Ik trok voorzichtig aan mijn jurk. Echt de vrouwen hier hebben geleerd om niet te ademen. Dat ding is niet te houden! Ik zag Jack twijfelend kijken. "Is er iets?" Vroeg ik terwijl ik naar hem toe liep. "Ik ben uit engeland verbannen weet je nog." Ik kauwde op mijn lip. Niet over nagedacht. "En Lucas..." Hij maakte zijn zin niet af. Ik keek hem aan. "Wat is er met Lucas." Vroeg ik Nieuwschierig. "Zijn vrouw woont hier." Zuchtte Jack. Ik knikte. "Nou voor dat eerste probleem moet je bij Eve zijn. En dat tweede. Ja dan moet Lucas maar bij Eve zijn." Grijnsde ik. "Hup Lopen en trek iets fatsoenlijks aan." eve was al aangesneld en had Jack bij zijn mouw meegesleurd. Ik wou me net achterover laten vallen toen ik mezelf terugveerde. Het zou verrekte pijn doen om met dit korset achterover te vallen. Ik ging maar bij Ayme kijken. "Ay?" Vroeg ik zachtjes. Ayme zat op een bankje in haar Kajuit. "komop meid je moet iets moois aantrekken. Ayme wendde haar hoofd af. "Anders doe ik het voor je." Ayme stond op En spreidde haar armen. Ze kneep haar ogen dicht en trok een gekwelde blik. Ik knoopde zo snel mogelijk Ayme's knopen los en trok haar een onderjurk aan. Haar lichaam hoefde ik voorlopig niet te zien. Ik gaf een ruk aan haar rok. Toen gooide ik een van mijn jurken over haar hoofd. Hij was groen. Met goud. Ik knoopte een lint in haar haar. Daarna stak ik haar voeten in een paar schoenen.
Toen liep ik snel weg.
!Cwen