

LIA
Afbeelding
caesar11111

We zaten aan de bar, beiden een flesje rum in ons hand en leunden comfortabel tegen de kisten.
Ik wist niet of Darnell zo'n drinker was maar we hadden wat te bespreken, wie zou het kunnen overnemen.
Ik zuchtte en streek in mijn haar. "Wat dacht je van, Richard" vroeg Darnell, ik schudde mijn hoofd. Sinds de dood van zijn vrouw was hij in alle staten, we hadden niet nog een mantaal onstabiel iemand nodig ...
"Misschien moeten we eerst piekeren over hoe we Cwen gaan afzetten" mompelde ik "De boot is tenslotte wel van haar, kunnen we dat dan zomaar maken ..."

-Lucas Folcalor-
Jozz

"Hey Jane." Roep ik, als terwijl ik mijn gevallen centen van de grond raap. "We hebben hier nog rum."
Zwijgend liep ze naar ons toe en pakte het glas aan dat net was ingeschonken.
"Bedankt." Mompelde ze en ze ging 2 krukken verder zitten.

~| Jack Beckeans |~
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik loop door het schip en besluit door de bar te gluren. "...over hoe we Cwen gaan afzetten." hoor ik een stem zeggen. Lucas?! Huh?!! Ik ren de bar in en til Lucas bij zijn kraag op. "Wat was dat over Cwen?!!" schreeuw ik woedend.

~Ayme
Afbeelding
maike0090

Als een gek komt Ayme aanstormen en pakt Lucas bij zijn kraag.
"AFZETTEN? CWEN?" gilde ze hysterisch.
"Ayme rustig," suste Darnell. Maar Ayme werd niet rustig. Ze gilde en ze sloeg Lucas. Jack en Darnell kwamen in actie en trokken haar van Lucas af.
"Dankje man," zei Lucas verbaasd. Ze zetten Ayme op een stoel en hielden haar vast. Ik keek bezorgd. Dit was niet gezond.
"Ayme rustig," zei ik. Maar Ayme schudde haar hoofd

LIA
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Na nog wat geslapen te hebben sta ik op, er ligt een gebroken fles op de grond, rum was eruit gelopen. Ik strompel naar de bar. Ayme had Lucas bij zijn kraag gegrepen, ik trok 1 wenkbrauw op.
"Wat is hier nu aan de hand!" Mompel ik. Ik schud mijn hoofd, op dit schip was niks normaal. Ik pak een fles rum en kijk naar het schouwspel.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Verdrietig liep ik aan de bar. Ik had alcohol nodig, en veel ook. Maar in de bar zat Lucas.
Als versteend stond ik in de deuropening, mijn ogen heel erg groot. Mijn hart begon heel hard te kloppen, het deed zo'n pijn. Ik wilde weer gaan huilen, maar ik durfde niet. Niet tussen al die mensen, wat moest ik dan doen?
Plotseling draaide Lucas zich om..

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
Emma

Ayme kwam naar me toe rennen. 'Cwen! Lucas wil je afzetten!" Brulde ze. Ik knarste met mijn tanden. " Ze durven. Misschien dat een tijdje op Cenweard ze goed zal doen." Sis ik. " Wie waren het Ayme." Vroeg ik.
Ayme begon een hele lijst op te noemen van mensen die het over het afzetten hadden. " Maar dat is de helft van mijn Crew." Schreeuwde ik verbaasd. Ik zag Cenward liggen. " Ze zullen zien wie ze tegenover zich hebben. Cwen! The kapitein van the Black rose." Ik stopte en riep iedereen bij me. " Luister mannen we gaan wat dingen opgraven. In het bos ligt een kist. Die moet je zoeken! Wie hem het eerste vind krijgt dit!" Ik gebaarde naar de kratten rum die ik uit de bar had gehaald. Iedereen keek naar de bar n toen naar de kratten. Je kon het kwijl bijna zien druipen. Ik stuurde de mensen die Ayme had opgenoemd weg en ze renden allemaal het bos in. " De sukkels." Ik draaide het schip en Voer weg.

Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^ ehem We zijn net allemaal van the black rose gedumpt xD
---------------------------------------------------------------------
Ik en Jowl lieten elkaar los toen we Cwen hoorde schreeuwen." Luister mannen we gaan wat dingen opgraven. In het bos ligt een kist. Die moet je zoeken! Wie hem het eerste vind krijgt dit!" ze gebaarde naar de kratten rum die ze uit de bar had gehaald. " Owh, die moet ik hebben" zeiden ik en Jowl tegelijk. We keken elkaar aan en barstte in lachen uit. We liepen de loopplank af en renden het bos is.

-Emerild-
Afbeelding
I wish love could last forever.
maike0090

^ Jah klopt. Ik sta ook op het land xd
---------------------------------------
Ik keek om me heen. De mensen die hier waren, waren de genen van het verzet. Oftewel; zowat iedereen behalve Ayme en Cwen. Ik klampte me aan Jack vast.
"Waar gaan we nu heen?"

****LIA***
Afbeelding
Yum

^^ Niet allemaal, de mensen die ik op het lijstje had gezet :)
--------------
Ik had me in mijn kajuit verborgen, bang dat de mensen die over Cwen afzetten praatten erachter zouden komen dat ik het aan Cwen had doorverteld. Maar ik moest Cwen beschermen. Ik ben niet voor niets op de Black Rose!

~Ayme
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Natuurlijk liet ik zo'n kans niet voorbij gaan!
Maar eenmaal van boord, bleek het allemaal 1 grap. En ik had niet eens mee gedaan.
Precies om het moment dat ik duizelig voel draai ik me om en loop zo snel als mogelijk naar de bosjes, daar gaf ik over.
Ughhh... En Cwen was weg met al het alochol! Ik haatte haar! Ik zou haar nek omdraaien! Haar wurgen!
Ik merk dat ik begin te trillen, niet goed. Weer geef ik over. Stom hoofd!
Langzaam kom ik overeind.
"Kunnen we niet weg gaan ofzo? Zelf een vlot maken?" Vraag ik schouder ophalend.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
caesar11111

Ik had nog steeds een schip met Eastred Remember xD
--------------------------------------------------------------------
Mensen vlogen in hun haren en wensten verwensingen naar Cwen die al lang was weggevaren.
Ik keek naar mijn schip, het zou krap worden maar we zouden er in passen.
"Oke mannen, ... en vrouwen" Riep ik boven iedereen uit. "We kunnen op nog steeds met dit schip"
Ik wees naar de golvende witte zeilen van het grote schip. "HEt wordt krap en de boot zal ons niet houden als we niet genoeg lading eruit halen, dus waar wachten we nog op"
Snel liepen mensen het schip in en gooiden de overbodige dingen overboord, na enige tijd hadden we al de rommel geloosd en voerden we de zee weer op. Ik grijnsde, wat stom dat Cwen dit over het hoofd had gezien ...

-Lucas Folcalor
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik liep van het schip af. Ik vertrouwde de boel niet helemaal. Plotseling greep Cwen mijn arm vast.
"Nee, jij blijft hier," mompelde ze gevaarlijk. Ze smeet met haar kajuit in.
"Lucas en de anderen zitten vast op dat eiland, maar jij kan hen terugbrengen naar de Black Rose. En dat, is het laatste wat we nodig hebben."
Cwen lachte gemeen.
"Lucas!" gilde ik, het was eigenlijk het enige wat ik kon doen. Cwen keek me minzaam aan, en sloeg me in het gezicht. "Houd je mond, niemand kan je horen. Jij bent trouwens de reden voor mijn pijn, dus ik zou me maar te vriend houden."
"Jij bent anders ook de reden voor mijn pijn," mompelde ik. Cwen lachte een hatelijke lach. Een gestoorde lach.
"Alsof iemand om jouw geeft," en met die woorden verliet ze de kajuit.
Ze liet mij achter, als een hopeloos scheepswrak.

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik loop te ijsberen.
Dat ik hard moet gaan werken doet er niet toe. Ik zit een plan te bedenken hoe we Cwen gaan aanpakken.
Plotseling krijt ik een idee. Een briljant idee. Maar dan moet iedereen wel meewerken.
Ik vertel het aan de anderen.
Lucas zou Cwen op de loopplank moeten zetten.

xx- Jane -xx
Yum

Ik liep langzaam mijn kajuit uit, liep wat door het schip en opende de deur van een andere kajuit. Daar zag ik een huilende Eastred.
"Uhm, uhm, hoi. W-wat is e-er?" vroeg ik aan haar.

~Ayme
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik kijk haar aan. Mijn ogen vol onterechte haat. Ayme was eigenlijk gewoon een heel dom meisje. En naïef meisje ook. Hoe kon ze van dat gestoorde monster houden? Die vreselijke vrouw die haar en mij heeft gebroken.
"Ik haat haar, ik haat Cwen," mompel ik.
Ayme kon me alleen maar geschokt aankijken.
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten