Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 31 van 78

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik leek vergeten, Kack was met Darnell naar het ziekenhuis gegaan, hij had het niet eens gemeld.
Om dit soort dingen word ik nu pisnijdig! Ik strom naar mijn hut en begin in mijn deur te schieten, de klappen leken hard, maar luchte niet op.
Met trillende vingers draai ik het pistool om...zou ik het durven? Zou ik hetdurven lm mezelf neer te schieten? Zelfmoord plegen?

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Terwijl Darnell Lia aan het halen is hoor ik allemaal kleffe geluiden uit de kajuit van Lucas komen.
Normaal gesproken zou ik allen maar verder weg gaan staan, maar ik kreeg een naar gevoel.
Als ik in de deuropening sta zie ik Cwen en Lucas, die wel iets verder gaan dan "een kusje".
En in de hoek de huilende Eastred.
WAT?! Heeft Lucas Eastred gedumpt voor Cwen?!
Nee, dat kan nooit. Hij heeft zo om haar gevochten.
"Cwen, monster dat je bent! En jij Lucas, jij bent precies hetzelfde. Alle mannen zijn precies hetzelfde! Zie je dan niet wat je Eastred aanricht? Zo ken ik je niet. En op deze manier wil ik je nooit meer kennen."
Ik voel mijn adem stokken. Eastred maakt nu precies hetzelfe mee als ik, en dat wil ik niemand aandoen. Maar wat doe ik eraan?

xx- Jane -xx
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik hoor geschreeuw, het zal weer eens niet rustig zijn.
"Wat is er?" Zeg ik terwijl ik de kamer van Lucas binnenkom. "Jane! Jij moet naar Lia! Straks gaat het verkeerd met je wonden." Ik pak haar arm en zet haar buiten.
"Lucas, wat ben jij aan doen?" Vraag ik boos.

~| Jack Beckeans |~
Emma

Ik leg mijn hoofd tegen Lucas'borst. " Je hebt gelijk ik doe raar. Rustig maar het is niks." Fluister ik.
Ineens hoor ik Jane. Ik kom snel overeind en smak tegelijkertijd op de grond. Lucas springt van het bed af en helpt met overeind. Ik Kus hem nog een keer. " Ga weg Jane." Lip ik. Ineens komt Jack binnen. Hij ook kwaad. "Rot op Jack,We zijn bezig." Murmelde Lucas.
Ik sloeg mijn armen om zijn nek. Voorzichtig Kuste ik hem. Mijn hart maakte een sprongetje door mijn hele lichaam. " Vertrouw je me?" Vroeg ik zacht. Lucas knikte. " Doe je ogen dicht." Fluisterde ik. Ik duwde hem zachtjes richting het bed. Ik ging naast hem liggen en legde mijn hoofd in zijn nek. " doe je ogen open." Fluisterde ik. Lucas draaide zich naar me. Ik kuste hem.
Ik legde mijn hand in zijn prachtige bruine warrige haar. mijn andere hand lag op zijn perfecte rug.

~ Cwen

Laatst gewijzigd door Emma op zo 16 jan 2011, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Mijn ogen waren rood van het huilen, en ik naar het water, ik wilde niet, ik durfde niet. Ik moest...
Mijn gedachten stopten de hele tijd halverwege. Ik wilde wel, ik wilde niet.
Cwen vermoorden, in het water springen...
Ik dacht aan wat ik net gezien had, en dat was niet zo slim. Ik krijste het uit.
Ik bleef gillen, totdat ik een hand op mijn schouder voelde. Ik hoopte dat het Lucas was, maar die was het niet. Het was...

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
caesar11111

Waar kwam al deze heisha vandaan, ik voelde hoe Cwen me weer kuste en ik grijnnsde. Wat was dat toch heerlijk. Jack en Jane brilden en tierden maar het kon mij niet schelen. Uieindelijk werd ik nijdig "wat willen jullie, zijn jullie jaloers" riep ik uitdagend . Jack stroopte zijn mouwen op en Miep naar me toe,"het spijt me makker maar dat is het enige dat je zal doen ontwaken uit je stommiteit..." een harde dreun tegen mijn slaap en ik viel tegen de vloer aan, ik voelde de afdruk van jacks vuist nog nakloppen. En toen ik mijn ogen opende lag ik niet meer op de grond maar op een bed met Eastred aan mijn zijde, de nachtmerrie was over...
maike0090

Ik hoorde een hoop kabaal uit de kajuit van Cwen, maar Jane was nu even belangrijker. De ontsteking zat op een heel gevaarlijke plek! Maar ik kon het niet ontsmetten. Het enige wat ik had was zoutig water en naald en draad. Maar ik kon de wond ook niet openmaken.
"Lia? Wat is er?" vroeg Jane.
"Je wond is erg gevaarlijk. Ik kan hem niet schoonmaken! Ik weet niet wat ik moet doen! Het spijt me."
"Verzin dan iets!" krijste Jane. Ik schudde mijn hoofd. De wond moest zichzelf genezen.
"Het enige wat ik kan doen is de boel in de gaten houden," zei ik. Toen ging ik op zoek naar Jack.
"Wat was dat nou? In Cwen's kajuit?"
Jack vertelde me het hele verhaal. Ik keek hem geschokt aan.

LIA
Afbeelding
Emma

Ik stond kwaad op en greep Jack bij zijn keel. Kwaad schudde ik hem heen en weer. "Je...durft...wel...he...stomme...etterbak!" Ik liet hem los en stampte kwaad naar Eve. Ik greep naar mijn hoofd. "Ik wil hem terug. Jack heeft hem gemept. Nu is hij normaal." fluisterde ik tegen haar.
Eve zuchtte. Ze drukte een ring in mijn hand. " Als je deze omdoet en een keer met je vingers knipt komt jou lieve Lucas terug." Zuchtte ze. Ik deed het ding om. Ik probeerde het. Ik knipte een keer met mijn vingers.

~Cwen
Afbeelding
Jozz

Cwen pakte mij bij mijn keel.
"Als je nu niet los laat dan geef ik jouw ook een knal." Zei ik rustig. "En dat wil je niet ja."
Kwaad liet ze me los, ik zou nooit vrouwen slaan, maar Cwen was de laatste tijd zo opdreef dat ze het verdiende.
maike0090

Cwen kwam aanstormen en greep Jack boos vast. Dat pikte ik niet! Ik wilde net op haar rug springen terwijl ze weg liep maar Jack greep me vast.
"LAAT ME LOS! IK GA HAAR SLAAN," gilde ik.
"Lia dan maak je haar alleen nog bozer," suste hij. Ik knikte.
"Zet je me nu dan wel weer neer?" grinnikte ik. Jack zette me op de grond.
"Maar ik vertrouw dat hele zaakje nog steeds niet," mopperde ik. Jack schudde zijn hoofd.
"Ik ook niet Lia, ik ook niet."
"Hoe staat het met ons spel?"
Jack lachte. "Oh ja, die hebben we ook nog!"

**LIA**
Afbeelding
Emma

Ik ging terug naar mijn Kajuit en wachtte. Lucas kwam binnenrennen. " Waar was je mijn liefste?" Vroeg hij. "Ergens in de zevende hemel die niet fijn was zonder jou." Zei ik. Ik vloog hem om de hals.

~Cwen
Afbeelding
Simmielove

Ik duwde zachtjes aan de trekker, hij was nu geladen. Zou ik het durven?
Ik zou het wel durven dat is zeker! En waarom zou ik het niet doen? Wie gaf om me! Niemand! Iedereen zag me aan voor een vloek! Iedereen!
Ik adem diep in door mijn neus.
Ik voel dat nadat ik geschoten heb mijn hoofd vreselijk bonkt. Het brandde! Ik kneep mijnlippen op elkaar en hoopte dat niemand de klap hoorde, dat niemand kwam helpen. Dat iedereen vrderging waar hij of zij was gebleven.
Ik had verwacht dat ik snel weg zou zijn, maar helaas. Zou ik mis geschoten hebben? Ik probeerde mijn linkerhand omhoog te brengen om te voelen. Ik voelde niks, het enige wag ik voelde was oed, ik probeerde na te gaan waar de kogel zat. Hmm, blijkbaar toch niet netjes geschoten.. Misschien zou ik dan wel dood bloedden. Of ik moest gewoon mijn adem inhouden..

~Willow Smidweed~ die op sterven ligt xD
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik hoorde ook al allerlij geluiden horen uit de kajuit, ik fdacht is Cwen nu weer bezig. Ik liep er naar toe, ik zag Lucas half naakt ik zag Jack met rooie striemen om z'n nek Easterd die aan het huilen was en Cwan die d'r uit zag alsof ze elk moment iemand zal kunnen vermoorden. Wat was er nou weer gaande? ik zei: "uhmmm... sorry dat ik dit gezellige theekransje moet verstoren maar wat is er nou weer aan de hand?" Toen ik een knal hoorde draaide ik me om. Ik dacht niet weer he.

-Darnell-
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Lia, we hebben rum!" roep ik haar na, maar ze is alweer verdwenen.
Ik hoor haar met Jack, Cwen en Lucas praten. Er verspreidt zich een hatend gevoel in me.
Niet hatend tegenover Lia of Jack, maar tegenovr Cwen en Lucas. En dan vooral Lucas.
In het bos dacht ik hem verkeerd ingeschat te hebben. Ik had dan geen oogje op hem, maar ik had wel gehoopt goede vrienden met hem te worden.
Hij was immers, samen mjet Lia, de enige die van mijn geheim wist en daarmee wist hij ook wat er in mijn hoofd omging, grotendeels dan.
Maar om iemand zó'n pijn te doen, nee.

Plotseling hoor ik een knal. Ik negeer wat Lia me geadviseerd heeft en ga kijken wat er aan de hand is.
maike0090

Ik storm achter Jane aan en met zijn allen zoeken we waar de knal vandaan kwam. Ja hoor, willow!
"IK HEB WATER NODIG, NAALD EN DRAAD EN DOEKEN!" gilde ik. Meteen stoof de groep uiteen.
"Hou vol willow"

LIA
Afbeelding
Simmielove

Ik schud wazig mijn hoofd, "laat me gewoon doodgaan." Mompel ik. "Waarom zou ik leven? Het leven is leuk met vrienden, met geliefden. Wat heb ik? Niks. Alleen maar een vaag verleden. Ik heb niemand meer."
Ik snapte niet waarom Lia gilde. Misschien zag het er vreselijk uit.

Willow Smidweed
Afbeelding
Jozz

"Shit!" Riep ik. "Kom mensen allemaal even weg geef haar de ruimte."
Ik leidde Darnell en Jane de gang op en adviseerde de rest om even naar de bar te gaan.

~| Jack Beckeans |~

Laatst gewijzigd door Jozz op zo 16 jan 2011, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik schudde me los, ik hoefde niet te zien wie me probeerde te helpen, ik wilde geen hulp. Ik wilde verdwijnen.
Ik sjokte naar de muur, en liet me naar beneden glijden. Ik had nog steeds Coins bloed op mijn jurk. Het bloed dat ik had vergoten voor Lucas, voor niets dus. Nu ik weg was, durfde ik niet terug. Ik wilde Lucas niet in Cwens klauwen zien. Ik wilde niet zien hoe mijn alles me verliet.
Ik zakte verder ineen en ging door met huilen.
Niemand kon me helpen, niemand kon me vertellen dat het goed kwam. Niemand kon me zeggen dat ik niet voor niets heb geleefd.
"Eastred?" vroeg Jane's stem toen.

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik pakte maar alles wat Lia nodig had en gaf het aan haar. Ja hoor Willow wou zelfmoord plegen was te verwachten. Ik ging op een krukje zitten en dacht na. Wat heb ik ooit bedacht om hier aan te monsteren, ja omdat Cwen ooit mijn leven heeft gered oke maar toch piraterij is hier minder dan persoonlijke problemen, mensen die zelfmoord willen plegen, Cwen die het met alles en iedereen lijkt te willen doen

-Darnell-
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten