Re: Wat wil je kwijt.
Nog steeds een beetje ziek, maar ik ga morgen weer naar school.

4989 berichten • Pagina 241 van 250
Heb ook de hele dag naar Muse geluisterd, ook tijdens biologiesuspicious:3 schreef:hihi, ik ben zo muse aan het luisteren, met unnatural selection was er zo op, en waar ben ik mee bezig, m&n, evolutie, natuurlijk selectie, ik vond het nogal toeval.. ;9, alleen bij de ene is het onnatuurlijk, en bij de andere natuurlijk
Hikari-desu schreef:Vannacht zooo grappig gedroomd
Ik heb gedroomd dat we met de klas op excursie gingen naar een of ander meer, en we zaten in zo'n krottenbusje. Iedereen op elkaar gepropt enzo, en de weg was van zand en vol kuilen, dus de rit was nogal hobbelig. En toen keek ik naar de chauffeur bleek dat het Jos wasEn maike liep ook rond door de overvolle bus, want zij was onze gids XP
ooh nee niet doenHikari-desu schreef:o0simsfreak0o schreef:ik wil Hikari hartelijk bedanken! ;D
door haar doe ik dat dansje van Bo Peep Bo Peep telkens na :'3 (alleen dat Bo Peep Bo Peep gedeelte dan) maar
neen :'3 ik vind het irritant :'3
nu vind ik je niet meer lief :3![]()
![]()
Ik had telkens het beeld dat jongens uit me klas dat deden (levert proestbuien op in de les) en nu heb ik datzelfde beeld maar dan van jou in mijn hoofd :')
Ik moet vaker dingen opsturen XP
Laatst gewijzigd door Hikari-desu op wo 06 apr 2011, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.