Ik zie nu pas dat de tekst bij mijn woonplaats eigenlijk niet meer klopt. Door de brand in Moerdijk weet zowat iedereen hoe dit eiland heet. De Hoeksche Waard
Hahaha ik lach me helemaal slap hier, die Belgen toch.
filmpje schreef:
K: De Humo alstublieft.
V: Bij de Humo zit vandaag een gratis Humo
V: En bij deze Humo ook een Humo.
V: En dan bij deze ook, deze Humo.
V: En dan die bij deze Humo.
V: Hierbij deze Humo.
V: Ja, je snapt het plaatje wel. Alstublieft.
Me pa is net heel oneerlijk boos op me geworden!
Me moeder zei dat het komt van t werk.
Ik word gek van me pa's werk! Totnuroe hebben we 1 echte vakantie gehad, dus zondertelefoontjes en dergelijk. Hij strest altijd vreselij van zijn werk, ik ben allang blij dat ik niet alleen me me moeder moet eten!
Maar als. Hij zo is hoeft hij het toch niet op mij of te reageren? Of ben ik nou gek?!
Hahaha ik lach me helemaal slap hier, die Belgen toch.
filmpje schreef:
K: De Humo alstublieft.
V: Bij de Humo zit vandaag een gratis Humo
V: En bij deze Humo ook een Humo.
V: En dan bij deze ook, deze Humo.
V: En dan die bij deze Humo.
V: Hierbij deze Humo.
V: Ja, je snapt het plaatje wel. Alstublieft.
Simmielove schreef:Me pa is net heel oneerlijk boos op me geworden!
Ik word gek van me pa's werk! Totnuroe hebben we 1 echte vakantie gehad, dus zondertelefoontjes en dergelijk. Hij strest altijd vreselij van zijn werk, ik ben allang blij dat ik niet alleen me me moeder moet eten!
Maar als. Hij zo is hoeft hij het toch niet op mij of te reageren? Of ben ik nou gek?!
Ik ken het. Ik kan er zo slecht tegen als iemand onterecht boos op me wordt. M'n pa en ik hebben dan ook best vaak ruzie. En ik krijg natuurlijk altijd de schuld
Simmielove schreef:Me pa is net heel oneerlijk boos op me geworden!
Ik ken het. Ik kan er zo slecht tegen als iemand onterecht boos op me wordt. M'n pa en ik hebben dan ook best vaak ruzie. En ik krijg natuurlijk altijd de schuld
dat heb ik met mijn ma, mijn vader werkt iets minder dan haar maar kan ook best stressen, maar dat reageert hij op zichzelf af gewoon door te vloeken
@Simsteven: Is echt klote, ik weet hoe het is om gepest te worden. Principe ben ik altijd al 'anders' geweest en wordt ik sinds groep 4 al gepest, en moet je na gaan dat ik nu al 2de leer jaar MBO ben en al bijna examen doe. Lekker volwassen Maar goed denk maar zo: Pesters komen terecht in de goot en de gepeste mensen worden beroemd!
Pff, morgen KLAS3KOOR. Eigenlijk ben ik morgen al om 2 uur vrij maar ik ga wat liedjes coveren met m'n bandje en daarna nog koor. Dat gaat wel weer tot 5 uur duren dat ik thuis ben van school... -_-
Das op z'n zachtst gezegd vervelend. Ik heb het ook een tijd gehad. Iig veel succes. En je kan het er met ons altijd over hebben natuurlijk. Dat lucht vaak op.