Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 29 van 78

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Lia, ik ga even terug om een muts ofzo te halen, ze mogen me niet herkennen." Zei ik en ik liep terug. Bij Lia viel het kwartje nu ook, ik kon zomaar vermoord of gevangen worden gezet.
Ik beende snel door de gang en sloeg de deur van mijn kajuit open, ik griste 2 mutsen van mijn plank en zette ze allebei op. Ik liep terug over de gang maar bleef staan.
"Snikken, gehuil." Mompelde ik, nieuwsgierig keek ik in de kamer naast me.
"JANE!" Riep ik. "Doe het niet! Waag het niet!" Ik dook onder het bed en vond een paar lappen.
Jane keek naar de grond en deed niks.

~| Jack Beckeans |~
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Lucas had me bevolen hier te blijven, dus dat deed ik ook. Ik voegde me snel bij Cwen en de anderen.
"Waar is Lucas?" vroeg ze zo nonchalant mogelijk. Ik deed alsof ik van niets wist, en haalde mijn schouders op. Cwen keek me sceptisch aan.
"Ik weet het echt niet," mompelde ik.
We wachtten allemaal tot Coin, Cwens zus, terug zou komen. Plotseling kwam ze zelfvoldaan het huis waarin Lucas was verdwenen uit. Ze keek heel erg voldaan, alsof ze iets gedaan had waar ze al jaren op gewacht had.
Mijn hart begon heel snel te kloppen, wat had ze met Lucas gedaan? Maar iets in mij vertelde me dat ik moest wachten, wachten tot ik de kans kreeg om terug te slaan.

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
Emma

Ik slofte Coin achterna. "Til je voeten op Cwen." Mompelde Eve tegen me.
"Jaha." Ik tilde nu mijn voeten op en stapte de trap op. Coin kwam naar buiten. Zonder Lucas.
"Coin...Waar is Lucas?" Vroeg ik. "In de kelder." Antwoordde ze zelf vandaan. " Laat hem gaan." Siste ik. " Nee." Zei Coin Zelfvoldaan. " Alsjeblieft Coin. Doe het voor mij. Ik hou van hem." Ik voelde Eastreds ogen in mijn rug branden. Als fakkels. " Je mag hem zien. Omdat ik je kan vertrouwen." Ik knikte en stapte de trap op. We liepen door de gangen. De kelder in. Lucas zat op een krat. Hij sprong kwaad overeind. Zijn weg werd verspert door dikke ijzeren tralies. " Sinds wanneer hebben we een kerker in onze kelder." Vroeg ik spottend. " Sinds ik niet wil dat al mijn vriendjes ervandoor gaan." Ik spuugde op de vloer. " He Juk Cwenburg! Zo ken ik je niet!" Zei Coin met ene opgehaalde neus.

~Cwen

Laatst gewijzigd door Emma op zo 16 jan 2011, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik dacht als iedereen zo netjes is aangekleed voor Cwens ouders dan ik ook. Ik trok me kist open haalde een oud uniform van de Britse marine eruit en trok het aan, zo als dat geen goeie indruk maakt. Ik rende de boot af totdat ik wat hoorde. Ik stormde binnen waar het vandaan was. Jack keek me met grote ogen aan en wou zich overgeven, ik deed de hoed af en toen herkende Jack meer hij stamelde: "ik hrekende je niet ik ik dacht dat ik erbij was" ik zei: "nee tuurlijk niet, wat is er mat Jane" waarop Jack antwoordde dat het niet zo goed ging. Ik had een ik deed me hoed weer op en tilde Jane op. Ik zei tegen Jack: "Jack informeer Cwen ik breng haar naar een ziekenhuis" Daarna rende ik weg ik rende en rende totdat ik een ziekenhuis zag. Ik rende daar naar binnen en zei: "waar is hier een dokter, dit meisje heeft snel een dokter nodig" gelukkig werd Jane op tijd behandeld en ik bleef nog even bij haar.

-Darnell-
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Mijn bloed drupt op de vloer. Plotseling word ik verblind door het licht van buiten. Jack.
"Jack, wat doe jij hier?!"
"Kijken waar dat gehuil vandaan komt. Waar ben jij nou weer mee bezig?!"
"Dat zijn jouw zaken niet Jack. Ik wil je niet met mijn problemen opzadelen."
Toen was Jack verdwenen. Eindelijk.
Dan rent Darnell naar binnen en binnen een oogwenk lig ik in het ziekenhuis.

xx- Jane -xx
Jozz

Ik had een raar gevoel in mijn maag, ik kon het niet hebben dat mensen zelfmoord gingen plegen, dit was nu al de 3e poging in 2 dagen tijd. Ik hoopte dat het niet te ernstig was. Ik begaf mezelf weer op het dek.
"Wat was er met Jane?" Vroeg Lia geschrokken. Ik legde het uit.
"Wat doen we nu, gaan we achter Cwen aan?" vroeg ik.
"Durf jij de straat op?" Vroeg Lia.
"Nee, maar ik wil je absoluut niet alleen laten gaan." Antwoordde ik.
We liepen de kade op.

~| Jack Beckeans |~
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik had zin om over te geven, ik zag er afschuwelijk uit! Die jurk!
Ik snelde naar mijn kamer en trok de jurk uit, en verving deze voor mijn blouse en broek. Dan ging ik maar niet mee! Ik propte de jurk tot een bal een gooide 'm in mijn kast. Daarna laat ik me op bed vallen en begin te snikken. Dit..dit..ik......
Zelfs mijn gedachten waren ..ja.. ze waren niet op orde..
Ik wou niet mee! Waarom werd ik in zo'n vreselijk jurk gepropt! Ik haat alles wat netjes is! Alles!
Ik huil en sla mijn handen om mijn knieën. Waarom was ik vroeger niet dood gegaan? Waarom was ik zo stom geweest!

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
djon black

Toen ik eenmaal wist dat Jane goed behandeld werd rende ik terug ik kwam Lia en Jack tegen en voegde me bij hen, Ik fluisterde tegen Jack: "Jack volgens mij overkomt jou zo niets gewone soldaten doen namelijk niks tegen een britse officier wat ze denken dat ik ben ook al bij het ziekhuis" onderweg naar Cwen kwamen we soldaten tegen en ze salueerden meteen, ik zei dus weer tegen Jack: "zie je?"

-Darnell-
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Mijn mond zakte open, ze had Lucas gevangen. Ik wilde weer gaan huilen, maar dat zou Coin merken.
Ze keek mij schattend aan vanuit haar ooghoeken. Ondertussen was Cwen in een tijdbom veranderd.
"Je laat hem gaan Coin! EN. WEL. NU!" schreeuwde ze over het plein. Ik wist niet wat te zeggen of te doen, en Coin lachte alleen maar.
"Hij is van mij, zusjelief. En niemand kan hem stelen, hij is zelfs naar mij toe gekomen. Helemaal uit zichzelf. Dat betekent dat hij nog steeds van me houdt." zei ze meer tegen Cwen, dan tegen mij en de anderen.
"Hij is nooit van jou geweest, hij heeft nooit van je gehouden. Hij is van mij, en niemand anders." siste ik in haar oor.
Voor ik wist wat er gebeurde, was ik bewusteloos. Een paar minuten later zat ik vast in de kerker, met Lucas die in een hoekje op de grond lag.

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
Jozz

Ik was één keer in Londen geweest, om de boot naar Frankrijk te nemen omdat ik het land uit werd gezet. Gelukkig was ik niet beroemd, maar de politie heeft wel een lijst met gezochte mensen waar ik waarschijnlijk ook op sta.
"Zal ik mijn must dan afdoen?" Vroeg ik aan Lia.
"Nee! Niet doen!" Antwoordde ze snel. "Hij staat zo leuk en schattig!"

~| Jack Beckeans |~
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik word wakker in een piepend en verroest ziekenhuisbed. De stank van rottende lijken dringt mijn neusgaten binnen.
Ik staar naar mijn polsen. Dicht verpakt in viezig verband.
Ik voel mijn adem stokken. Straks krijg ik door dit ziekenhuis allerlei nare ziektes.
Alles doet pijn, maar mijn armen nog het meest. Gelukkig komt er snel een zuster aanhollen.
"Mevrouw, wat bent u snel wakker! Voelt u zich goed?"
"Nee mevrouw. Alles doet nog pijn."
Soms snap ik anderen niet. Hoe kan ik me hemelsnaam in zo'n korte tijd goed voelen als ik me half heb opengesneden?
"Rust goed uit en roep me maar als je me nodig hebt."
Ik laat mijn hoofd op het flinterdunne kussen vallen. Rust maar lekker uit, ja dikke neus. Hoe kan ik in zo'n varkenshok als hier uitrusten?!

xx- Jane -xx
Emma

Ik bleef zitten op het krat. Lucas en Eastred zaten samen in een kerker. " Eigenlijk niet zo een slimme zet van Coin om jullie samen in een kerker te proppen. Rustig maar ik doe niks. Eve is boven bezig Coin een schuldgevoel aan te praten. We kunnen verwachten dat Eve zometeen in een van de kerkers beland of dat Coin zometeen naar beneden komt om ons vrij te laten." Bij het woord ons schoten de ogen van Eastred over mijn gehavende jurk en geklitte haar. " Ik heb Coin aangevallen. Ze viel naar me uit en zei dingen over hem." Ik keek naar Lucas. " Ze zei dat ze hem jaren lang fijn heeft kunnen gebruiken als een lappenpop. dat pikte ik dus niet en toen viel ik haar aan. Ik werd direct in de kerkers gegooid en nu zit ik dus hier. Wacht even over twee minuutjes kunnen we de rest van de Crew hier in de kerkers verwachten." En inderdaad twee minuten later werden ze allemaal een voor een naar binnen gebracht. Ik keek rond. Iedereen was er behalve Eve!

!Cwen
Afbeelding
Yum

Tja, wat nu.
Ik zit met de hele crew in de kerkers. Ik kijk naar Cwen die zit te praten met Eastred. Ze vermijd me de laatste tijd alleen maar. Ik vind het jammer, want ik wil minstens weer gewone vriendinnen zijn en geen vijanden. Nu word ik echt als bacterie behandeld.

~Ayme
Afbeelding
Simmielove

Langzaam werd ik wakker, hoe laat was het?
Ik tuurde naar buiten, ik schatte dat het avond was, ik dacht dat we weg zouden gaan!
Langzaam sta ik op, "Cwen!" Roep ik.
Geen antwoord..
Waar waren ze?
Ik sprintte naar het dek, niemand. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes, zat ik misschien op het verkeerde schip? Nee, dat kon niet!
Ik sprong van het dek en probeerde te herinneren welke kant iedereen op ging.
Ik sloot mijn ogen en probeerde te vertrouwen.. Als ik mijn ogen open doe sta ik voor een groot herenhuis, zat hier iedereen?

~Willow Smidweed~
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
djon black

Toen ik hoorde dat iedereen opgepakt was zei ik tegen Jack: "Jack ga snel terug naar het schip en verstop je daar, ik ga ze helpen. ik zei tegen Lia: "Lia help me even we gaan de rest bevrijdden je moet zo genaamd me gevangene zijn. Ik bond Lia's handen achter haar rug en liep ruw naar de kerker toe. Ik klopte aan en liep naar binnen, ik zag Coin en zei: He, ik heb hire nog zo'n domme piraat" Ik zag dat Coin bezig was dus ik pakte heel gemakkelijk de sluitels en zei: "ik stop haar wel alvast in de cel" . Ik duwde Lia naar voren en gooide haar de cel in en daarna opende ik snel de deuren waar de hele crew zat. Ik zei tegen Cwen en de rest wacht even ik deed alle de deuren dicht en stopte stro onder de lakens. "Kom zei ik tegen iedereen volg me" toen we bij Coin's kantoor waren hing ik de sluitels bij zijn kantoor weer terug. En daarna zei ik tegen de Cwen en de crew: "Jongens wegwezen ga zo snel mogelijk naar het schip daar wacht als alles goed is Jack op jullie ik zie jullie zo daar"

-Darnell-
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Met horten en stoten draai ik me op mijn zij.
Mijn kussen is nat van de tranen. Jack zou nu wel willen weten waarom ik dit gedaan heb.
En Darnell waarschijnlijk ook.
Ik haal mijn neus op. Iew, komt die stank er extra in.
Zullen ze ook aan mij denken op dit moment?

xx- Jane -xx
Emma

"Nee." Zei ik koppig. " Ik wil Coin in elkaar rossen." Ik trok mijn jurk uit. Ik had mijn blouse en broek aangelaten. " Darnell You may Give My Hat" Darnell gooide mijn hoed naar me en ik liep weer naar binnen.

~Cwen
Afbeelding
Jozz

Ik kwam weer aan op het schip.
"Willow! Wat doe jij hier nog?" Vroeg ik verbaasd.
"Euh, niks." Antwoordde ze. "Waar is de rest?"
"In een kerker, Darnell is ze redden." Zei ik. "Lia is met hem mee, en Jane ligt in het ziekenhuis."
"Echt!?" Riep Willow verbaasd.
"Ja, ik vond haar met opengesneden polsen, ik hoop dat het nu weer goed gaat." Zuchtte ik.
"Zullen we straks naar het ziekenhuis gaan?" Vroeg ik.

~| Jack Beckeans |~
Simmielove

"Okay." Knik ik. "Maar hoe komen ze nu in de kerkers!"
Jack vertelde me het hele verhaal.
"Dus..Lucas is getrouwd met de zus van Cwen, en die wil hem niet laten gaan?"
Jack knikt.
Jeetje! En ik dacht dat ik me goed in de nesten kon werken.

~Willow Smidweed~
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten