De vrouw is helemaal overstuur. Logisch.
"Uit de weg, geef haar de ruimte!" roept Quinten terwijl hij de menigte om zich heen terug probeert te dringen.
Mijn blik blijft op het lijk rusten. Wat zou het verhaal achter zijn dood zijn? rond zijn keel bevindt zich een diepe snee, waar het uit ontsnapte bloed deels gestold is. Op het moment dat er een laken over het lichaam wordt gelegd, voel ik me opeens erg misselijk. Ik word overspoeld door een golf van duizeligheid en een vieze smaak bedwelmt mijn mond.
Voordat Ray me kan tegenhouden ren ik al het gebouw in en deponeer een flinke dosis braaksel in de WC-pot. De tranen staan in mijn ogen van het zuur.
Ik spoel mijn mond met wat water en ga zo snel als ik kan naar mijn hotelkamer. Met mijn hand graai ik in mijn jaszak, die samen met de jas die eraan verbonden zit over het voeteneind van het bed gevouwen ligt. Een paar pilletjes liggen in mijn hand geklemd. Voor een paar dagen dacht ik dat ik clean was sinds zeven jaar tijd. Ik sla ze achterover. Helaas zullen die dagen slechts herinneringen zijn. De pillen worden met een slik door mijn keelgat geperst. Het lukt net.
Nee, deze pillen heb ik nodig.
Avalon Brown.