Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 241 van 250

suspicious:3
Mest analist Mest analist

Re: Wat wil je kwijt.

bah, ik voel me nogal ziek? ik werd vannacht om 2 uur wakker, door het hoesten, toen ben ik maar recht op gaan zitten, en ik wou toen uit bed, maar ja, dat werkt ook niet XD, en toen 's morgens had ik over mijn hele buik buikpijn, geen idee hoe dat kwam maar ja, dat deed dus pijn, en nu heb ik echt last van mijn keel, door het hoesten .. VRESELIJK irritant.. ;9

hihi, we gingen vandaag met mentor moment spelletjes doen (mijn mentor is weer terug, is vanaf begin van het schooljaar tot nu onze mentor niet geweest, omdat hij naar het ziekenhuis moest, en iets met zijn hart had ofzo.. ;9 En toen, vandaag gingen wij hem overhalen om spelletjes te doen, omdat het anders saai is, en bij andere mentoren ze dat ook deden. ) eerst gingen we iets van de lama's doen (wie is de moordenaar, waarmee is er gemoord, een waar) en daarna gingen we in twee rijtjes (meisjes tegen de jongens) tegen elkaar praten, en dan mocht je niet lachen, want als je dat deed was je af XD

Het was heel leuk :D

ik ben zelf nogal slecht bezig, want ik heb nog steeds geen samenvatting gemaakt voor m&n dus ik denk dat ik het maar niet ga doen, alleen van mijn aantekeningen, maar misschien dat ik ook wel een samenvatting maak ;0
Afbeelding
Lisa is de naam
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Wachten op Steunles... :(
Is het jullie ook opgevallen dat best wel veel mensen zich hebben geregistreerd rond 00:00.
En een 8,4 voor Latijn! :woot
Afbeelding

hihi, ik ben zo muse aan het luisteren, met unnatural selection was er zo op, en waar ben ik mee bezig, m&n, evolutie, natuurlijk selectie, ik vond het nogal toeval.. ;9, alleen bij de ene is het onnatuurlijk, en bij de andere natuurlijk XD
Afbeelding
Lisa is de naam
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Vannacht zooo grappig gedroomd :lol
Ik heb gedroomd dat we met de klas op excursie gingen naar een of ander meer, en we zaten in zo'n krottenbusje. Iedereen op elkaar gepropt enzo, en de weg was van zand en vol kuilen, dus de rit was nogal hobbelig. En toen keek ik naar de chauffeur bleek dat het Jos was XD En maike liep ook rond door de overvolle bus, want zij was onze gids XP
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

suspicious:3 schreef:hihi, ik ben zo muse aan het luisteren, met unnatural selection was er zo op, en waar ben ik mee bezig, m&n, evolutie, natuurlijk selectie, ik vond het nogal toeval.. ;9, alleen bij de ene is het onnatuurlijk, en bij de andere natuurlijk XD
Heb ook de hele dag naar Muse geluisterd, ook tijdens biologie ;)
Voor jullie dan, het liedje :D
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Hikari-desu schreef:Vannacht zooo grappig gedroomd :lol
Ik heb gedroomd dat we met de klas op excursie gingen naar een of ander meer, en we zaten in zo'n krottenbusje. Iedereen op elkaar gepropt enzo, en de weg was van zand en vol kuilen, dus de rit was nogal hobbelig. En toen keek ik naar de chauffeur bleek dat het Jos was XD En maike liep ook rond door de overvolle bus, want zij was onze gids XP
:sweatdrop

euh...
xD
hahahahahahahahaha

(mag ik dat even kwijt?? :P )
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Hikari
Leuke droom xD
Maar wel orgineel ;o

Heb net in mijn vinger gesneden :')
Nooit geweten dat zo'n klein sneedje zo erg kan bloeien ;o
En ik was alleen maar even worst aanhet snijden, naja.

Was vandaag 15 minuten eerder uit :swing
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

@snateraar hihi, nog een toeval.. ;9

eindelijk begint de zon te schijnen hier, man wat was het vanmorgen grijs, het leek meer op een regen dag dan een zonnige dag, maar eindelijk, hij is er :D.. misschien dat ik zo dadelijk nog wel even buiten ga zitten, mm, ik heb zin in een ijsje n_n

ik heb geen zin meer om verder te gaan met M&N, maar ja, ik hoef alleen nog maar de overeenkomsten tussen verschillende soorten organismen, dus dat spul dat rudimentair is.. ;9, en dan ff kijken bij de opgaven, en of ik niet nog wat gemist heb.. pff, en dat dan nog uitprinten en leren, maar ja de helft ken ik al, ik vind het eerlijk gezegd best wel makkelijk, tenminste een deel dan.. ;9
Afbeelding
Lisa is de naam
o0simsfreak0o

Hikari-desu schreef:
o0simsfreak0o schreef:ik wil Hikari hartelijk bedanken! ;D
door haar doe ik dat dansje van Bo Peep Bo Peep telkens na :'3 (alleen dat Bo Peep Bo Peep gedeelte dan) maar
neen :'3 ik vind het irritant :'3
nu vind ik je niet meer lief :3
:o :lol
Ik had telkens het beeld dat jongens uit me klas dat deden (levert proestbuien op in de les) en nu heb ik datzelfde beeld maar dan van jou in mijn hoofd :')
Ik moet vaker dingen opsturen XP
ooh nee niet doen :O
ik heb al een stukje van een dansje van Brown Eyed Girls - abracadabra in mijnhoofd :'3

ik heb een beetje hoofdpijn o;
door een rot bult
hekel aan bulten
bulten hekel :3
en hij word steeds groter :'3
gelukkig is het o pmijn voorhoofd ongv en zit mijn bril ervoor en mijn pony *yayness*
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Luc

wij hebben hier dus net 1 tent opgezet met een tunnel deraan en aan de andere kant van die tunnel een andere tent egt gaaf , het is voor djuna (de hond) en ze vind het helemaal geweldig :wub
Nina

Pff, tennis ging niet door, er was competitie en onze baan was bezet :(
School ging verder wel goed enzo, moest een toets inhalen. Maar was wel de eerste twee uur vrij - en nog had ik te weinig tijd om hier in te loggen, te lang geslapen :P
Liza

Vandaag ongeluksdag;

Chaggiee,
En we hadden tennis, op een baan, en ik was slecht!

Leuke dingen:
Heb een nieuw setje gescoord met mijn vader. :) Zag kousen die over de knie kwamen in roze en zwart en wit en zwart, en die heb ik gekregen, enn heb een wit kort broekje. :) Alleen nog een zwarte legging en een leuk shirtje en tadaa. :D

EDIT: er is niemand online op msn. :(
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten