Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 4 van 25

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

JustMyLife schreef:Noah, Amanda en Tim moeten nog een plaatje.
MOET nu nog niet, en Ansj heeft geen sims nu, dus Tim hoeft geen plaatje, behalve als iemand anders hem wil maken natuurlijk. BTW, ondertussen kunnen jullie al beginnen.

Het is ochtend. 7:00. Tim dreigt Jasper om geld, terwijl de andere leerlingen nog naar school moeten.

Laatst gewijzigd door Yum op do 05 aug 2010, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik stond die ochtend op en keek in de spiegel en schrok, zoals gewoonlijk, van mijn haar zoals het stond, ik sprong in bad en begon heftig mijn haar te wassen, na mezelf afgedroogt te hebben, ging in mijn haar föhnen en 10 minuten mijn tandenpoetsen voor tanden die altijd maar wit blijven. ik deed mijn make-up op en liep vrolijk naar beneden na mijn aangekleed te hebben, ik at cornflakes en deed daarna me haar zoals ik het wilde.

-zo :P ik heb me verhaaltje voor nu geplaatst ;3-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Ik barstte alweer in tranen uit, daar ging mijn lunchgeld voor vandaag weer. Elke keer als ik ermee naar de leerkracht toe ging of naar mijn ouders, geloofden ze mij niet. 'Je geeft je geld uit aan computerspelletjes Jasper.' Had mijn vader gezegd. Had ik dat maar kunnen gedaan in plaats van mijn geld elke keer aan hem te moeten geven. Ik ga een paar dagen niet naar school, ik blijf thuis lekker veilig onder mijn dekens liggen.

- Jasper
Afbeelding
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Ik viel uit op me bed en me oog viel op de klok ik was veels te laat op gestaan. ik loop naar me klerenkast en krijg de onderbroekenla niet open . eet bedorven wafels Yak. plas net naast de wc neem een overhaaste douche en ga zo hard mogelijk op de fiets naar school.val drie keer heb modder op me kleren en knienen.dan zie ik de school .ren naar er naar toe en kom 1 min voor tijd de klas binnen. Bezweet Hijgend en Onder de Modder.
(FLM)
__________________________Tessiegril________________________
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
o0simsfreak0o

ik vroeg aan mijn vader of hij me naar school wilde brengen, ik had namelijk geen zin om te fietsen of te lopen en vooral niet met mijn nieuwe schoenen, en mijn vader wist dat als ie het niet zou doen ik de rest van de dag chagrijnig zou zijn en heel irritant dus ik werd gebracht en liep een half uur te laat de klas in en keek met een ontzettend gemene blik naar mijn moeder en pakte haar stoel af en ging ergens zitten gooide mijn tas op de grond en ging daar zitten smsen tot mijn mobiel werd afgepakt en ik ontzettend hardging gillen, ik kreeg mijn mobile terug en keek met valse glimlach naar mijn moeder en zei: "doe dat nooit meer, tenzij je een gescheurde trommelvlies wil hebben"

-Maya-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Ik word vermoeid wakker achter mijn bureau. Oeaahh.... De computer stond nog aan.
Oh ja, was giseravond gaan overwerken om te kijken naar de geschiedenis van dit stadje.
Toch handig voor een burgemeester om te lezen wat je wel en niet moet doen hier.
Ik ging even staan, strekte me even uit terwijl ik even een wandelingetje ging maken. Bij de plaatselijke supermarkt kocht ik een broodje kaas, waarbij de winkelier mij raar aankeek omdat mijn haren nog niet waren gekamd.
Ik zette de documenten die ik op het stadhuis aan het lezen was op mijn USB-stick om thuis even verder te lezen. Onder weg naar huis at ik even mijn broodje kaas op, ontertussen een beetje aan mijn snor zitten plukken, en nadenken over mijn oude vrienden van de universiteit.

Ahh.. Ja ik denk dat ik vandaag Piet eens opbel.
Eerst maar eens wachten op een gepast moment want nu is het toch wel wat vroeg. Thuis zette ik een flinke bak koffie, en ging ik bij de computer zitten om verder te lezen.

" 1974: Herpa Onga was in ons dorp de eerste vrouwlijke burgemeester. Ze maakte haar beslissingen op een andere manier als voorgaande burgemeesters, namelijk ......

Zo dat was mijn verhaaltje even.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Marit.

's Morgens stond ik op en liep naar m'n spiegel toe.
Daarna ging ik direct naar de badkamer om mijn haar te doen en m'n tanden te poetsen.
Ik liep weer terug naar mijn kamer, om me op te maken en m'n kleren aan te doen.
Snel stopte ik een boterham in m'n mond, want het was alweer kwart voor 8 en ik moest om 8 uur naar school.
In de kamer hong een spiegel en ik keek nog even naar mezelf.
O nee! Er stak een pluk haar naar de verkeerde kant, snel rende ik nog even naar boven en deed de pluk goed.
Ik rende naar onder, pakte m'n tas en sprong op m'n fiets.
Ik dacht aan die stomme jongens, die me altijd pesten, omdat ik een beetje een tutje ben.
Achja, ik ben niet de enige die gepest word.

-Elena-
Afbeelding
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik werd langzaam wakker en ging op de rand van het bed zitten. Ik wreef het slaap uit mijn ogen en keek op mijn klok. Shit, het was al 10 voor 8! Snel trok ik een lang shirt met mijn lievelingsbroek aan en rende naar beneden. Ik begroette mijn moeder en mijn kleine broertje en pakte wat geld en mijn lunchtrommel. 'Kon je me niet wekken ofzo?' zeg ik chagrijnig tegen haar. Dan ren ik snel naar buiten en ik gooide mijn tas op mijn rug en rende naar mijn fiets. Snel sprong ik op mijn fiets, Ik voelde aan mijn gezicht, jakkes nog meer pukkels! Ik fietste snel naar school, en voor me zag ik Elena fietsen. Ik begon te schreeuwen, en toen ik eindelijk haar aandacht had ging ik naast haar fietsen. 'Ook verslapen?' lachtte ik naar haar.

Afbeelding~Irene~

-------------
Haha, de meesten zijn te laat!! xD
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Het was 12 uur. De wekker ging. Lamlendig draaide ik me om.
"Shit," mompelde ik.
Het was gister ook veel te laat geworden. Ik stond op en ging op zoek naar wat water. M'n hoofd bonkte, gisteravond was een heftig feest geweest, maar ik moest me nu weer gaan focussen op mijn baan als caissière. Zucht.
Even later liep ik door het doodstille dorpje. Het was hier zo saai, helemaal geen leuke mannen. Ik liep langs de school en zag een jongen tegen de muur gedrukt door twee pestkoppen.
Ik giechelde; de jongen zag helemaal blauw!

~Marica
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten